så kom angsten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
39 svar
0 synes godt om
6. december 2011

sweet

Sad i dag og var glad over at jeg har fundet min ægløsning igen og at der måske kan være en chance for at det lykkedes at lave en lille bebs, og var bare så lykkelig....MEN....

Så kom angsten og nervøsiteten... hvad nu hvis det går galt igen, hvad nu hvis jeg taber for 7. gang hvis det lykkedes at blive gravid denne mdr... åhhh.. kan jeg klare den tur igen med først en stor stor glæde og så at det bliver taget fra os igen... er gået helt i panik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Er sikker på det nok skal lykkedes for jer engang!

Anmeld

6. december 2011

sweet

rikkeregnbue skriver:

Er sikker på det nok skal lykkedes for jer engang!

ja tror bare det hele lige kommer frem igen.. nu er det gået galt så mange gange.... så er sku noget nervøs... men nu har vi også holdt pause siden febuar/marts

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

sweet skriver:

Sad i dag og var glad over at jeg har fundet min ægløsning igen og at der måske kan være en chance for at det lykkedes at lave en lille bebs, og var bare så lykkelig....MEN....

Så kom angsten og nervøsiteten... hvad nu hvis det går galt igen, hvad nu hvis jeg taber for 7. gang hvis det lykkedes at blive gravid denne mdr... åhhh.. kan jeg klare den tur igen med først en stor stor glæde og så at det bliver taget fra os igen... er gået helt i panik...

Jeg er helt SIKKER på at der nok skal komme en lille bebse til jer!!!

Der skal nok ske noget godt, og vareved den her gang, det skal nok gå.

Prøv ikke at tænke på at det kan gå galt, tænk på at det nok skal gå godt!!

Anmeld

6. december 2011

sweet

AmalieLaursen skriver:

Jeg er helt SIKKER på at der nok skal komme en lille bebse til jer!!!

Der skal nok ske noget godt, og vareved den her gang, det skal nok gå.

Prøv ikke at tænke på at det kan gå galt, tænk på at det nok skal gå godt!!

ved godt det ikke er godt at tænke for meget over og mange tak

Anmeld

6. december 2011

Camillos

sweet skriver:

Jeg er nok en af de få som forstår dig, og så alligevel ikke helt.. har tabt 4 gange.. det er jo intet sammenlignet med 6 gange..! men så alligevel er det sammenhængende og vi har heller ikke fået et barn endnu. 

Det er nedtur på nedtur, man vil det bare så gerne, prøver og prøver .. og når det så lykkes... ryger tankerne hen på...

"føler mig lidt fugtig forneden, er jeg nu begyndt at bløde, man løber ud på toilettet og kigger efter blødnings tegn". 

Man nusser sin mave men "Bliver bange for at knytte sig for meget, så man prøver at lade vær, men det er umuligt, fordi man har alle symptomer og diverse, så siger der er en lille spire" 

"man mærker konstant på brysterne for at se om de er lige så ømme som igår, for hvis de ikke er , er det så ved at gå galt?" 

Man tænker ustandseligt man ville have en Gyn og en Scanner ved siden af sig... "Selvom man udemærket godt ved, de ikke kan gøre en pind så tideligt alligevel" 

Angsten sidder der konstant.. Og når man så mister for i mit tilfælde 4 gang i træk.. er det ikke kun den abort der kommer op i mit hoved, da er det de 3 andre også.. og det tager frygtelig lang tid før man er mentalt indstillet på en "abort" igen.. Ja det tænker man nærmest når det ikke vil lykkes. 

Du er velkommen til at skrive ...  med på vejen! Føler med DIG ! 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Camillos skriver:

Jeg er nok en af de få som forstår dig, og så alligevel ikke helt.. har tabt 4 gange.. det er jo intet sammenlignet med 6 gange..! men så alligevel er det sammenhængende og vi har heller ikke fået et barn endnu. 

Det er nedtur på nedtur, man vil det bare så gerne, prøver og prøver .. og når det så lykkes... ryger tankerne hen på...

"føler mig lidt fugtig forneden, er jeg nu begyndt at bløde, man løber ud på toilettet og kigger efter blødnings tegn". 

Man nusser sin mave men "Bliver bange for at knytte sig for meget, så man prøver at lade vær, men det er umuligt, fordi man har alle symptomer og diverse, så siger der er en lille spire" 

"man mærker konstant på brysterne for at se om de er lige så ømme som igår, for hvis de ikke er , er det så ved at gå galt?" 

Man tænker ustandseligt man ville have en Gyn og en Scanner ved siden af sig... "Selvom man udemærket godt ved, de ikke kan gøre en pind så tideligt alligevel" 

Angsten sidder der konstant.. Og når man så mister for i mit tilfælde 4 gang i træk.. er det ikke kun den abort der kommer op i mit hoved, da er det de 3 andre også.. og det tager frygtelig lang tid før man er mentalt indstillet på en "abort" igen.. Ja det tænker man nærmest når det ikke vil lykkes. 

Du er velkommen til at skrive ...  med på vejen! Føler med DIG ! 

sådan som du beskriver det er lige sådan jeg har haft det har har det sådan nu, kunne ikke beskrive det bedre selv

Jeg har dog min stædighed og vil bare have det skal lykkedes, men på samme tid er man også bare bange..

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

sweet skriver:

ved godt det ikke er godt at tænke for meget over og mange tak

men jeg forstår også godt at du ikke kan lade vær med det, når du har prøvet det 6 gange allerede.

jeg havde slet ikke prøvet det, og var også nervøs for ikke at blive gravid , men kom heldigvis ikke ud for en abort, og blev gravid efter 1-2 uges tid. bare heldigt..

Du får sku en bebse!! en lille dejlig dreng eller pige at putte !

har født for lige knap nok 14 dage siden snart  fik en lille dreng, en frækkert!

Anmeld

6. december 2011

sweet

AmalieLaursen skriver:

men jeg forstår også godt at du ikke kan lade vær med det, når du har prøvet det 6 gange allerede.

jeg havde slet ikke prøvet det, og var også nervøs for ikke at blive gravid , men kom heldigvis ikke ud for en abort, og blev gravid efter 1-2 uges tid. bare heldigt..

har født for lige knap nok 14 dage siden snart  fik en lille dreng, en frækkert!

sig mig syntes jeg så en debat om en fyr her inde der også havde fået en dreng for 14 dage siden.. er din mand også her inde?? tænkte bare lige det kunne da være sjovt hvis det var

Anmeld

6. december 2011

sweet

AmalieLaursen skriver:

men jo nemt er det bestemt ikke og håber da også på at jeg selv kan få lov at bære en lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.