så har jeg sgu prøvet det med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

SpunkenJo

Har du tjekket stelnummeret....?

Det er fandme da en mærkelig "tyv"!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

nathja

isabellamor skriver:

ej hvor fucked...!! 

men ja du fik den igen. men stadig.. sikke da en idiot..

griner ja ærlig talt synes det er total sært at man kommer og afleverer igen med en undskyldning

Anmeld

13. december 2011

nathja

SpunkenJo skriver:

Har du tjekket stelnummeret....?

Det er fandme da en mærkelig "tyv"!!!!

jeps og den er go nok har næsten lige købt den så havde købsbeviset liggende i en kuvert

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

nathja skriver:

griner ja ærlig talt synes det er total sært at man kommer og afleverer igen med en undskyldning

det er virkelig det mest underlige jeg har hørt i dag hvertfald .

jeg fatter det ikke, hvorfor fik du den igen tænker jeg... altså har ham der som i kender der ikke er så heldig med omgangskredsen lige haft fat i kraven på ham eller stjal han den bare fordi han manglede et sted at gøre af sine spraymaling og nike klistermærker??

Anmeld

13. december 2011

nathja

Baagøe skriver:

Griner højt Total freaky!  Måske har kammeraten haft et "alvorsord" med ham der har stjålet cyklen

det tror jeg han har

Anmeld

13. december 2011

Mother-love

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg læste det.for det er sgu lidt for sygt. Så kederman sig dæmme. Du er sikker på at det ikke er en der ville hævne si over et eller andet? Synes godt nok det er n lidt syg humør at have. Jo kunne selv finde på det hvis det var en spøg og en mégrets mel cykel. Men stjæle en helt ny cykel og gøre dette? Hvad er pointen egentlig med at leverer den tilbage? Hmmm rigtig træls for dig.

Anmeld

13. december 2011

M (:

nathja skriver:

også min umiddelbare tanke men det er da en sær ide..

Det er en meget underlig opførsel.. Men, hm, er din cykel blevet pænere efter makeoveren?

Anmeld

13. december 2011

nathja

isabellamor skriver:

det er virkelig det mest underlige jeg har hørt i dag hvertfald .

jeg fatter det ikke, hvorfor fik du den igen tænker jeg... altså har ham der som i kender der ikke er så heldig med omgangskredsen lige haft fat i kraven på ham eller stjal han den bare fordi han manglede et sted at gøre af sine spraymaling og nike klistermærker??

ja ikke var også temmelig paf.. har ikke snakket med min kammerat i dag men skal da helt sikkert have fat i ham snarest muligt..

Anmeld

13. december 2011

jydeinden

nathja skriver:

nej vel.. havde eller helt opgivet at se min cykel igen...

kan jeg da godt forstå.. tror nu nok jeg ville blive lidtt ked af at få min cykel ugen Så forandret.. for hvis jeg ønskede cyklen i den farve osv så havde jeg nok købt den fra starten af.. hmm 

Anmeld

14. december 2011

Kløver

Ej hvor trels, og surt, men heldigvis kom den da tilbage, dog i anderledes farver...
undskyld kunne simpelthen ikke lade være med at grine, er både så mystisk, mærkeligt og morsomt på samme tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.