Nyfødt sove i lift om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

sabrina89

freja sover i sin lift fordi hun virker mere tryk der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

GønskE

dorthemus skriver:

Nope, min datter lå sammen med mig i min seng med sin egen dyne. Så var hun tæt på mig og det var super nemt at amme om natten uden at skulle sidde op Det fungerede bedst synes jeg

Det må være svært at vænne hende fra med det igen?

Anmeld

8. december 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Julia sov i lift da hun var helt lille, egentlig kun fordi jeg ville have hende lige ved siden af sengen, og vi har ikke plads til at stille tremmesengen ved siden af sengen

Fair nok det kan jeg godt følge

Anmeld

8. december 2011

Svenne

GønskE skriver:

Okaj synes bare det lød mærkeligt da min kæreste sagde det, har vi aldrig gjort i min familie, så anede ikke det var normalt

Det er sjovt, for jeg har egentlig aldrig tænkt over, at det kunne være mærkeligt, at de sov i liften.
Vi havde liften til at stå ved siden af sengen, hvor han så sov indtil han kom i sin tremmeseng på sit eget værelse.
Liften sover de jo i om dagen og er vant til den.

Anmeld

8. december 2011

GønskE

sabrina89 skriver:

freja sover i sin lift fordi hun virker mere tryk der

Det kunne jeg godt forestille faktisk, at en lille ny bebs villE synes altså hvis man ikke købte Vugge

Anmeld

8. december 2011

Filippa & Liva

Vores datter sover i sin lift i sin vugge om natten, simpelthen af den grund at hun sover langt bedre i sin lift da hun føler sig godt puttet i den og tryg.

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

GønskE skriver:

Min venindes datter har ligget i sin tremme seng siden de kom fra sygehuset da hun havde født. De havde bare købt et 5 cm tyk sengeran og hun blev 3 måneder igår

5 cm er heller ikke meget.

Min SP sagde det ikke var sundt fordi den lille stille skal tilvendes at verden er stor, det kan godt være omvæltende for babyen at komme fra en trang mave med fostervand og så direkte ned i en kææææmpe tremmeseng som det jo nu er for sådan en lille en.

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

GønskE skriver:

Det må være svært at vænne hende fra med det igen?

Næh faktisk ikke Det første år sov hun mest i min seng. Så kom hun ind og sove hos sig selv uden problemer. I perioder kommer hun ind til mig og sover, fx når hun er syg eller har brug for at være tæt på mig. Det får hun så lov til

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Svenne skriver:

Det er sjovt, for jeg har egentlig aldrig tænkt over, at det kunne være mærkeligt, at de sov i liften.
Vi havde liften til at stå ved siden af sengen, hvor han så sov indtil han kom i sin tremmeseng på sit eget værelse.
Liften sover de jo i om dagen og er vant til den.

I min verden må det bare ikke være et 'hyggeligt' sted at sove, ved godt bebs ikke tænker sådan.. Men synes bare stadig, at det mærkeligt i min verden, hehe.. Kan godt lide en lille vugge/seng der ser hyggelig og varm ud, og det synes jeg nok bare ikke det gør med liften. Den er kun til gåture og middagslur- ikke også natte søvn i vores familie men kan godt forstå andre gør det

Anmeld

8. december 2011

Valle81

Alle mine 3 har sovet i lift om natten så længe de har kunne være i den liften stod de første 14 dage mellem os i sengen, så i vuggen. Da de voksede ud af liften sov de i vugge til de voksede ud af den og så i tremmesengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.