Jeg er helt paf! hva sker der for min SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

dorthemus

Ville finde en ny sp Jeg svingede heller ikke med min og det er bare ikke sjovt. Fik en ny som jeg bedre ku med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvor er det SKØNT, at jeg ikke er alene om den holdning 

Det lyder til, at forholdet mellem dig og din sp er LIGE, som det skal være! Hurra!

GID man kunne skifte sp.. (mon man kan det?) ...vil have min tidligere sp tilbage... hulk

Hehe, men alligevel er jeg igang med at skifte SP, grundet nogle andre problemer.

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja tak, jeg synes også, det er mærkeligt, hun ikke har en arbejdstlf - hvilket jeg troede, hendes var... Jeg bor i en stor kommune, så jeg tror ikke, det har noget med økonomi at gøre.. Min tidligere sp (er lige flyttet til et nyt område i samme by og har fået helt ny sp) havde da en arbejdstlf, mener jeg bestemt. 

Hvor er det bare dejligt at blive forstået 

Mht at skulle finde ny sp, så lyder det lidt 'besværligt'.. altså, jeg mener, jeg har ikke rigtig lyst til at skulle forklare, hvorfor vores kemi ikke passer, selvom jeg har en ret god grund. Jeg har bare svært ved at være sur i længere tid og vil ikke "udlevere" hende eller virke som en sur kælling - kemien passer bare slet slet ik... Mon man behøver at komme med den store forklaring? det skal jeg i hvert fald have undersøgt... *suk*

Mange tak for dit svar 

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Ville finde en ny sp Jeg svingede heller ikke med min og det er bare ikke sjovt. Fik en ny som jeg bedre ku med.

Bad du bare om en ny og så fik du det? Eller skulle du komme med en masse forklaringer?

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

Gittemor09 skriver:

ja, det troede jeg da var meget normalt at man gjorde...

tænkte da ikke over at der kunne blive sure miner over det heller...

man kan da ringe til sin sp, hvis det er en nødsituation, så de skal vel stå til rådighed hele tiden

Tænker da også, bør DP ikke vide det hurtigst muligt, så hun ikke pludselig tager imod et barn mandag morgen, som hun ikke havde regnet med.

Anmeld

11. december 2011

Maja_4000

Forstår dig godt ! Jeg ville finde en anden sp , hvis det var muligt
Vores sp har privat mobil og arbejds mobil .. Da jeg prøvede at komme i kontakt med hende henover sommeren , ramte jeg hendes ferie .. Efter nogle dage fik jeg så besked om at min sms ikke var blevet leveret .. Så hun slukker sin , når hun har fri .. Synes jeg også de burde

Anmeld

11. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja tak, jeg synes også, det er mærkeligt, hun ikke har en arbejdstlf - hvilket jeg troede, hendes var... Jeg bor i en stor kommune, så jeg tror ikke, det har noget med økonomi at gøre.. Min tidligere sp (er lige flyttet til et nyt område i samme by og har fået helt ny sp) havde da en arbejdstlf, mener jeg bestemt. 

Hvor er det bare dejligt at blive forstået 

Mht at skulle finde ny sp, så lyder det lidt 'besværligt'.. altså, jeg mener, jeg har ikke rigtig lyst til at skulle forklare, hvorfor vores kemi ikke passer, selvom jeg har en ret god grund. Jeg har bare svært ved at være sur i længere tid og vil ikke "udlevere" hende eller virke som en sur kælling - kemien passer bare slet slet ik... Mon man behøver at komme med den store forklaring? det skal jeg i hvert fald have undersøgt... *suk*

Mange tak for dit svar 

Nej det behøver du bestemt ikke...du kan også nøjes med at bede om at få en ny SP, da kemien ikke passer mellem jer.

Det har jeg selv haft gjort.

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

Kofoed. skriver:

Tænker da også, bør DP ikke vide det hurtigst muligt, så hun ikke pludselig tager imod et barn mandag morgen, som hun ikke havde regnet med.

ja, det vil jeg da også mene...

det er da noget min ikke bryder sig om... at der pludselig er et barn hun ikke regnede med kom...

så vil hun hellere have bested i weekenderne..

men har et meget tæt bånd med min dp, og skriver altid sms hvis min datter har været ved lægen...!! og hvad der blev sagt..!! og kan snakke om alt...

Anmeld

11. december 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Bad du bare om en ny og så fik du det? Eller skulle du komme med en masse forklaringer?

Nej hun blev "heldigvis" syg og så begyndte jeg at komme til regelmæssige vejninger fordi min datter ikke tog på. Der mødte jeg en anden som jeg snakkede godt med og hun overtog os Men jeg ved fra andre at man godt kan bede om en anden. Sig til hovedkontoret at du synes I er kommet skævt ind på hinanden og at du ikke længere har tillid til hende.

Anmeld

11. december 2011

Kofoed.

Gittemor09 skriver:

ja, det vil jeg da også mene...

det er da noget min ikke bryder sig om... at der pludselig er et barn hun ikke regnede med kom...

så vil hun hellere have bested i weekenderne..

men har et meget tæt bånd med min dp, og skriver altid sms hvis min datter har været ved lægen...!! og hvad der blev sagt..!! og kan snakke om alt...

Og det er netop sådan jeg synes det bør være og faktisk også i skole (klasselæreren), for børn glemmer tit og de sygdomshæfter kan "fakes" af en ældre søskende (har jeg gjort flere gange  ..).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.