Anonym skriver:
Hej..
Jeg er helt paf efter en samtale, jeg lige har haft med sundhedsplejersken... skriver som anonym, da jeg ikke vil genkendes og derved træde nogen over tæerne..
Over den sidste måned har 4 aftaler med SP gået i vasken pga. sygdom enten i hendes familie eller min.. så sidst aftalte vi, jeg skulle kontakte hende, når mit barn igen var ovenpå.
Så jeg ringede til hende tidligere i dag og indtalte en telefonsvarerbesked.. Jeg er normalt en "sms'er", men jeg har før fornemmet, at hun helst vil have, man ringer, så det gjorde jeg idag. Fornemmelsen bundede i, at hun selv plejer at ringe - og har ringet til mig én gang kl. 21 om aftenen..
Nå, men jeg lagde en besked på svareren, hvor jeg fortalte, hvem jeg er og mit formål.
Hun ringede så tilbage et par timer efter - endda 2 gange! fordi jeg ik nåede den første gang. Hun var totalt forvirret, kunne ikke fatte, hvem jeg var, selvom jeg sagde det flere gange. Da hun finder ud af det, bliver hun SUR!! Hun spørger, hvorfor jeg dog ringer på en søndag, siger at hun har fri i weekenden, og at jeg skal ringe i hendes tlftid osv..
Jeg siger så, at hun da bare kunne have ladet være med at ringe tilbage, og til det svarer hun, at hun selvfølgelig ALTID ringer tilbage.. okay så.. Og brokker sig over, at hun bliver forvirret, fordi hun tror, det er noget privat...
OK, FAIR NOK AT JEG IKKE SKAL RINGE OM SØNDAGEN ELLER UDEN FOR TELEFONTID. Men så skal hun da heller ikke ringe til mig i tide og utide ..!!!
Undskyld, det blev så langt. Er meget oprørt over den tlfsamtale - jeg har lyst til at sige, at jeg ikke vil have lavet 9 mdrs undersøgelse af mit barn... men det vil jeg jo helt vildt gerne! jeg har bare ikke lyst til, at HUN skal gøre det...
Er der nogen, der forstår mig??? I må gerne sige, jeg overreagerer, det gør jeg nok - og det kan være, jeg har det helt anderledes imorgen.. Men ligenu kan hun RENDE MIG! (sorry..)
Hilsen En Fortvivlet Mor
altså jeg kan altså godt forstå dig...
det er da noget mærkeligt noget..
når du har fortalt hvad det drejer sig om kan hun lave sig en note, og ringe tilbage mandag...
og det med dp en anden skriver, så ringer jeg altså til min dp i weekenderne hvis min datter har været syg op til en weekend.... Der er jo ikke nogen der siger hun skal svare mig
eller hvis der er andet der skal siges