Nyfødt sove i lift om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Mor til L&S

GønskE skriver:

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

Da Liva var nyfødt sov hun i liften nede i tremmesengen, da den var lille og tryg...

Først senere kom hun i tremmesengen med sengerand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Ma-lu

GønskE skriver:

Var der en speciel grund til det? for tror jeg køber en vugge til sove værelset og så tremmesengen i bebs eget værelse, til h*n er gammel nok

Det samme har vi.. 

Vi havde vuggen, men købte tremmeseng i mandags i babysam.. Vugge til soveværelset, og tremme til dens egen værelse

Anmeld

5. januar 2012

MelikkazMoar

GønskE skriver:

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

jeg havde en vugge i stuen til de små lurer når hun ikke skulle ligge ude.. og så havde jeg en lille tremmeseng i soveværelset hvor liften lå i .. det var en dejlig stor lift, så den lå hun enlig længe i, inden hun kom ned i sengen med kun sengerand. og så lå hun jo tit i seng med far & mor..

Anmeld

5. januar 2012

ano14316

GønskE skriver:

Godaften damer 

Jeg har aldrig brugt liften (ejer så heller ikke en lift)
Jeg har en bedsite grib, og det er jeg bare super glad for.
Jeg har så en tyk sengerand i den. Han havde lige en kort periode da han var under 1 mnd. hvor at sengen var lidt "stor" til ham, men der gjorde jeg bare det at jeg lage en tæppepølse rundt i kanten og lagde mine dyne i den åbne side når jeg ikke selv lå der.

Anmeld

5. januar 2012

GønskE

Ma-lu skriver:

Det samme har vi.. 

Vi havde vuggen, men købte tremmeseng i mandags i babysam.. Vugge til soveværelset, og tremme til dens egen værelse

Vi køber en vugge tror jeg, for tremmesengen bliver for stor i det sove værelse vi flytter ind i  

Anmeld

5. januar 2012

GønskE

MelikkazMoar skriver:

jeg havde en vugge i stuen til de små lurer når hun ikke skulle ligge ude.. og så havde jeg en lille tremmeseng i soveværelset hvor liften lå i .. det var en dejlig stor lift, så den lå hun enlig længe i, inden hun kom ned i sengen med kun sengerand. og så lå hun jo tit i seng med far & mor..

Okaj, ja vi har ikke helt besluttet os endnu, men der er 5 måneder tilbage, så vi har masser af tid heldigvis

Anmeld

5. januar 2012

MelikkazMoar

GønskE skriver:

Okaj, ja vi har ikke helt besluttet os endnu, men der er 5 måneder tilbage, så vi har masser af tid heldigvis

ja det er der jo heldigvis

Anmeld

5. januar 2012

bobbles

GønskE skriver:

Godaften damer 

jeg har da haft begge mine børn i lift i tremmesengen da de var små kan ikke huske hvor lang tid med den store men den mindste sov vel i den i 1½ måned, så blev hun os for stor til det. hun sover i tremmesengen nu uden lift..

Anmeld

5. januar 2012

Frk Mig

Noah sov ikke i hans lift .. Han startede med at sove i vores seng .. Og det gjorde han i en god mdr's tid .. Men da han vågnede hver gang jeg skulle op og tisse puttede vi ham over i tremmesengen .. Han har aldrig sovet særlig godt i liften da han åbenbart følte sig for klemt .. Så han kom direkte op i tremmesengen og der sov han som en sten ..

Anmeld

5. januar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
GønskE skriver:

Godaften damer 

Mine børn har lagt i sengen sammen med mig, super hyggeligt og meget nemt når der skal ammes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.