Må jeg se hvad i har købt til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

N1

Camillee skriver:

men sådan er det vel med det meste, hehe

Det var så lidt, skal jo ikke bruge det alligevel (: hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Kruse90

waw hehe hvor er der meget
Jeg vil vildt gerne se billeder og have en pris på pigetøjet da jeg jo venter en lille pige

Anmeld

19. december 2011

N1

Kruse90 skriver:

waw hehe hvor er der meget
Jeg vil vildt gerne se billeder og have en pris på pigetøjet da jeg jo venter en lille pige

Har lavet en lukket gruppe på facebook hvor det hele ligger 

(Jeg kan tilføje dig som ven hvis du har lyst? Du må gerne slette mig igen når du har kigget )

Eller vil du hellere se det her på baby? 

Anmeld

19. december 2011

Koen.

N1 skriver:

uha, jeg håber  Men det kan jo være at det bliver rigtig koldt allerede i Oktober, så vil den jo passe fint indtil det nye år  Så må jeg anskaffe mig en ekstra når det er   men ja, de er vidst ikke så svære at komme af med igen 

HVOR bor du??  eller har de mon en hjemmeside?  

Krydser fingre

Butikken hedder Rød&Hvid og ligger i Esbjerg, ved faktisk ikke om den har en hjemmeside men den er total ynglings butik!

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Camillee skriver:

DDeDet

Ja en lille en  
Jeg tror bare ikke jeg har tolmodighed nok til det jeg lader nok bedste om det, hehe

Det er os sådan jeg har det, synes det tager.sååå lang tid

Anmeld

19. december 2011

N1

tanja. skriver:

Krydser fingre

Butikken hedder Rød&Hvid og ligger i Esbjerg, ved faktisk ikke om den har en hjemmeside men den er total ynglings butik!

Øv! Der er langt til esbjerg 

Jeg tjekker lige google - det kan jo være man er heldig 

Anmeld

19. december 2011

Kruse90

N1 skriver:

Har lavet en lukket gruppe på facebook hvor det hele ligger 

(Jeg kan tilføje dig som ven hvis du har lyst? Du må gerne slette mig igen når du har kigget )

Eller vil du hellere se det her på baby? 

Jeg vil rigtig gerne se det herinde
da jeg ikke har facabook

Anmeld

19. december 2011

JH12

Hold da op, der er meget tøj

Vi har slet ikke købt tøj, men vi har været ude og købe en masse stof, også har vi familie, som er i gang med at sy i forskellige størrelser.
Vi regner ikke med selv at købe tøj, da vi har fået strege ordre på ikke at købe noget.

Men ellers har vi købt, puslebord, tremmeseng, kravlegård, stokke stol, autostol, dyner, og hylder

Anmeld

20. december 2011

NNL

Så kommer her lige et billede af starten på indretningen af børneværelset Her kan du se de kommoder jeg talte om, som lige passer under skråvæggen - helt perfekt, så nu er der masser af plads til babyting.

De få ting vi har købt og fået er med på billedet, dog er der ingen betræk på puslehynden, da det er i vaskemaskinen, og så har jeg lige bestilt en 2. sorterings pusletaske fra Gaia & Ko til 100 kr (normal pris 749 kr!!) Så nu er jeg så småt igang...

Kram fra Nadia og Baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2011

JH12

NNL skriver:

Så kommer her lige et billede af starten på indretningen af børneværelset Her kan du se de kommoder jeg talte om, som lige passer under skråvæggen - helt perfekt, så nu er der masser af plads til babyting.

De få ting vi har købt og fået er med på billedet, dog er der ingen betræk på puslehynden, da det er i vaskemaskinen, og så har jeg lige bestilt en 2. sorterings pusletaske fra Gaia & Ko til 100 kr (normal pris 749 kr!!) Så nu er jeg så småt igang...

Kram fra Nadia og Baby

Hvor er det flot .. !

Det skal nok blive rigtig flot og hyggeligt børneværelse .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.