Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: ej hvor fucked...!! men ja du fik den igen. men stadig.. sikke da en idiot..
ej hvor fucked...!!
men ja du fik den igen. men stadig.. sikke da en idiot..
griner ja ærlig talt synes det er total sært at man kommer og afleverer igen med en undskyldning
SpunkenJo skriver: Har du tjekket stelnummeret....?Det er fandme da en mærkelig "tyv"!!!!
Har du tjekket stelnummeret....?Det er fandme da en mærkelig "tyv"!!!!
jeps og den er go nok har næsten lige købt den så havde købsbeviset liggende i en kuvert
nathja skriver: griner ja ærlig talt synes det er total sært at man kommer og afleverer igen med en undskyldning
det er virkelig det mest underlige jeg har hørt i dag hvertfald .
jeg fatter det ikke, hvorfor fik du den igen tænker jeg... altså har ham der som i kender der ikke er så heldig med omgangskredsen lige haft fat i kraven på ham eller stjal han den bare fordi han manglede et sted at gøre af sine spraymaling og nike klistermærker??
Baagøe skriver: Griner højt Total freaky! Måske har kammeraten haft et "alvorsord" med ham der har stjålet cyklen
Griner højt Total freaky! Måske har kammeraten haft et "alvorsord" med ham der har stjålet cyklen
det tror jeg han har
nathja skriver: også min umiddelbare tanke men det er da en sær ide..
også min umiddelbare tanke men det er da en sær ide..
Det er en meget underlig opførsel.. Men, hm, er din cykel blevet pænere efter makeoveren?
isabellamor skriver: det er virkelig det mest underlige jeg har hørt i dag hvertfald . jeg fatter det ikke, hvorfor fik du den igen tænker jeg... altså har ham der som i kender der ikke er så heldig med omgangskredsen lige haft fat i kraven på ham eller stjal han den bare fordi han manglede et sted at gøre af sine spraymaling og nike klistermærker??
ja ikke var også temmelig paf.. har ikke snakket med min kammerat i dag men skal da helt sikkert have fat i ham snarest muligt..
nathja skriver: nej vel.. havde eller helt opgivet at se min cykel igen...
nej vel.. havde eller helt opgivet at se min cykel igen...
kan jeg da godt forstå.. tror nu nok jeg ville blive lidtt ked af at få min cykel ugen Så forandret.. for hvis jeg ønskede cyklen i den farve osv så havde jeg nok købt den fra starten af.. hmm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128