Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Sees

Vi skal ikke holde jul hjemme i år, men jeg synes da alligevel vi skulle have et bette træ, for Emils skyld, så jeg var ude og invitere i et 150cm. plastisk træ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Tror faktisk det er den reelle grund til at de hader vand - de er faktisk ligeglade med at blive våde - de kan bare ikke lide at vi griner af dem 

Ha ha ha ha ha ha ha, SELVFØLGELIG er det da derfor, det har jeg aldrig tænkt på før

Jeg havde en kat engang, der næsten gik frivilligt i bad, efter han var faldet i en havedam, han var smurt ind i mudder og andemad, og var godt klar over at han var ulækker, og ikke selv kunne gøre sig helt ren

Anmeld

14. december 2011

KakaoDrik

En del af vores juletræ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2011

M (:

Pernilleh skriver:

Ja da

Hvor er det fint

Anmeld

14. december 2011

M (:

Sees skriver:

Vi skal ikke holde jul hjemme i år, men jeg synes da alligevel vi skulle have et bette træ, for Emils skyld, så jeg var ude og invitere i et 150cm. plastisk træ

Hvor er det flot!  Er helt forelsket i de lilla kugler!!

Anmeld

14. december 2011

M (:

KakaoDrik skriver:

En del af vores juletræ 

Det ser flot ud! Er det holdt helt i guld og rødt?

Anmeld

14. december 2011

Kvist

M (: skriver:

Wauw, du er godt nok dygtig til at brodere! Er det efter mønster eller fri fantasi?

Mange tak, er dog ikke helt så dygtig, har fået min mor til at tælle ud så nissepigerne kom de rigtige steder

Det er et mønster jeg har købt med tilhørende garn..

Anmeld

14. december 2011

birthee

Kvist skriver:

Synes da lige jeg ville være med i denne super hyggelige tråd.. Vi har kun holdt jul i vores hus en gang, det første år vi boede her, og da vi ingen børn havde har vi ikke haft træ de 3 andre år.. Men i år hvor Albert er kommet til skal vi selvfølgelig have et træ, og jeg glæder mig helt vildt..

Her er lige et billede fra 2007, af vores fine juletræ.. Og så har jeg lige smidt et billede ind af et juletræstæppe jeg selv har broderet, og som ligger klar til at komme i brug..

Træet til i år er ikke hente endnu, sker nok snart, men vi plejer også først at pynte det lillejuleaften..

det tæppe er jeg også igang med - det når bare ikke at blive færdig til i år, da jeg ikke kunne sy på det i vinters pga. væske i fingrene under graviditeten - men det skal være færdig til næste år!!!

Anmeld

14. december 2011

merichs

Nessie skriver:

Hvor er det fint, med gaver og det hele, og katten der så pænt har placeret sig ved siden af

Den kat er simpelthen en "linselus" Hun sniger sig med på mange billeder

Anmeld

14. december 2011

Hougaard92

M (: skriver:

Øv, hvor kedeligt! Hvorfor må du ikke få et rigitg træ? For mig er det ikke rigtig jul uden et juletræ (her inkl. duften af gran!), og vi har anskaffet et på trods af, at vi egentlig ikke har vildt god plads

Vi rigtig gerne se et billede senere!

sådan har vi det også hjemme ved os, der skal være juletræ - det hører med til julen derhjemme

Duften af gran og så skal der også pyntes op .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.