Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen piger
Hvad har i fået købt til jeres små pus?
Her er det tøj, og har fået købt aaalt for meget (Har lidt dårlig samvittighed) men sådan er det jo..
Har købt til begge køn, men nu da vi venter en dreng overvejer jeg at sælge pigetøjet - kunne nogle af jer være interesseret måske?
I får da lige et billede God 4. søndag
(Billede 2 er så i kan se hvor "høj" bunken er hele vejen hen)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da helt op søde Det var ikke så lidt... Vi har slet ikke købt noget tøj endnu! Men vi er så småt igang med at gøre værelse klar. Jeg har fået lidt af en kollega: helsemadras til tremmeseng, puslepude og sådan et babysæde til en voksenstol. Har så selv købt en brugt skråstol i sandfarvet (vi kender ikke kønnet endnu)
I dag smutter vi en tur i Ikea efter nogle kommoder, som lige kan være under skråvæggen i baby-værelset. Så kan jeg bare begynde at købe og fylde i, når vi forhåbentligt får kønnet at vide på fredag til MD Kan lige smide et billede af værelset ind når vi har fået sat kommoder op i eftermiddag
Og hey, fedt køkken I har!!!
NNL skriver: Hold da helt op søde Det var ikke så lidt... Vi har slet ikke købt noget tøj endnu! Men vi er så småt igang med at gøre værelse klar. Jeg har fået lidt af en kollega: helsemadras til tremmeseng, puslepude og sådan et babysæde til en voksenstol. Har så selv købt en brugt skråstol i sandfarvet (vi kender ikke kønnet endnu) I dag smutter vi en tur i Ikea efter nogle kommoder, som lige kan være under skråvæggen i baby-værelset. Så kan jeg bare begynde at købe og fylde i, når vi forhåbentligt får kønnet at vide på fredag til MD Kan lige smide et billede af værelset ind når vi har fået sat kommoder op i eftermiddag Og hey, fedt køkken I har!!!
Nej der er godt nok meget har lige fået sat alt pigetøjet tilsalg på facebook, så må vi se om der ryger noget
Ih, det lyder hyggeligt vil meget gerne se billeder
Her er der også skåvægge på baby's værelse, så er lidt idé forladt..
Hihi tusind tak
N1 skriver: Nej der er godt nok meget har lige fået sat alt pigetøjet tilsalg på facebook, så må vi se om der ryger noget Ih, det lyder hyggeligt vil meget gerne se billeder Her er der også skåvægge på baby's værelse, så er lidt idé forladt.. Hihi tusind tak
Fik ikke lige taget billede i går, da vi var sent færdige og ikke fik smidt papkasserne ud Men der kommer lige et i dag eller i morgen... De IKEA kommoder vi har købt er geniale til skråvægge (i hvert fald til vores - det kommer selvfølgelig an på højden under væggen). Men her passer de perfekt ind, de fylder kun der hvor man alligevel ikke kan gå, og så er der masser af plads til opbevaring Måske I kan bruge samme idé...
Håber du får solgt noget af tøjet Så der kan være plads til endnu mere drengetøj, hihi
NNL skriver: Fik ikke lige taget billede i går, da vi var sent færdige og ikke fik smidt papkasserne ud Men der kommer lige et i dag eller i morgen... De IKEA kommoder vi har købt er geniale til skråvægge (i hvert fald til vores - det kommer selvfølgelig an på højden under væggen). Men her passer de perfekt ind, de fylder kun der hvor man alligevel ikke kan gå, og så er der masser af plads til opbevaring Måske I kan bruge samme idé... Håber du får solgt noget af tøjet Så der kan være plads til endnu mere drengetøj, hihi
Ej det lyder altså smart Glæder mig til at se billeder, er nemlig helt idé forladt.
Hihi, tak skal du have Efter at vi ved det er en dreng, har jeg bare lyst til at købe ALT man kan få til dreng Det er lidt uhyggeligt
tanja. skriver: Hold da op!! Du har altså hel garderet sig både med flyverdragt og det hele allerede vi har ikke været sååå meget i gang endnu, men har en lille nevø fra marts sidste år, så Liam har alligevel fået fyldt skabet allerede Og ja tremmeseng ovs har vi jo i forvejen fra nr 1 så vi mangler faktisk ikke det vilde Men vi hentede lige tvillingevognen hjem i weekenden sikke en spøjs fætter og have stående
Hold da op!! Du har altså hel garderet sig både med flyverdragt og det hele allerede vi har ikke været sååå meget i gang endnu, men har en lille nevø fra marts sidste år, så Liam har alligevel fået fyldt skabet allerede Og ja tremmeseng ovs har vi jo i forvejen fra nr 1 så vi mangler faktisk ikke det vilde Men vi hentede lige tvillingevognen hjem i weekenden sikke en spøjs fætter og have stående
Hihi Synes bare den er så fin, så blev nødt til at købe den. Håber han kan passe den til vinter
Ej hvor lækkert Så kommer han da heller ikke til at mangle noget.
Kunne jeg godt forestille mig især når I er vant til en alm. barnevogn..
N1 skriver: Godmorgen piger Hvad har i fået købt til jeres små pus? Her er det tøj, og har fået købt aaalt for meget (Har lidt dårlig samvittighed) men sådan er det jo.. Har købt til begge køn, men nu da vi venter en dreng overvejer jeg at sælge pigetøjet - kunne nogle af jer være interesseret måske? I får da lige et billede God 4. søndag (Billede 2 er så i kan se hvor "høj" bunken er hele vejen hen)
Hold da op, du har vidst handlet (: og Ja vi kunne godt være interesseret i pige tøjet hvis det er (: men flyverdragten har vi til Elias og den er så lækker, vi er smadder glade for den Vi har ikke købt så meget i nu, men 1 body, 1 heldragt og 2 hjelme fra hollys er det da blevet til (: og så har min bedste strikket djævlehuer til lillepigen (:
N1 skriver: DDeDen Hihi Synes bare den er så fin, så blev nødt til at købe den. Håber han kan passe den til vinter Ej hvor lækkert Så kommer han da heller ikke til at mangle noget. Kunne jeg godt forestille mig især når I er vant til en alm. barnevogn..
DDeDen
Camillee skriver: IIhjje Hold da op, du har vidst handlet (: og Ja vi kunne godt være interesseret i pige tøjet hvis det er (: men flyverdragten har vi til Elias og den er så lækker, vi er smadder glade for den Vi har ikke købt så meget i nu, men 1 body, 1 heldragt og 2 hjelme fra hollys er det da blevet til (: og så har min bedste strikket djævlehuer til lillepigen (:
IIhjje
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128