Jeg er helt paf! hva sker der for min SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Gittemor09

Kofoed. skriver:

Og det er netop sådan jeg synes det bør være og faktisk også i skole (klasselæreren), for børn glemmer tit og de sygdomshæfter kan "fakes" af en ældre søskende (har jeg gjort flere gange  ..).

kan man evt. ikke opsøge det ved et forældremøde??

for det var da en rigtig god ide....

ja, der er rigtig mange der laver falske sedler for hinanden, så en forældre-lærekæde ville da være fantastisk...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Gittemor09

Gittemor09 skriver:

ja, der er rigtig mange der laver falske sedler for hinanden, så en forældre-lærekæde ville da være fantastisk...!!

der skulle stå forældre-lærerkæde

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Forstår dig godt ! Jeg ville finde en anden sp , hvis det var muligt
Vores sp har privat mobil og arbejds mobil .. Da jeg prøvede at komme i kontakt med hende henover sommeren , ramte jeg hendes ferie .. Efter nogle dage fik jeg så besked om at min sms ikke var blevet leveret .. Så hun slukker sin , når hun har fri .. Synes jeg også de burde

Tak for svar  Dejligt med forståelse 

Og det, du skriver, lyder da bare til at være, PRÆCIS som det bør være..

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

Gittemor09 skriver:

forældre møde er (eller var, ved ikke om det er ændret de sidste 5 år) jo kun 2 gange på skoleåret.

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

Kofoed. skriver:

forældre møde er (eller var, ved ikke om det er ændret de sidste 5 år) jo kun 2 gange på skoleåret.

mente faktisk også forældreråd

er det ikke noget man kunne kontakte dem om og det blev taget op...

ved godt det kræver meget arbejde, men man kunne måske have en protokol holder/sekretær...

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

Skønne skønne kvinder!

Jeg har svaret de fleste, men mangler sikkert nogen ..

Vil bare sige MANGE TAK FOR JERES BESVARELSER 

Det er simpelthen så fantastisk, at man her på baby.dk kan komme af med sine frustrationer, få empati og blive i MEGET bedre humør!!

(lidt korny skrevet måske, men er bare så glad)

Anmeld

11. december 2011

roenlund

Kofoed. skriver:

Og det er netop sådan jeg synes det bør være og faktisk også i skole (klasselæreren), for børn glemmer tit og de sygdomshæfter kan "fakes" af en ældre søskende (har jeg gjort flere gange  ..).

De fleste skoler bruger idag skoleintra hvor kontaktbøgerne ligger elektronisk og så skal eleverne have forældrenes kode for at kunne logge ind...

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

Gittemor09 skriver:

mente faktisk også forældreråd

er det ikke noget man kunne kontakte dem om og det blev taget op...

ved godt det kræver meget arbejde, men man kunne måske have en protokol holder/sekretær...

Jo.. Hun får i hvert fald tralv, men tror faktisk det vil være pengene vær, for undervisningen vil ikke blive forstyret på samme måde og specielle behov fra dag til dag vil blive bedre imødekommet.

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

roenlund skriver:

De fleste skoler bruger idag skoleintra hvor kontaktbøgerne ligger elektronisk og så skal eleverne have forældrenes kode for at kunne logge ind...

Okay, det er da smart nok.

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

Kofoed. skriver:

Jo.. Hun får i hvert fald tralv, men tror faktisk det vil være pengene vær, for undervisningen vil ikke blive forstyret på samme måde og specielle behov fra dag til dag vil blive bedre imødekommet.

ja, jeg tror også at det ville gavne rigtig meget

nu er der heldigvis 4 år til min skal starte i skole endnu... men man kan aldrig være for tidligt ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.