så har jeg sgu prøvet det med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

KakaoDrik

Lyder til at din ven som kommer i uheldige kredse har fundet synderen..

Vær du bare glad for at du fik den tilbage.

Dækker forsikringen egentligt omlakering ved tyveri? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

SpunkenJo

nathja skriver:

jeps og den er go nok har næsten lige købt den så havde købsbeviset liggende i en kuvert

Det ER sgu da mærkeligt

Tillykke med din nye cykel (igen )

Anmeld

14. december 2011

nathja

Maja84 skriver:

Ej hvor trels, og surt, men heldigvis kom den da tilbage, dog i anderledes farver...
undskyld kunne simpelthen ikke lade være med at grine, er både så mystisk, mærkeligt og morsomt på samme tid

havde det på samme måde.. total sært..  

Anmeld

14. december 2011

nathja

KakaoDrik skriver:

Lyder til at din ven som kommer i uheldige kredse har fundet synderen..

Vær du bare glad for at du fik den tilbage.

Dækker forsikringen egentligt omlakering ved tyveri? 

har desværre ikke indbo forsikring da vi kan har råd til husleje og børnepasning for tiden.. ellers fik vi ikke mad på bordet.. er temmelig afhængig af min cykel for at komme rundt fordi vi har været nødt til at sælge alt vi havde af værdi samt vores bil, for at have råd til andet end mad. så jeg er super glad for at få den tilbage, også selvom farven er noget anderledes

Anmeld

14. december 2011

.....

Kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg, da jeg synes at det simpelthen er for mærkeligt at gøre sådan noget at det er til at grine over

Men godt at du fik den tilbage, en cykel er ikke altid lige til at undvære

Anmeld

14. december 2011

Rødhætte

nathja skriver:

armen altså..

lørdag morgen da vi stod op opdagede min mand at min cykel manglede ude i cykelholderen.. en helt ny NISHIKI MTB... blev super rasende, ligner sguda ikke noget.. nå men meldte den stjålet hos politiet med det samme..

snakkede så med en nabo om det og hun sagde at hun ville forhøre sig rundt om der var nogen der kendte noget til det.

mødte så en kammerat som bevæger sig lidt i de lettere uheldige kredse og sagde det til ham og han lovede også at holde øje og sige det videre..

i dag kommer manden så ind med posten og har en håndskrevet seddel i hånden hvor der står: hej det er mig der har stjålet din cykel, undskyld, har omlakeret den, håber du kan li den nye farve, igen undskyld. kældertrappen. manden og jeg går derned og ganske rigtigt der står min tidligere sort og hvide cykel med sorte skærme og er nu sølvfarvet med sort forskærm, blå bagskærm og en masse nike klistermærker på..

hvad sker der lige der??

er helt paf, hvem f..... stæler en cykel, omlarkerer den og afleverer den tilbage med en håndskrevet undskyldning?? fatter total minus??? 

Ej undskyld, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt!! Hvor bizart er det ikke lige?? Der findes sgu mange mærkelige mennesker i verden hihi.. Håber du kan lide det nye design

Anmeld

14. december 2011

nathja

jydeinden skriver:

kan jeg da godt forstå.. tror nu nok jeg ville blive lidtt ked af at få min cykel ugen Så forandret.. for hvis jeg ønskede cyklen i den farve osv så havde jeg nok købt den fra starten af.. hmm 

altså de havde den kun i 2 farver da vi købte den og den anden var slet ikke fed, ville gerne have haft flere farvemuligheder, synes egentlig den er fin i "sin nye farve"

Anmeld

14. december 2011

Stumpen

Det er sku da en underlig tyv  Må vi ikke se billede af din nyrenoveret fine cykel? 

Anmeld

14. december 2011

Steph_Laurits

Stumpen skriver:

Det er sku da en underlig tyv  Må vi ikke se billede af din nyrenoveret fine cykel? 

Ja billed?

Anmeld

14. december 2011

nathja

Rødhætte skriver:

Ej undskyld, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt!! Hvor bizart er det ikke lige?? Der findes sgu mange mærkelige mennesker i verden hihi.. Håber du kan lide det nye design

brugte selv det meste af dagen på at grine ad det.. total mærkeligt.. altså efter jeg fik fjernet nogen af de klistermærker vedkommende havde sat på er den egentlig fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.