2 dage over tid :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

l.kjoeller

Karina1 skriver:

Synes bare de er dyre s; Men det vil jo være dejligt at få et svar her inden jul En skøn julegave at få

Helt enig med dig. men pengene er godt givet ud til sådan en julegave. skal nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Karina1

CamillaValby skriver:

for at den er der nu.

Vi fik anbefalet at gå i matas og prøve en liste med noget naturmedicin. Så det vil jeg anbefale dig også.

Vi havde forsøgt i over to år, o været igennem 5 IUI uden held. En gravidlitet ude for livmoderen som skulle opereres væk osv osv.

Men efter vi startede på det der fra Matas, og jeg stoppede med min behandling blev jeg gravid helt naturligt 1 gang efter endt behandling.

Og vi har nu vores helt igennem ønske datter som er 2½ måned.

Ej hvor Dejligt at høre Er du ikke sød og sende den liste til mig? Det ville jo være fantastisk hvis vi kunne gøre det på naturligvis, altså hvis jeg ikke er gravid nu, hvilket jeg selvfølgelig håber  Vi skal starte op i med behandling igen, i det nye år, kunne bare slet ikke overskue det her i juledagene :/ 

Anmeld

18. december 2011

Karina1

l.kjoeller skriver:

Helt enig med dig. men pengene er godt givet ud til sådan en julegave. skal nok

Ja, det er selvfølgelig rigtigt Hvor sent testede du positiv?

Anmeld

18. december 2011

CamillaValby

Karina1 skriver:

Ej hvor Dejligt at høre Er du ikke sød og sende den liste til mig? Det ville jo være fantastisk hvis vi kunne gøre det på naturligvis, altså hvis jeg ikke er gravid nu, hvilket jeg selvfølgelig håber  Vi skal starte op i med behandling igen, i det nye år, kunne bare slet ikke overskue det her i juledagene :/ 

Jeg vil meget gerne sende den til dig. Men jeg ved at det er forskelligt hvad man skal tage afhænig af hvad man fejler osv.

Hos os ved de ikke hvorfor det ikke lykkes. Men hvis du går i matas og siger at du har fået anbefalet noget naturmedicin og vitaminer og forklare hvordan og hvorledes kan de sagtens hjælpe

Jeg har ikke lige været inde på din profil men hvor i landet bor du?

Anmeld

18. december 2011

Karina1

CamillaValby skriver:

Jeg vil meget gerne sende den til dig. Men jeg ved at det er forskelligt hvad man skal tage afhænig af hvad man fejler osv.

Hos os ved de ikke hvorfor det ikke lykkes. Men hvis du går i matas og siger at du har fået anbefalet noget naturmedicin og vitaminer og forklare hvordan og hvorledes kan de sagtens hjælpe

Jeg har ikke lige været inde på din profil men hvor i landet bor du?

De mener jeg har noget som ligner pco Men de har ikke direkte sagt at jeg har det.. Jeg bor i Nordjylland

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

Karina1 skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt Hvor sent testede du positiv?

første gang 3 dage over tid om morgenen og kun svagt positivt. endte dog i sa. 2 gang 1 dag før test dag men var ved icsi forsøg så derfor er tidslinjen en anden. danner dog langsommere hcg end mange men min lille pige i maven er stadig sund og rask kan være du også bare er en af dem der må vendte lidt ekstra, men har hørt fra folk herinde de har testet positivt med clear blue før lægens test kunne vise noget så var måske værd at overveje.

Anmeld

18. december 2011

CamillaValby

Karina1 skriver:

De mener jeg har noget som ligner pco Men de har ikke direkte sagt at jeg har det.. Jeg bor i Nordjylland

Nåå ja ok så er der lidt langt til kbh hehe. Der ligger nemlig en matas på nørrebro gade hvor de har så meget forstand på det.

Du skal ikke lytte til hvad de siger andet end hvis de siger det direkte. Jeg fik det konstateret, fandt så en gyno i kbh som er specilist indenfor PCO. Og han tog blodprøver mm. jeg havde det ikke. De almindelige læger også nogle gyno er begyndt at smide den sygdom over disken for et godt ord

Anmeld

18. december 2011

Karina1

l.kjoeller skriver:

første gang 3 dage over tid om morgenen og kun svagt positivt. endte dog i sa. 2 gang 1 dag før test dag men var ved icsi forsøg så derfor er tidslinjen en anden. danner dog langsommere hcg end mange men min lille pige i maven er stadig sund og rask kan være du også bare er en af dem der må vendte lidt ekstra, men har hørt fra folk herinde de har testet positivt med clear blue før lægens test kunne vise noget så var måske værd at overveje.

Godt at lillepigen har det godt

Ved du hvor man kan købe den?

Anmeld

18. december 2011

Karina1

CamillaValby skriver:

Nåå ja ok så er der lidt langt til kbh hehe. Der ligger nemlig en matas på nørrebro gade hvor de har så meget forstand på det.

Du skal ikke lytte til hvad de siger andet end hvis de siger det direkte. Jeg fik det konstateret, fandt så en gyno i kbh som er specilist indenfor PCO. Og han tog blodprøver mm. jeg havde det ikke. De almindelige læger også nogle gyno er begyndt at smide den sygdom over disken for et godt ord

Jeg har været i fertilitetsbehandling, så det er dem som har sagt det. Vi holder bare pause derfra her i december. Kunne slet ikke overskue at skulle derind her i julen, fordi jeg bliver så ked af det hele tiden

Anmeld

18. december 2011

CamillaValby

Karina1 skriver:

Jeg har været i fertilitetsbehandling, så det er dem som har sagt det. Vi holder bare pause derfra her i december. Kunne slet ikke overskue at skulle derind her i julen, fordi jeg bliver så ked af det hele tiden

Ihh forstår dig godt jeg stoppede også i december sidste år der tog jeg min sidste behandling.

Det er vigtigt at du er med mentalt for det er en rusjebane man er i og det er så skide hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.