Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Kvist

LauraLW skriver:

Det her er fra sidste år, men det ser næsten ens ud hvert år :-)

Den er bare super fin, og rigtig julehyggelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Valle81

M (: skriver:

Åh, det havde jeg ikke lige set..

Det gør da ikke det mindste:0)

Anmeld

13. december 2011

Muhmi

Jeps... Det er fra sidste år... Traditionen er at min storebror og jeg pynter det juleaften... Men da min storebror ikke holdt jul sammen med os sidste år, var det Anders og jeg der pyntede... Meget lille træ og alt for meget pynt... Men det er sådan min mor kan lide det... Vi holder jul derhjemme igen i år, så der må komme billeder af det næste træ efter jul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

HenrietteBuchvadt

Selvfølgelig må du det, vores er plastik, fordi jeg ikke kan tåle gran og derfor står det hele december..

Gabriella synes det er herligt

Anmeld

13. december 2011

M (:

LauraLW skriver:

Det her er fra sidste år, men det ser næsten ens ud hvert år :-)

Wow, det er godt nok et stort juletræ!! Hvem der bare have så meget plads!

Anmeld

13. december 2011

M (:

Kvist skriver:

Synes da lige jeg ville være med i denne super hyggelige tråd.. Vi har kun holdt jul i vores hus en gang, det første år vi boede her, og da vi ingen børn havde har vi ikke haft træ de 3 andre år.. Men i år hvor Albert er kommet til skal vi selvfølgelig have et træ, og jeg glæder mig helt vildt..

Her er lige et billede fra 2007, af vores fine juletræ.. Og så har jeg lige smidt et billede ind af et juletræstæppe jeg selv har broderet, og som ligger klar til at komme i brug..

Træet til i år er ikke hente endnu, sker nok snart, men vi plejer også først at pynte det lillejuleaften..

Wauw, du er godt nok dygtig til at brodere! Er det efter mønster eller fri fantasi?

Anmeld

13. december 2011

M (:

Muhmi skriver:

Jeps... Det er fra sidste år... Traditionen er at min storebror og jeg pynter det juleaften... Men da min storebror ikke holdt jul sammen med os sidste år, var det Anders og jeg der pyntede... Meget lille træ og alt for meget pynt... Men det er sådan min mor kan lide det... Vi holder jul derhjemme igen i år, så der må komme billeder af det næste træ efter jul

Ih, hvor er det lille og fint! Og det har bestemt sin charme, at have et juletræ lidt a la Gertrud Sand (og det er kun sagt med kærlighed i stemmen!)..

Anmeld

13. december 2011

Kløver

har desværre ingen juletræ i år, ellers ville jeg gerne have delt, håber det er ok, med et lidt ældre billede (vores juletræ i 2009)

Anmeld

13. december 2011

Muhmi

Ih, hvor er det lille og fint! Og det har bestemt sin charme, at have et juletræ lidt a la Gertrud Sand (og det er kun sagt med kærlighed i stemmen!)..

Præcis!!

Anmeld

13. december 2011

LauraLW

Wow, det er godt nok et stort juletræ!! Hvem der bare have så meget plads!

Ja det er ret stort :-)

(og det er nu ikke mig der har den plads haha - herhjemme er der lige præcis plads til en potte med grangrene og lidt kugler på)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.