Anonym skriver:
JJe
Hun havde aflyttet sin telefonsvarer...
Kunne du så heller ikke finde på at sende en sms? Jeg er mest til sms - fordi jeg HADER at forstyrre .. Men som jeg skrev, har hun før haft ringet til mig og aftenen, så jeg tænkte, jeg godt ku ringe på en søndag.. Og hun har før ringet tilbage pga en sms og spurgt (med undren i stemmen - troede jeg..), om jeg ikke havde prøvet at ringe til hende.. så troede, hun helst ville ringes til....
Og jeg HÅBEDE virkelig på at få fat i tlfsvareren, for så ville jeg ikke forstyrre, og hun kunne så ringe til mig, når hun fik tid - og GERNE først mandag eller tirsdag, hvis hun først havde tid da..
Hmm, skulle bare have sendt en sms som først planlagt...
Uanset hvad så nej, jeg kontakter ikke Min sp i weekenden uanset hvordan og hvorledes. Hvis hun er sød at hjælpe mig, og ringe tilbage er Det fint. Men jeg ved ikke hvornår hun har vagt, derfor ringer jeg kun i hendes telefon tid, eller sender sms på hverdage i den kommunale arbejdstid. Ellers bruger jeg åbenthus eller ved akut i weekend, deres hotline.
Det hele kan jo være baseret på misforståelser og ellers må du jo søge anden sp, hvis du ikke føler i forstår hinanden :-)
Anmeld