Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Strawberry skriver: Kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg, da jeg synes at det simpelthen er for mærkeligt at gøre sådan noget at det er til at grine over Men godt at du fik den tilbage, en cykel er ikke altid lige til at undvære
Kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg, da jeg synes at det simpelthen er for mærkeligt at gøre sådan noget at det er til at grine over Men godt at du fik den tilbage, en cykel er ikke altid lige til at undvære
ja ærlig talt.. politiet grinede også temmelig meget af det da jeg ringede for at fortælle dem det, for jeg meldte den jo stjålet i lørdags så jeg skulle jo lige trække den tilbage igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nathja skriver: ja ærlig talt.. politiet grinede også temmelig meget af det da jeg ringede for at fortælle dem det, for jeg meldte den jo stjålet i lørdags så jeg skulle jo lige trække den tilbage igen..
Haha, kan jeg godt forstå. Det er ikke hver dag man hører sådan en historie
her er så e ikke så godt billed af min "nye cykel".. før var den hvid foran, sort bagtil og med sorte skærme..
Strawberry skriver: Haha, kan jeg godt forstå. Det er ikke hver dag man hører sådan en historie
nej vel.. det sagde de også.. men godt at den kom hjem igen.. nu er der kommet billed på hvordan den ser ud nu
nathja skriver: nej vel.. det sagde de også.. men godt at den kom hjem igen.. nu er der kommet billed på hvordan den ser ud nu
Har set billedet nu , det er nu ikke slemt af "graffiti" at være
Stumpen skriver: Det er sku da en underlig tyv Må vi ikke se billede af din nyrenoveret fine cykel?
Det er sku da en underlig tyv Må vi ikke se billede af din nyrenoveret fine cykel?
så der billed på
nathja skriver: så der billed på
COOL Det har h?n klaret ret godt
Stumpen skriver: COOL Det har h?n klaret ret godt
ja det kunne være værre... men de klistermærker jeg har pillet af var temmelig grimme også stod der overkill på..
M (: skriver: Det er en meget underlig opførsel.. Men, hm, er din cykel blevet pænere efter makeoveren?
Det er en meget underlig opførsel.. Men, hm, er din cykel blevet pænere efter makeoveren?
så er der billed på side 5
nathja skriver: det tror jeg han har
det tror jeg han har
Hæ hæ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128