Må jeg se hvad i har købt til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

N1

Camillee skriver:

Hej igen (:

hmm har været kasserne igennem og synes ikke rigtigt at standen på tøjet er god nok, hehe

men fandt lidt sengetøj,
det med helikopter er fra gaia og ko.
de to andre er fra fairytale

hehe helt iorden 

Må lige vise min bedre halvdel sengetøjet når han har tid, så skal jeg nok vende tilbage  men fint ser det ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

N1

Kruse90 skriver:

selvfølgelig er det iorden

Tak  Synes der er så meget i øjeblikket med jul, gaver osv. Så skal lige finde tiden til det..

Anmeld

21. december 2011

Camillee

N1 skriver:

hehe helt iorden 

Må lige vise min bedre halvdel sengetøjet når han har tid, så skal jeg nok vende tilbage  men fint ser det ud!

Gør du bare (:

Anmeld

21. december 2011

Kruse90

N1 skriver:

Tak  Synes der er så meget i øjeblikket med jul, gaver osv. Så skal lige finde tiden til det..

Du er også velkommen til at sende det på en mail hvis du hellere vil det, hvís det er fordi at det tager for langtid at oprette det herinde

Anmeld

21. december 2011

N1

Kruse90 skriver:

Du er også velkommen til at sende det på en mail hvis du hellere vil det, hvís det er fordi at det tager for langtid at oprette det herinde

Tror tiden er det samme, mail eller her 

Men ser lige om jeg ikke kan få lagt dem ind i dag 

Anmeld

21. december 2011

Kruse90

N1 skriver:

Tror tiden er det samme, mail eller her 

Men ser lige om jeg ikke kan få lagt dem ind i dag 

Nej jeg kan sagtens vente

Anmeld

21. december 2011

N1

Kruse90 skriver:

Nej jeg kan sagtens vente

Jamen nu gør jeg det altså  hehe

Anmeld

21. december 2011

Kruse90

N1 skriver:

Jamen nu gør jeg det altså  hehe

Ej det skal du altså ikke.
Du skal vente til du har tid og overskud

Anmeld

21. december 2011

MariaJ

Jeg har købt et par små lammeskindsfutter, fordi de var så fine og jeg ikke kunne stå for dem. Regner dog ikke med at baby skal bruge dem før til næste efterår, så må jo siges at være købt i god tid .

Jeg regner ikke med at vi skal købe ret meget, for vi har næsten alt fra storesøster. Vi har købt en brugt voksipose, fordi vi pludselig fik mulighed for at købe en der er i rigtig fin stand meget billigt, og storesøster stadig bruger sin. Vi skal også have et nyt stel til barnevognskassen på et tidspunkt, da storesøster bruger kombivognsstellet sammen med klapvognsdelen.  

Anmeld

22. december 2011

NNL

Så er jeg her lige med endnu et billede

Her er det udstyr vi har købt til Baby. Nu kom min 2. sorterings pusletaske endelig med fragtmanden, og den er så fin! Kan ikke finde fejlen på den overhovedet, men til gengæld har jeg sparet 649 kr!

Nu tæller babysamlingen helse madras, skråstol, sæde til stol, puslepude og pusletaske - det går ligeså stille den rigtige vej I morgen finder vi forhåbentligt ud af kønnet, og så skal der shoppes januar udsalg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.