2 dage over tid :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
44 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Karina1

Hej piger..

Har lige brug for et råd. Vi holder pause fra barnløshedsbehandling, IUI. Jeg var inde og blive scannet da vi begyndte på pausen.. Der sagde lægen, at enten var jeg gravid ellers var det et æg som stod og at jeg højst sandsynligt havde ægløsning eller ville få det i løbet af et par dage.. Nu er jeg så gået 2 dage over tid og har lige taget to tests, den første var meget svag negativ og den anden blev også negativ. Har overhovedet ikke tegn til mens, har total ømme nutter, kvamle den sidste uges tid og ondt i lænden. Ved ikke helt hvad jeg skal tænke og tro? For tror jeg er gravid, men testen er jo negativ? Kan det var for tidligt at teste, ville var 4+2, ifølge terminsberegning fra nettet.. Det skal lige siges, at jeg ikke havde mens i 9 mdr. da jeg startede i behandling, men hvis der er et æg (som lægen sagde) ville der vel også komme mens hvis ikke ægget er blevet befrugtet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

mortilfem

du kan sagtens være gravid selvom den visetr negativ. sikkert her i begyndelsen!

husk på at testen måler et vist nivo af graviditetshormon i din krop, og det skal jo bygges op først.. tag det med ro, lyft ikke tunge ting. stress ikke, husk foliumsyre og spis og drik sundt.. og så giv det en uge eller 2..

held og lykke med det

Anmeld

18. december 2011

Karina1

mortilfem skriver:

du kan sagtens være gravid selvom den visetr negativ. sikkert her i begyndelsen!

husk på at testen måler et vist nivo af graviditetshormon i din krop, og det skal jo bygges op først.. tag det med ro, lyft ikke tunge ting. stress ikke, husk foliumsyre og spis og drik sundt.. og så giv det en uge eller 2..

held og lykke med det

Tusind tak for dit svar

Kan testens pris have noget med kvaliteten og målingen at gøre? Jeg har købt en pakke med 5 "strimeltest" fra bilka til 55kr? Det er sgu da for træls ikke at kunne få svar med det samme, hehe, man bliver så utålmodig

Anmeld

18. december 2011

mortilfem

egentlig burde det jo ikke have nogen forskeld da de alle måler det samme, men jeg har altid brugt clear blue..

men giv det et par dage i hvertfald og så prøv at teste igen..

og HUSK FOLIUMSYREN!!! ;-)

Anmeld

18. december 2011

Karina1

mortilfem skriver:

egentlig burde det jo ikke have nogen forskeld da de alle måler det samme, men jeg har altid brugt clear blue..

men giv det et par dage i hvertfald og så prøv at teste igen..

og HUSK FOLIUMSYREN!!! ;-)

Kan man købe dem i håndkøb? Hvad gør de godt for?

Anmeld

18. december 2011

mortilfem

forhøjer chancen for graviditet. og formindre chancen for at dit barn bliver født med åben ryg.. er mer eller mindre ''forpligted'' fra før du bliver gravid til du er nogle måneder henne.. burde du virkelig have fået at vide i din behandling...

(kan fås i håndkøb, eller matas, nok selv i bilka el.l.)

Anmeld

18. december 2011

WantingBaby2012

mortilfem skriver:

forhøjer chancen for graviditet. og formindre chancen for at dit barn bliver født med åben ryg.. er mer eller mindre ''forpligted'' fra før du bliver gravid til du er nogle måneder henne.. burde du virkelig have fået at vide i din behandling...

Bare lige en lille kommentar. Så vidt jeg ved, så fremskynder/hjælper folsyre intet på at blive gravid. Men det hjælper den lille spire til at blive sund og rask  (noget med ryggen som du skriver )

Anmeld

18. december 2011

mortilfem

WantingBaby2012 skriver:

Bare lige en lille kommentar. Så vidt jeg ved, så fremskynder/hjælper folsyre intet på at blive gravid. Men det hjælper den lille spire til at blive sund og rask  (noget med ryggen som du skriver )

formindrer også chancen for at kroppen afstøder 'den lille spirer'. (sød forklaring)

virkelig noget man absolut bør intage hurtigst muligt!!!

Anmeld

18. december 2011

Karina1

mortilfem skriver:

Tak for det, det må jeg da lige få købt imorgen Jeg har ikke hørt om det før..

Anmeld

18. december 2011

WantingBaby2012

mortilfem skriver:

formindrer også chancen for at kroppen afstøder 'den lille spirer'. (sød forklaring)

virkelig noget man absolut bør intage hurtigst muligt!!!

Ok, men ligefrem at gøre så man hurtigere bliver gravid tror jeg næppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.