så kom angsten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

sweet

AmalieL skriver:

Undskyld jeg først svare nu  kæresten og jeg havde problemer med logins , så vi blev nød til at lave nye begge to, vores dumme computer  den laver bare så meget l*rt.

Men det er da i pæn lang tid i har været sammen i!

Hader bare når der er problemer i forholdet. ugh.

ja men det er da længere tid i har været sammen i

kender godt det med com min går ned hele tiden så nu venter jeg på at få mit lån så jeg kan få en ny..

for snart 6 år siden mødte jeg faktisk johnny for første gang og der kisse misset vi lidt og så var det meningen vi skulle ses igen, men så kom der en masse bøvl ind over så det blev ikke til noget..

og så her for snart 3 år siden havde min veninde fundet sig en kæreste og så sad jeg med hende en aften op til en weekend og bøvlede med noget anlæg og så kom hendes kæreste og hans ven for at hjælpe og få nogle øl med os, og så var vennen sku johnny, og siden den dag har vi været sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

AmalieL

sweet skriver:

ja men det er da længere tid i har været sammen i

kender godt det med com min går ned hele tiden så nu venter jeg på at få mit lån så jeg kan få en ny..

for snart 6 år siden mødte jeg faktisk johnny for første gang og der kisse misset vi lidt og så var det meningen vi skulle ses igen, men så kom der en masse bøvl ind over så det blev ikke til noget..

og så her for snart 3 år siden havde min veninde fundet sig en kæreste og så sad jeg med hende en aften op til en weekend og bøvlede med noget anlæg og så kom hendes kæreste og hans ven for at hjælpe og få nogle øl med os, og så var vennen sku johnny, og siden den dag har vi været sammen

Ja, tror også jeg ville blive fortabt uden ham  bare da han skulle ud og rejse da han gik på gymnasiet, da han var væk i 14 dage, jeg var så tæt på at dø fordi jeg ikke havde ham  Så det var squ hårdt  

Ej hvor er det sødt  lyder romantisk

Jeg hader bare det der drama, er så dårlig til det , han er sådan lidt fornærmet nu (min mand) hvordan har du det med drama så?

Anmeld

7. december 2011

sweet

AmalieL skriver:

Ja, tror også jeg ville blive fortabt uden ham  bare da han skulle ud og rejse da han gik på gymnasiet, da han var væk i 14 dage, jeg var så tæt på at dø fordi jeg ikke havde ham  Så det var squ hårdt  

Ej hvor er det sødt  lyder romantisk

Jeg hader bare det der drama, er så dårlig til det , han er sådan lidt fornærmet nu (min mand) hvordan har du det med drama så?

hehe jader drama... skriver lige en privat besked til dig..

Anmeld

8. december 2011

channie-g

sweet skriver:

Sad i dag og var glad over at jeg har fundet min ægløsning igen og at der måske kan være en chance for at det lykkedes at lave en lille bebs, og var bare så lykkelig....MEN....

Så kom angsten og nervøsiteten... hvad nu hvis det går galt igen, hvad nu hvis jeg taber for 7. gang hvis det lykkedes at blive gravid denne mdr... åhhh.. kan jeg klare den tur igen med først en stor stor glæde og så at det bliver taget fra os igen... er gået helt i panik...

Dejligt i kan komme igang igen søde, håber så meget for jer det går denne gang...:-) tror du skal forsøge og slappe mest mulig a ogikke tænke for meget over det selv om jeg godt ved det er letter sagt end gjort... Krydser finger for at det lykkes denne gang.. Glæde mig til at læse mere om hvordan det kommer til at gå... :-) 

Anmeld

8. december 2011

sweet

channie-g skriver:

Dejligt i kan komme igang igen søde, håber så meget for jer det går denne gang...:-) tror du skal forsøge og slappe mest mulig a ogikke tænke for meget over det selv om jeg godt ved det er letter sagt end gjort... Krydser finger for at det lykkes denne gang.. Glæde mig til at læse mere om hvordan det kommer til at gå... :-) 

taaakkk søde hvornår kommer der en lille historie fra dig om din fødsel går og venter spændt

Anmeld

9. december 2011

channie-g

sweet skriver:

taaakkk søde hvornår kommer der en lille historie fra dig om din fødsel går og venter spændt

jamen den kommer da lige om snart, havde faktisk helt glemt det, er først nu her jeg har haft overskud til at komme ud igen... har været meget hårdt ramt og meget ødelagt (der nede, du ved)faktisk så meget at jeg meget stærkt overvejer ikke at skal have flere børn... så det ikke så fedt, men skal da lige ha gjort noget ved det, altså min fortælling, her inden for et par dage...  

Anmeld

9. december 2011

sweet

channie-g skriver:

jamen den kommer da lige om snart, havde faktisk helt glemt det, er først nu her jeg har haft overskud til at komme ud igen... har været meget hårdt ramt og meget ødelagt (der nede, du ved)faktisk så meget at jeg meget stærkt overvejer ikke at skal have flere børn... så det ikke så fedt, men skal da lige ha gjort noget ved det, altså min fortælling, her inden for et par dage...  

ej det er jeg da ked af at høre... håber da snart du er oven på igen søde..

Anmeld

9. december 2011

channie-g

sweet skriver:

ej det er jeg da ked af at høre... håber da snart du er oven på igen søde..

tak, det håber jeg også, men det går da frem a hver dag kan jeg mærke men hold da op for en omgang... ikke noget man indlægger sig selv til igen frivilligt hehehe

Anmeld

9. december 2011

sweet

channie-g skriver:

tak, det håber jeg også, men det går da frem a hver dag kan jeg mærke men hold da op for en omgang... ikke noget man indlægger sig selv til igen frivilligt hehehe

puha er da spændt på at læse din historie og høre hvad der er sket

Må hellere logge af skal være i skejby kl 10.30 i morgen til undersøgelse og samtale ang mit defekte immunforsvar..

Anmeld

9. december 2011

channie-g

sweet skriver:

puha er da spændt på at læse din historie og høre hvad der er sket

Må hellere logge af skal være i skejby kl 10.30 i morgen til undersøgelse og samtale ang mit defekte immunforsvar..

skriver når jeg lige har fået den lagt ud...

jaa oki, så må du heller komme i seng søde du, kan du nu sove godt og hel og lykke med imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.