Nyfødt sove i lift om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.005 visninger
49 svar
0 synes godt om
8. december 2011

GønskE

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

GønskE

Eller nej, baby kommer til at ligge i tremmesengen med tyk madrasse eller i en vugge, det andet kan jeg ikke lige forholde mig til

Anmeld

8. december 2011

S.Maria

Min datter lå i liften oppe i tremmesengen de første to måneder og ved at det er der mange der gør 

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Min søn sov i liften i tremmesengen de første 2½-3 mdr, det er altså meget normalt hvis man ikke køber en vugge, det er jo ikke alle der gør det, og så kan babyen jo ikke bare sove direkte i tremmesengen?

Anmeld

8. december 2011

GønskE

S.Maria skriver:

Min datter lå i liften oppe i tremmesengen de første to måneder og ved at det er der mange der gør 

Var der en speciel grund til det? for tror jeg køber en vugge til sove værelset og så tremmesengen i bebs eget værelse, til h*n er gammel nok

Anmeld

8. december 2011

Svenne

Jeg tror, det er meget normalt, at baby sover i liften om natten de første 3-4 måneder af deres liv.. Min søn gjorde hvertfald!

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

GønskE skriver:

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

Nope, min datter lå sammen med mig i min seng med sin egen dyne. Så var hun tæt på mig og det var super nemt at amme om natten uden at skulle sidde op Det fungerede bedst synes jeg

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Benjamins'mor skriver:

Min søn sov i liften i tremmesengen de første 2½-3 mdr, det er altså meget normalt hvis man ikke køber en vugge, det er jo ikke alle der gør det, og så kan babyen jo ikke bare sove direkte i tremmesengen?

Min venindes datter har ligget i sin tremme seng siden de kom fra sygehuset da hun havde født. De havde bare købt et 5 cm tyk sengeran og hun blev 3 måneder igår

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Svenne skriver:

Jeg tror, det er meget normalt, at baby sover i liften om natten de første 3-4 måneder af deres liv.. Min søn gjorde hvertfald!

Okaj synes bare det lød mærkeligt da min kæreste sagde det, har vi aldrig gjort i min familie, så anede ikke det var normalt

Anmeld

8. december 2011

lycly

GønskE skriver:

Godaften damer 

Julia sov i lift da hun var helt lille, egentlig kun fordi jeg ville have hende lige ved siden af sengen, og vi har ikke plads til at stille tremmesengen ved siden af sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.