Nyfødt sove i lift om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

GønskE

BigBabyWish skriver:

Vores datter sover i sin lift i sin vugge om natten, simpelthen af den grund at hun sover langt bedre i sin lift da hun føler sig godt puttet i den og tryg.

Okaj, kunne godt forestille mig at den var mere tryg at ligge i, fordi der er mørkere og mindre - så kan da godt være, at det bliver alternativt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Corn

vores tre har alle startet i liften, indtil de blev for store eller varme. 

saa var der kun et sted at de forbandt med soevn, og derfor sov de fint ligemeget hvor vi var.  saa vi kunne sagtens tage babyer med ud, fordi de gavde sovevaerelset med...saa vi har aldrig sagt nej til arrangementer pga ungernes sengetid.

da de blev fore store var de med i barnevogn

da de skulle ud af lift og kun ligge i tremmeseng var de vant til putteritualet og overgangen var meget nem

Anmeld

8. december 2011

Røverdatter

GønskE skriver:

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

Min dreng sover i liften i tremmesengen, han er 2 måneder, men han vokser MEGET snart ud af liften, da han er en stor og lang dreng

Jeg synes det har fungeret godt, men snart bliver det kun tremmesengen han skal sove i.. Det er jeg spændt på, for nu er han blevet vant til at blive puttet i liften om aftenen..... 

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

GønskE skriver:

Godaften damer 

Sidder her spændt og venter på håndbold og så slog det mig lige, og det meget normalt at lægge baby i lift om natten - nede i tremmesengen? Ville aldrig nogensinde selv ha gjort det, hvis jeg ikke havde set i tv og på billeder, at andre har gjort? 

Gør du? Og hvor længere ligger bebs der.. Havde regnet med at få en tyk sengeran til tremmesengen eller købe en vugge, men er det andet optimalt? For så sparer vi måske de penge

De fleste gør det faktisk , men vi havde en vugge til vores søn

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Benjamins'mor skriver:

5 cm er heller ikke meget.

Min SP sagde det ikke var sundt fordi den lille stille skal tilvendes at verden er stor, det kan godt være omvæltende for babyen at komme fra en trang mave med fostervand og så direkte ned i en kææææmpe tremmeseng som det jo nu er for sådan en lille en.

Ja det tror jeg også, men de har hverken lift eller noget og bor på 42 kvm, så de har ikke haft andet mulighed, vi flytter dog i hus inden længe, så plads får vi nok af

Anmeld

8. december 2011

Svenne

GønskE skriver:

I min verden må det bare ikke være et 'hyggeligt' sted at sove, ved godt bebs ikke tænker sådan.. Men synes bare stadig, at det mærkeligt i min verden, hehe.. Kan godt lide en lille vugge/seng der ser hyggelig og varm ud, og det synes jeg nok bare ikke det gør med liften. Den er kun til gåture og middagslur- ikke også natte søvn i vores familie men kan godt forstå andre gør det

Okay

Jeg tror netop det er den der hule-fornemmelse baby har i liften, de godt kan lide. Så verden ikke virker så stor.

Du skal selvfølgelig gøre, hvad du bedst kan lide tanken om Held og lykke med det hele.

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Valle81 skriver:

Alle mine 3 har sovet i lift om natten så længe de har kunne være i den liften stod de første 14 dage mellem os i sengen, så i vuggen. Da de voksede ud af liften sov de i vugge til de voksede ud af den og så i tremmesengen

Okaj, så har der været masser af tryghed fra sengen

Anmeld

8. december 2011

GønskE

dorthemus skriver:

Næh faktisk ikke Det første år sov hun mest i min seng. Så kom hun ind og sove hos sig selv uden problemer. I perioder kommer hun ind til mig og sover, fx når hun er syg eller har brug for at være tæt på mig. Det får hun så lov til

Okaj hold da op, og forståeligt

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Corn skriver:

vores tre har alle startet i liften, indtil de blev for store eller varme. 

saa var der kun et sted at de forbandt med soevn, og derfor sov de fint ligemeget hvor vi var.  saa vi kunne sagtens tage babyer med ud, fordi de gavde sovevaerelset med...saa vi har aldrig sagt nej til arrangementer pga ungernes sengetid.

da de blev fore store var de med i barnevogn

da de skulle ud af lift og kun ligge i tremmeseng var de vant til putteritualet og overgangen var meget nem

Super smart tænkt faktisk!! nu ender jeg da helt sikkert med at bruge liften i starten

Anmeld

8. december 2011

GønskE

Himmelsmil skriver:

Min dreng sover i liften i tremmesengen, han er 2 måneder, men han vokser MEGET snart ud af liften, da han er en stor og lang dreng

Jeg synes det har fungeret godt, men snart bliver det kun tremmesengen han skal sove i.. Det er jeg spændt på, for nu er han blevet vant til at blive puttet i liften om aftenen..... 

En anden har skrevet her, at hendes gik fra lift til vugge til tremmeseng , så er der ikke for stor forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.