så kom angsten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Camillos

sweet skriver:

sådan som du beskriver det er lige sådan jeg har haft det har har det sådan nu, kunne ikke beskrive det bedre selv

Jeg har dog min stædighed og vil bare have det skal lykkedes, men på samme tid er man også bare bange..

Ja netop Skrev det kun for at støtte dig og vise dig den største forståelse!!!  .. Og ja man er stædig, selvom om man ricikere at det ikke går så godt som man håbede!  Vi kvinder kan alligvel holde til meget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

l.kjoeller

sweet skriver:

Sad i dag og var glad over at jeg har fundet min ægløsning igen og at der måske kan være en chance for at det lykkedes at lave en lille bebs, og var bare så lykkelig....MEN....

Så kom angsten og nervøsiteten... hvad nu hvis det går galt igen, hvad nu hvis jeg taber for 7. gang hvis det lykkedes at blive gravid denne mdr... åhhh.. kan jeg klare den tur igen med først en stor stor glæde og så at det bliver taget fra os igen... er gået helt i panik...

Puha. Det må være en hård omgang. Håber det lykkes for jer

Anmeld

6. december 2011

sweet

Camillos skriver:

Ja netop Skrev det kun for at støtte dig og vise dig den største forståelse!!!  .. Og ja man er stædig, selvom om man ricikere at det ikke går så godt som man håbede!  Vi kvinder kan alligvel holde til meget! 

ja det er vi  det er bare rigtig træls når man bliver undersøgt for alt og at de så ikke kommer frem til så meget... kan kun håbe på at det har hjulpet at jeg er kommet i behandling for min morbus crohn, og at jeg så kan holde på en bebs

Anmeld

6. december 2011

sweet

l.kjoeller skriver:

Puha. Det må være en hård omgang. Håber det lykkes for jer

mange tak

Anmeld

6. december 2011

Camillos

sweet skriver:

ja det er vi  det er bare rigtig træls når man bliver undersøgt for alt og at de så ikke kommer frem til så meget... kan kun håbe på at det har hjulpet at jeg er kommet i behandling for min morbus crohn, og at jeg så kan holde på en bebs

.. Årh.. ja husker det godt! Sikke en kamp.. Håber alt det bedste... 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Camillos skriver:

.. Årh.. ja husker det godt! Sikke en kamp.. Håber alt det bedste... 

hvor lang tid har i prøvet nu? og ved du hvorfor du taber?

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

sweet skriver:

ved godt det ikke er godt at tænke for meget over og mange tak

Hvis navnet på manden var jonas og han havde været sammen med sin kæreste i 7 år så er det JA min dejlige mand

vi fik os en lille frækkert for næsten 14 dage siden, han fortalte mig at han havde skrevet noget om julegaver og om hvad jeg ville få af ham  så skulle lige tjekke , men kan ikke finde hans debat om det  så han har nok slettet den eller gemt den så jeg ikke kan finde den  men det er også fint nok ,ved ikke hvorfor vi ikke bare lavede en fælles bruger , han skulle nok bruge den til ting såsom julegaver til mig.  

Anmeld

6. december 2011

sweet

AmalieLaursen skriver:

Hvis navnet på manden var jonas og han havde været sammen med sin kæreste i 7 år så er det JA min dejlige mand

vi fik os en lille frækkert for næsten 14 dage siden, han fortalte mig at han havde skrevet noget om julegaver og om hvad jeg ville få af ham  så skulle lige tjekke , men kan ikke finde hans debat om det  så han har nok slettet den eller gemt den så jeg ikke kan finde den  men det er også fint nok ,ved ikke hvorfor vi ikke bare lavede en fælles bruger , han skulle nok bruge den til ting såsom julegaver til mig.  

nemlig det er netop den debat jeg har set hehe ej hvor sjovt der var bare lige noget der sagde mig at det måske var ham  selvom i har været sammen i 7 år så virker i jo som om i er ny forelsketgodt at høre...

Anmeld

6. december 2011

sweet

AmalieLaursen skriver:

og tillykke med den lille dreng

Anmeld

6. december 2011

AmalieLaursen

sweet skriver:

nemlig det er netop den debat jeg har set hehe ej hvor sjovt der var bare lige noget der sagde mig at det måske var ham  selvom i har været sammen i 7 år så virker i jo som om i er ny forelsketgodt at høre...

awhh  ja han er min store dejlige mand

Vi har det rigtig rigtig RIGTIG godt sammen , kan slet ikke se mig selv uden ham , folk siger at det er mærkeligt og at man ikke beholder sin "folkeskole kæreste"men mig og ham har prøvet alting sammen for første gang på nogle punkter er det jo godt og andre måske ikke helt så fedt synes nogle , men vi har det godt sammen , og er blevet forlovet i efteråret

Hvad med dig og din mand? hvad hedder han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.