2 dage over tid :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

mortilfem

WantingBaby2012 skriver:

Ok, men ligefrem at gøre så man hurtigere bliver gravid tror jeg næppe 

tja. manden skal jo også have lov at lege med.. og man skal jo have ægløsning også uden det så hjælper de jo ikke en dyt. men de hjælper altså på resten.. det har de i hvertfald gjordt med alle mine 5 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

l.kjoeller

mortilfem skriver:

forhøjer chancen for graviditet. og formindre chancen for at dit barn bliver født med åben ryg.. er mer eller mindre ''forpligted'' fra før du bliver gravid til du er nogle måneder henne.. burde du virkelig have fået at vide i din behandling...

(kan fås i håndkøb, eller matas, nok selv i bilka el.l.)

har hørt at clear blue digital er mere hcg følsom og derfor kan vise graviditet hurtigere. tester selv langsomt positiv så kan sagtens nå at kommer

Anmeld

18. december 2011

ekebiv

mortilfem skriver:

forhøjer chancen for graviditet. og formindre chancen for at dit barn bliver født med åben ryg.. er mer eller mindre ''forpligted'' fra før du bliver gravid til du er nogle måneder henne.. burde du virkelig have fået at vide i din behandling...

(kan fås i håndkøb, eller matas, nok selv i bilka el.l.)

Har aldrig hørt om at de forhøjer chancen for at blive gravid men de mindsker risikoen for rygmarvsbrok

Anmeld

18. december 2011

Karina1

mortilfem skriver:

tja. manden skal jo også have lov at lege med.. og man skal jo have ægløsning også uden det så hjælper de jo ikke en dyt. men de hjælper altså på resten.. det har de i hvertfald gjordt med alle mine 5 børn.

Årh, gid det kunne hjælpe lidt på min frugtbarhed så Nu har vi forsøgt i 1½år uden held. (skal lige siges at min kæreste sæd er helt i top og jeg ikke selv laver æg, kun engang imellem :/) Men jeg vil også gerne have i hvert fald 3 børn, men det er sgu hårdt når det ikke vil lykkes s; Jeg kører i hvert fald ned og køber dem imorgen

Anmeld

18. december 2011

M (:

Fejl

Anmeld

18. december 2011

Karina1

l.kjoeller skriver:

har hørt at clear blue digital er mere hcg følsom og derfor kan vise graviditet hurtigere. tester selv langsomt positiv så kan sagtens nå at kommer

Synes bare de er dyre s; Men det vil jo være dejligt at få et svar her inden jul En skøn julegave at få

Anmeld

18. december 2011

Karina1

M (: skriver:

Mener du ikke folinsyre? 

Tror jeg? Havde aldrig hørt om det før det blev skrevet her. Så må lige forbi apotektet imorgen

Anmeld

18. december 2011

M (:

mortilfem skriver:

HUSK FOLIUMSYREN!!! ;-)

Mener du ikke Folinsyre? 

Anmeld

18. december 2011

M (:

Karina1 skriver:

Tror jeg? Havde aldrig hørt om det før det blev skrevet her. Så må lige forbi apotektet imorgen

Det var ikke dig jeg ville have citeret - du kan jo ikke vide, hvad mortilfem mente.. Ups (:

Anmeld

18. december 2011

CamillaValby

Karina1 skriver:

Årh, gid det kunne hjælpe lidt på min frugtbarhed så Nu har vi forsøgt i 1½år uden held. (skal lige siges at min kæreste sæd er helt i top og jeg ikke selv laver æg, kun engang imellem :/) Men jeg vil også gerne have i hvert fald 3 børn, men det er sgu hårdt når det ikke vil lykkes s; Jeg kører i hvert fald ned og køber dem imorgen

for at den er der nu.

Vi fik anbefalet at gå i matas og prøve en liste med noget naturmedicin. Så det vil jeg anbefale dig også.

Vi havde forsøgt i over to år, o været igennem 5 IUI uden held. En gravidlitet ude for livmoderen som skulle opereres væk osv osv.

Men efter vi startede på det der fra Matas, og jeg stoppede med min behandling blev jeg gravid helt naturligt 1 gang efter endt behandling.

Og vi har nu vores helt igennem ønske datter som er 2½ måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.