Må jeg se hvad i har købt til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

N1

Camillee skriver:

Hold da op, du har vidst handlet (:
og Ja vi kunne godt være interesseret i pige tøjet hvis det er (:

men flyverdragten har vi til Elias og den er så lækker, vi er smadder glade for den  

Vi har ikke købt så meget i nu, men 1 body, 1 heldragt og 2 hjelme fra hollys er det da blevet til (: og så har min bedste strikket djævlehuer til lillepigen (:

Det vil jeg lige huske så  Noget bestemt eller?

Ja, den er nemlig super lækker den flyverdragt! (og så kan den jo bruges til begge køn)

Uha, holly's laver også nogle lækre ting  det er min kæreste dog ikke så vild med. Han svæver mere til Hummel, Molo og Småfolk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Camillee

tanja. skriver:

Ih jeg vil os have en bedste der kan strikke, elsker strik, men synes bare hvis man skal købe det så er det tisse dyrt

Ja det er smadder fint (: Elsker også strik.

Jeg har nogle blå djævlehuer du må få hvis det er (hvis jeg kan finde dem) ? vi kommer ikke til at bruge dem igen(:

Anmeld

19. december 2011

N1

tanja. skriver:

Den er os rigtig rigtig fed, men ja det er dælme svært med de str der det har jeg af bitter erfaring lært

Nej og det bedste er at min søs og jeg har Samme smag i tøj så kan lide alt det de kommer med

Føler mig så lille bag den store vogn, netop fordi man ikke er vant til den hihi

Hihi, det ville være så surt hvis han ikke kan passe den 

Lyder helt fantastisk!  Her har vi desværre ikke vi kan arve efter  det ville ellers spare os for en MASSE penge.

Kunne jeg godt forestille mig 

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Camillee skriver:

Ja det er smadder fint (: Elsker også strik.

Jeg har nogle blå djævlehuer du må få hvis det er (hvis jeg kan finde dem) ? vi kommer ikke til at bruge dem igen(:

Det er bare så lækkert, har forsøgt selv men det duer tålmodigheden ikke til

Ih hvis du kan finde dem ville jeg da meget gerne

Anmeld

19. december 2011

Koen.

N1 skriver:

MåMå

Hihi, det ville være så surt hvis han ikke kan passe den 

Lyder helt fantastisk!  Her har vi desværre ikke vi kan arve efter  det ville ellers spare os for en MASSE penge.

Kunne jeg godt forestille mig 

Må man spørge hvad str du har købt den i

Ja det er skønt, og nemlig det spare en masse penge (hvis ikke farmand så bare gik amok i Hummel i stedet )

Anmeld

19. december 2011

Camillee

N1 skriver:

Det vil jeg lige huske så  Noget bestemt eller?

Ja, den er nemlig super lækker den flyverdragt! (og så kan den jo bruges til begge køn)

Uha, holly's laver også nogle lækre ting  det er min kæreste dog ikke så vild med. Han svæver mere til Hummel, Molo og Småfolk 

Det ser i bare på, hehe og næh enlig ikke (:

Vi er SÅ glade for vores og så lyser han bare op her i vintermørket med alle de dejlige farver (:
Ja håber også den kan gå i arv hvis Elias ikke får den slidt op, haha (:

Jeg ved hvad du mener (: Jakobvar heller ikke så vild med det, meeen måtte jo indrømme at det var ret sødt (: hehe

Uha ja Hummel! Elias'har så meget hummel!
det sidder så godt på ham og er rigtigt lækkert! han slider det stort set ikke op men vokser ud af det (:

Anmeld

19. december 2011

Camillee

tanja. skriver:

Det er bare så lækkert, har forsøgt selv men det duer tålmodigheden ikke til

Ih hvis du kan finde dem ville jeg da meget gerne

Jeg er SUPER dårlig til at strikke men overvejer om jeg ikke bare skulle øve sig lidt mere (:

Jeg vil da lige kigge efter dem så

Anmeld

19. december 2011

N1

tanja. skriver:

Må man spørge hvad str du har købt den i

Ja det er skønt, og nemlig det spare en masse penge (hvis ikke farmand så bare gik amok i Hummel i stedet )

Har købt str. 74  det er ca. 9 måneder, og han er 7 måneder til december. Men han kan jo godt blive en kæmpe basse, så er den nok for lille  men så må jeg sælge den til den tid.

Uha, her er kæresten også helt vild med hummel - og det er jeg også  Kan slet ikke få nok, hihi.

Anmeld

19. december 2011

N1

Camillee skriver:

Det ser i bare på, hehe og næh enlig ikke (:

Vi er SÅ glade for vores og så lyser han bare op her i vintermørket med alle de dejlige farver (:
Ja håber også den kan gå i arv hvis Elias ikke får den slidt op, haha (:

Jeg ved hvad du mener (: Jakobvar heller ikke så vild med det, meeen måtte jo indrømme at det var ret sødt (: hehe

Uha ja Hummel! Elias'har så meget hummel!
det sidder så godt på ham og er rigtigt lækkert! han slider det stort set ikke op men vokser ud af det (:

Har lavet en lukket gruppe på facebook hvor jeg har smidt det hele ind  Hvis du har lyst kan jeg tilføje dig? (Vi skal dog være venner først - men du må gerne slette mig når du har kigget på tøjet )

- Ellers skal jeg lige lægge det hele her ind? Det tager bare 100 år

Hvor gammel er elias? Synes Molo plejer at holde godt 

Jeg synes også det er SÅ sødt  heldigt det er mig der står for indkøbene, hihi.

Uha, hvis du vil sælge noget af hans tøj (Kommer lidt an på str. og/eller om du vil gemme det) så siger du endelig til 

Anmeld

19. december 2011

Koen.

N1 skriver:

Har købt str. 74  det er ca. 9 måneder, og han er 7 måneder til december. Men han kan jo godt blive en kæmpe basse, så er den nok for lille  men så må jeg sælge den til den tid.

Uha, her er kæresten også helt vild med hummel - og det er jeg også  Kan slet ikke få nok, hihi.

Det var os den str vi købte til vores datter den første vinter, hun var 8 mdr i december, men en lang tøs så da vi nåede januar stumpede den, men igen kommer an på bebserne og ja eller så kommer du sikkert nemt af med den igen

Jeg elsker os Hummel(og småfolk og molo og mee too) man kan næsten ikke stoppe når man går igang
Og pt har "vores" børnebutik 30-50% på molo så er i himlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.