armen altså..
lørdag morgen da vi stod op opdagede min mand at min cykel manglede ude i cykelholderen.. en helt ny NISHIKI MTB... blev super rasende, ligner sguda ikke noget.. nå men meldte den stjålet hos politiet med det samme..
snakkede så med en nabo om det og hun sagde at hun ville forhøre sig rundt om der var nogen der kendte noget til det.
mødte så en kammerat som bevæger sig lidt i de lettere uheldige kredse og sagde det til ham og han lovede også at holde øje og sige det videre..
i dag kommer manden så ind med posten og har en håndskrevet seddel i hånden hvor der står: hej det er mig der har stjålet din cykel, undskyld, har omlakeret den, håber du kan li den nye farve, igen undskyld. kældertrappen. manden og jeg går derned og ganske rigtigt der står min tidligere sort og hvide cykel med sorte skærme og er nu sølvfarvet med sort forskærm, blå bagskærm og en masse nike klistermærker på..
hvad sker der lige der??
er helt paf, hvem f..... stæler en cykel, omlarkerer den og afleverer den tilbage med en håndskrevet undskyldning?? fatter total minus???
Anmeld