Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

M (:

Kvist skriver:

Mange tak, er dog ikke helt så dygtig, har fået min mor til at tælle ud så nissepigerne kom de rigtige steder

Det er et mønster jeg har købt med tilhørende garn..

Det er i hvert fald flot! (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

KakaoDrik

M (: skriver:

Det ser flot ud! Er det holdt helt i guld og rødt?

Der er skam også sølvhjerter på 

Tak  

Anmeld

16. december 2011

otlitrom

Det er ikke så stort, og uden topstjerne desværre. Men skidt, vi synes det er hyggeligt. Og Boas elsker at kigge på lysene (lyskæde)!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2011

M (:

kitty skriver:

Det er ikke så stort, og uden topstjerne desværre. Men skidt, vi synes det er hyggeligt. Og Boas elsker at kigge på lysene (lyskæde)!

Det er også vigtigere at det er hyggeligt end at der er en stjerne på!

Anmeld

16. december 2011

Kvist

birthee skriver:

det tæppe er jeg også igang med - det når bare ikke at blive færdig til i år, da jeg ikke kunne sy på det i vinters pga. væske i fingrene under graviditeten - men det skal være færdig til næste år!!!

Mit har også været undervejs i længere tid.. Fik det i en gave helt tilbage i 2007 af min mor som ville brodere det til mig, hun kom dog bare aldrig rigtig i gang og da vi ikke har holdt jul her har den ikke rigtig manglet..

Men da min søn så kom skulle vi selvfølgelig have et juletræ, og så manglede vi et tæppe, havde dog bare så mange andre strikkebestillinger hos min mor af trøjer til Albert at jeg selv måtte i gang med at brodere.. Og det var faktisk helt hyggeligt..

Anmeld

16. december 2011

l.kjoeller

Filuca skriver:

Ja da Det er første gang, at vi skal holde jul i vores nye hus, så vi ville have et træ, der går heeeelt op til loftet

fint og gammeldags som jeg selv gør det. ikke alt det glimmer og så man stadig kan se træet

Anmeld

17. december 2011

Filuca

l.kjoeller skriver:

fint og gammeldags som jeg selv gør det. ikke alt det glimmer og så man stadig kan se træet

Enig! Synes simpelthen ikke det er pænt, hvis træet bliver et konfettihelvede

Anmeld

20. december 2011

M (:

Er der mon flere, der har fået pyntet træet nu, hvor vi nærmer os dagen?

Anmeld

21. december 2011

incognito

Her er vores juletræ; det blev hentet og pyntet i lørdags. Dette er første jul i vores hus, og det er blandt andet også første jul vi bor sammen. Skønt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2011

Christina.78

Filuca skriver:

Ja da Det er første gang, at vi skal holde jul i vores nye hus, så vi ville have et træ, der går heeeelt op til loftet

fed stue med et flot juletræ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.