sweet skriver:
Sad i dag og var glad over at jeg har fundet min ægløsning igen og at der måske kan være en chance for at det lykkedes at lave en lille bebs, og var bare så lykkelig....MEN....
Så kom angsten og nervøsiteten... hvad nu hvis det går galt igen, hvad nu hvis jeg taber for 7. gang hvis det lykkedes at blive gravid denne mdr... åhhh.. kan jeg klare den tur igen med først en stor stor glæde og så at det bliver taget fra os igen... er gået helt i panik...
Jeg er nok en af de få som forstår dig, og så alligevel ikke helt.. har tabt 4 gange.. det er jo intet sammenlignet med 6 gange..! men så alligevel er det sammenhængende og vi har heller ikke fået et barn endnu.
Det er nedtur på nedtur, man vil det bare så gerne, prøver og prøver .. og når det så lykkes... ryger tankerne hen på...
"føler mig lidt fugtig forneden, er jeg nu begyndt at bløde, man løber ud på toilettet og kigger efter blødnings tegn".
Man nusser sin mave men "Bliver bange for at knytte sig for meget, så man prøver at lade vær, men det er umuligt, fordi man har alle symptomer og diverse, så siger der er en lille spire"
"man mærker konstant på brysterne for at se om de er lige så ømme som igår, for hvis de ikke er , er det så ved at gå galt?"
Man tænker ustandseligt man ville have en Gyn og en Scanner ved siden af sig... "Selvom man udemærket godt ved, de ikke kan gøre en pind så tideligt alligevel"
Angsten sidder der konstant.. Og når man så mister for i mit tilfælde 4 gang i træk.. er det ikke kun den abort der kommer op i mit hoved, da er det de 3 andre også.. og det tager frygtelig lang tid før man er mentalt indstillet på en "abort" igen.. Ja det tænker man nærmest når det ikke vil lykkes.
Du er velkommen til at skrive ...
med på vejen! Føler med DIG !