Nyfødt sove i lift om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

GønskE

Svenne skriver:

Okay

Jeg tror netop det er den der hule-fornemmelse baby har i liften, de godt kan lide. Så verden ikke virker så stor.

Du skal selvfølgelig gøre, hvad du bedst kan lide tanken om Held og lykke med det hele.

Tror jeg bruger liften, for som en anden skrev, så har baby sengen med over alt det smart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

dorthemus

GønskE skriver:

Okaj hold da op, og forståeligt

For mig har det vigtigste været at min datter var tryg og det oplevede jeg at jeg bedst ku opfylde ved at ligge tæt med hende så hun ku nærke mig. Jeg har aldrig været bange for at give hende dårlige "vaner"....tror ikke at børn er så udspekulerede. Desuden er der ikke mange teenagere der sover sammen med deres forældre, hahaha

Anmeld

8. december 2011

TrineMine86

GønskE skriver:

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

her anbefalede sundhedsplejersken at lade vores søn sove i liften ved hver søvn, da han hurtigere vil finde tryghed og da han derved kan mærke siderne (det er vigtig at de kan mærke kanter, da de derved kan føle hvor deres krop går til og det føles som at ligge i maven)..

så her sover vores dreng på 2 måneder i liften i vuggen om natten, i liften i barnevognen om dagen/ eller i liften i hans tremmeseng på hans værelse hvis vejret udenfor er dårligt..

det bliver vi ved med indtil den dag han ikke længere kan være i liften

Anmeld

8. december 2011

Angelspot

Valle81 skriver:

Alle mine 3 har sovet i lift om natten så længe de har kunne være i den liften stod de første 14 dage mellem os i sengen, så i vuggen. Da de voksede ud af liften sov de i vugge til de voksede ud af den og så i tremmesengen

Lige præcis sådan var det også hos os. Bortset fra vi kun har 1 barn

Anmeld

8. december 2011

chael

S.Maria skriver:

Min datter lå i liften oppe i tremmesengen de første to måneder og ved at det er der mange der gør 

Samme her.

*Camilla

Anmeld

8. december 2011

GønskE

dorthemus skriver:

For mig har det vigtigste været at min datter var tryg og det oplevede jeg at jeg bedst ku opfylde ved at ligge tæt med hende så hun ku nærke mig. Jeg har aldrig været bange for at give hende dårlige "vaner"....tror ikke at børn er så udspekulerede. Desuden er der ikke mange teenagere der sover sammen med deres forældre, hahaha

Hold da op, mine teenager kommer altså ikke til at sove i vores seng  

Anmeld

8. december 2011

GønskE

TrineMine86 skriver:

her anbefalede sundhedsplejersken at lade vores søn sove i liften ved hver søvn, da han hurtigere vil finde tryghed og da han derved kan mærke siderne (det er vigtig at de kan mærke kanter, da de derved kan føle hvor deres krop går til og det føles som at ligge i maven)..

så her sover vores dreng på 2 måneder i liften i vuggen om natten, i liften i barnevognen om dagen/ eller i liften i hans tremmeseng på hans værelse hvis vejret udenfor er dårligt..

det bliver vi ved med indtil den dag han ikke længere kan være i liften

Fornuftigt, har fået et helt andet syn på det nu, og tror også, at vi bruger liften kan virkelig godt se det smarte ved det

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

GønskE skriver:

Hold da op, mine teenager kommer altså ikke til at sove i vores seng  

Nej det er der ingen der gør

Anmeld

8. december 2011

IngenKoPåIsen

Min datter sov i liften, og det var der mange grunde til:

Vi gad ikke bruge penge på en vugge, og det viste sig at være klogt for så ville resten ikke kunne være blevet opfyldt, så vi havde nok ikke fået brugt en vugge alligevel:

Hun kunne sove lige ved siden af sengen, så kunne jeg høre hun var i live og hun var tæt på hvis hun tabte sutten eller var sulten.

Hun var nemmere at flytte når hun sov- hvilket jo var hele tiden da hun var helt lille.. 

Anmeld

8. december 2011

Corn

GønskE skriver:

En anden har skrevet her, at hendes gik fra lift til vugge til tremmeseng , så er der ikke for stor forskel

vi har aldrig haft en vugge. med baade lift og tremmeseng har vugge vaeret helt overfloedig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.