så har jeg sgu prøvet det med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

nathja

SussieThyssen skriver:

Forbløffende!

Men hva' det er nu alligevel en af de historier som man må smile af og forundres over.

Kærligst
Sussie

har ikke lavet andet end at grine ad det siden. synes det er så total mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

nathja

Saram skriver:

Hm.. En drillenisse?

Ej spøg til side.. Kæft hvor mærkeligt !

det synes jeg sgu også... var ærlig talt noget overrasket eftersom jeg havde afskrevet cyklen

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

nathja skriver:

armen altså..

lørdag morgen da vi stod op opdagede min mand at min cykel manglede ude i cykelholderen.. en helt ny NISHIKI MTB... blev super rasende, ligner sguda ikke noget.. nå men meldte den stjålet hos politiet med det samme..

snakkede så med en nabo om det og hun sagde at hun ville forhøre sig rundt om der var nogen der kendte noget til det.

mødte så en kammerat som bevæger sig lidt i de lettere uheldige kredse og sagde det til ham og han lovede også at holde øje og sige det videre..

i dag kommer manden så ind med posten og har en håndskrevet seddel i hånden hvor der står: hej det er mig der har stjålet din cykel, undskyld, har omlakeret den, håber du kan li den nye farve, igen undskyld. kældertrappen. manden og jeg går derned og ganske rigtigt der står min tidligere sort og hvide cykel med sorte skærme og er nu sølvfarvet med sort forskærm, blå bagskærm og en masse nike klistermærker på..

hvad sker der lige der??

er helt paf, hvem f..... stæler en cykel, omlarkerer den og afleverer den tilbage med en håndskrevet undskyldning?? fatter total minus??? 

ej hvor fucked...!! 

men ja du fik den igen. men stadig.. sikke da en idiot..

Anmeld

13. december 2011

Mumto3

Han har da bare ville ændre cyklen til ukendelighed, så han i ro og mag kunne køre rundt på den uden at blive opdaget. Så har han fået dårlig samvittighed, og leveret den tilbage og ovenikøbet sagt undskyld. Det er da super fedt! Det kan være at det er et vendepunkt i hans liv, hvor han begynder at tænke over at det han stjæler, det stjæler han fra nogen, og disse 'nogen' er mennekser, som skal behandles ordentligt.

Anmeld

13. december 2011

nathja

M (: skriver:

Mon ikke det er en af din kammerats "venner", der har fået lidt dårlig samvittighed, og har besluttet sig for at levere den tilbage?

også min umiddelbare tanke men det er da en sær ide..

Anmeld

13. december 2011

Pige2009

nathja skriver:

armen altså..

lørdag morgen da vi stod op opdagede min mand at min cykel manglede ude i cykelholderen.. en helt ny NISHIKI MTB... blev super rasende, ligner sguda ikke noget.. nå men meldte den stjålet hos politiet med det samme..

snakkede så med en nabo om det og hun sagde at hun ville forhøre sig rundt om der var nogen der kendte noget til det.

mødte så en kammerat som bevæger sig lidt i de lettere uheldige kredse og sagde det til ham og han lovede også at holde øje og sige det videre..

i dag kommer manden så ind med posten og har en håndskrevet seddel i hånden hvor der står: hej det er mig der har stjålet din cykel, undskyld, har omlakeret den, håber du kan li den nye farve, igen undskyld. kældertrappen. manden og jeg går derned og ganske rigtigt der står min tidligere sort og hvide cykel med sorte skærme og er nu sølvfarvet med sort forskærm, blå bagskærm og en masse nike klistermærker på..

hvad sker der lige der??

er helt paf, hvem f..... stæler en cykel, omlarkerer den og afleverer den tilbage med en håndskrevet undskyldning?? fatter total minus??? 

Griner højt Total freaky!  Måske har kammeraten haft et "alvorsord" med ham der har stjålet cyklen

Anmeld

13. december 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Underligt. Det ville vel svare til at em indbrudstyv lige ordner opvasken når han alligevel tilfældigvis lige er der men skønt at du fik din cykel tilbage

Anmeld

13. december 2011

nathja

Honey<3 skriver:

Ej, det er sku da fed humor!!

Ærgeligt at det skulle gå udover din nye cykel, men du har da fået den tilbage

Tillykke med den NYE cykel

griner ja... havde nu ellers vænnet mig til den lidt kedelige sort/hvide men sølvfarvet er da også super.. synes bare det er en sær holdning

Anmeld

13. december 2011

Darling<3

nathja skriver:

griner ja... havde nu ellers vænnet mig til den lidt kedelige sort/hvide men sølvfarvet er da også super.. synes bare det er en sær holdning

Jeg kunne virkelig ikke lade være med at grine da jeg læste det du skrev, men selvfølgelig er det en meget underlig holdning at have til andre's ting!!

Er lige i det frække hjørne - Må vi ikke se et billed af din "nye" cykel??

Anmeld

13. december 2011

nathja

jydeinden skriver:

meget meget mærkeligt må man sige.. ikke så tit man hører om at folk vælger at stjæle en cykel, omlakere den og så levere den tilbage

nej vel.. havde eller helt opgivet at se min cykel igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.