Karrysild - hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Zafir

Nemesis skriver:

har også stemt totalt hot :-) vi spiser faktisk meget karrysild, det smager SÅÅÅ godt. Marienerede kryddersild (de røde) elsker jeg også, men det allerbedste er min mormors dildsild i creme fraiche, mayonaise, hakkede drueagurker og dild..SÅÅÅÅ lækkert.

De hvide sild er jeg ikke så meget til, men kan sagtens spise dem.

:-) Sisse

ÅH gud... Dild sild...  Jeg er totalt barnlig. I know. Noget af det eneste jeg tænker værre end sild er dild LOL...

Så det er nok ikke lige den kombi jeg skulle prøve haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

LenaJohansen

Jeg har det præcis på samme måde som dig... Jeg har heller aldrig smagt det og kommer aldrig til det.. 

Anmeld

14. december 2011

Zafir

LenaJohansen skriver:

Jeg har det præcis på samme måde som dig... Jeg har heller aldrig smagt det og kommer aldrig til det.. 

Jubii. en artsfælle (også manden min - han sad også óg blev helt dårlig da de viste det i tv...)

Anmeld

14. december 2011

Nemesis

Zafir skriver:

ÅH gud... Dild sild...  Jeg er totalt barnlig. I know. Noget af det eneste jeg tænker værre end sild er dild LOL...

hehehe nej men det er jo det mest fantastiske ved et jule bord...der er jo oceaner af andet mad man så an spise :-)

Her spiser vi fx. også gerne laks og ål...vi får da fisk nok :-D

Hilsner fra en sild...er noget.

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Nemesis skriver:

hehehe nej men det er jo det mest fantastiske ved et jule bord...der er jo oceaner af andet mad man så an spise :-)

Her spiser vi fx. også gerne laks og ål...vi får da fisk nok :-D

Hilsner fra en sild...er noget.

Jaaa... Laks... og Fiskefilet, og makrel og torskerogn og alt muligt andet fisk.. Bare ikke sild

selvom jeg også selv er en LÆKKER sild naturligvis

Anmeld

14. december 2011

LenaJohansen

Zafir skriver:

Jubii. en artsfælle (også manden min - han sad også óg blev helt dårlig da de viste det i tv...)

hehe Kan jeg godt forstå... Forstår virkelig ikke nogle frivilligt putter det ind i munden Men fred være med dem der gør det, bare de ikk propper det i min mund

Anmeld

14. december 2011

Nemesis

Zafir skriver:

Jaaa... Laks... og Fiskefilet, og makrel og torskerogn og alt muligt andet fisk.. Bare ikke sild

selvom jeg også selv er en LÆKKER sild naturligvis

hahha ja egentlig tror jeg det skal smages fra barnsben af...for det er jo noget unikt det med marinerede sild.

mine unger spiser også sild, dog ikke i samme mængder som vi voksne :-)

Anmeld

14. december 2011

lucas<3

jeg har stemt not not not.. adder..

jeg spiser ikke noget med sild op glas overhovdet..

så heller en fiskefile med rejer iog en masse citrol, uden ramulade.. hehe

Anmeld

14. december 2011

Muhmi

Jeg sidder og ser det der indslag i godmorgendanmark om test af Karrysild hertil morgen.

HELT HELT ærligt. - Jeg har ALDRIG smagt karrysild. (og JA - jeg siger også til mine børn at man SKAL smage på tingene, men jeg tvinger dem ikke til karrysild hehe) Jeg har ikke LYST til at smage karrysild. Jeg syntes det ser væmmeligt ud, det lugter væmmeligt. Beskrivelsen af konsistens, smag osv. Det er lige til at få mig til at blive HELT dårlig..

De der værter i Godmorgen Danmark er jo helt oppe og ringe. De går HELT amok og siger de står og savler ned i tallerknerne og kan dårligt snakke i indslaget, fordi de skal spise de der sild der...

I DON'T get it.

Jeg kan rigtig godt lide fisk (dog ikke sushi)... Men Karrysild (og marinerede sild og alt det dersens sild på glas... Det er jo fuldstændig ... )

Er du oppe og ringe totalt ja-hat over karrysild? eller har du nej-hatten på?

http://go.tv2.dk/morgentv/id-46688376.html

Jeg havde aldrig smagt de sild der (Shhh, har sagt til Anders at jeg har og det er derfor jeg ikke kan lide dem) Og har stadig ikke smagt karrysildnde... Grunden til at jeg holder mig helt og aldeles fra sild i glasafskygninger er simpelthen fordi, lige i starten af min graviditet fik jeg bare sådan virkelig meget lyst til sild... Jeg lavede mig en sildemad med rå løg og tænkte bare NOM den glæder jeg mig til at spise... Tog en bid i munden og så måtte jeg ud og ørle!  Seriøst, magen til klamfisk... ADR! Skal bestemt ikke nyde noget en anden gang, bvadr!

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Så er vi enige...jeg kommer altid til at bøvse dild i flere dage efter, når jeg har fået noget med dild, så det er jeg ikke ret vild med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.