Må jeg se hvad i har købt til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

sofiell89

N1 skriver:

Godmorgen piger 

Hvad har i fået købt til jeres små pus? 

Her er det tøj, og har fået købt aaalt for meget  (Har lidt dårlig samvittighed) men sådan er det jo..

Har købt til begge køn, men nu da vi venter en dreng overvejer jeg at sælge pigetøjet - kunne nogle af jer være interesseret måske?

I får da lige et billede  God 4. søndag  

(Billede 2 er så i kan se hvor "høj" bunken er hele vejen hen)

Vi har 3 flyttekasser med ting. Jeg er helt vild med æsel fra peter plys , så der er købt en masse lamper, sengetøj, uro osv med æsel.. Tror kun at der er 1 flyttekasse med tøj til Line lige nu. Men det kommer stille og roligt.. Vi køber seng, puslebord osv. på fredag, kommoden er købt. Men hendes værelse ligner et bunket lokum da vi lige er flyttet ind for 8 dage siden, så alle de resterende flyttekasser står derinde lige pt. Men håber de snart kommer væk så jeg kan begynde at male derinde. Har en veninde der elsker at male ting på væggen med overhead, så hun er reserveret til at male nogen æsel ting osv. på væggen Og ja ved godt at jeg er vildt tosset med æsel, har tatovering osv selv med ham. Og folk er begyndt at grine af om der kommer en æsel ud, når jeg føder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Camillee

NNL skriver:

Så er jeg her lige med endnu et billede

Her er det udstyr vi har købt til Baby. Nu kom min 2. sorterings pusletaske endelig med fragtmanden, og den er så fin! Kan ikke finde fejlen på den overhovedet, men til gengæld har jeg sparet 649 kr!

Nu tæller babysamlingen helse madras, skråstol, sæde til stol, puslepude og pusletaske - det går ligeså stille den rigtige vej I morgen finder vi forhåbentligt ud af kønnet, og så skal der shoppes januar udsalg

Hvor har du købt din pusletaske?? den er så SÅ fed

Anmeld

22. februar 2012

NNL

Camillee skriver:

Hvor har du købt din pusletaske?? den er så SÅ fed

Tak er også glad for den, især fordi den er dejlig stor (bruger den selv til svømning lige nu)

Har købt den på nettet på babyhome.dk, er dog ikke sikker på de har dem mere, men de har andre på tilbud: http://www.babyhome.dk/babyudstyr/pusle-bad/pusletid.html

Den hed noget med "Gaia & Ko. Fish Boy" - kan være den er billig andre steder online

God jagt

Anmeld

23. februar 2012

Camillee

NNL skriver:

Tak er også glad for den, især fordi den er dejlig stor (bruger den selv til svømning lige nu)

Har købt den på nettet på babyhome.dk, er dog ikke sikker på de har dem mere, men de har andre på tilbud: http://www.babyhome.dk/babyudstyr/pusle-bad/pusletid.html

Den hed noget med "Gaia & Ko. Fish Boy" - kan være den er billig andre steder online

God jagt

Mange Tak (:
Jamen vil da lige kigge på det, ville SÅ gerne have en ny og en det var noget større, hehe

Anmeld

23. februar 2012

sofiell89

Jeg var inde ved min mor igår, som har en hel flyttekasse med tøj fra da min søster, bror og jeg selv var baby. Det var bare rigtig hyggeligt at stå og kigge i tøjet, og tage hvad jeg selv ville give videre til Line Og endnu bedre, så har hun gemt min trip trap stol (vi har haft en hver), min har bare stået i kælderen og kun været fremme hvis der har været barnegæster.. Så den kan jeg bare tage med hjem, i stedet for at købe en ny Så er der en ting mindre vi mangler Jeg er så småt igang med at vaske hendes tøj, så det kan blive lagt på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.