så kom angsten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Camillos

sweet skriver:

hvor lang tid har i prøvet nu? og ved du hvorfor du taber?

Vi har prøvet i 5 år.. og nej jeg har ingen anelse om hvorfor jeg taber... Jeg har meget svært ved at blive gravid Pga Pcos.. men at det skulle hænge sammen med jeg taber .. Tja.. ved det ikke. Jeg skal påbegynde noget hormon behandling af en slags d 16 januar, hvis jeg ikke er blevet naturligt gravid igen inden .. 

Så ja... det er bare så irriterende der ingen svar er og at man skal så meget igennem før man kan blive udredt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

sweet

AmalieLaursen skriver:

awhh  ja han er min store dejlige mand

Vi har det rigtig rigtig RIGTIG godt sammen , kan slet ikke se mig selv uden ham , folk siger at det er mærkeligt og at man ikke beholder sin "folkeskole kæreste"men mig og ham har prøvet alting sammen for første gang på nogle punkter er det jo godt og andre måske ikke helt så fedt synes nogle , men vi har det godt sammen , og er blevet forlovet i efteråret

Hvad med dig og din mand? hvad hedder han?

nnnåååå hvor sødt

Min hedder johnny og er 33 år. han har en datter på 5 år.

vi har været sammen snart 3 år og forlovet i to

Anmeld

6. december 2011

sweet

Camillos skriver:

Vi har prøvet i 5 år.. og nej jeg har ingen anelse om hvorfor jeg taber... Jeg har meget svært ved at blive gravid Pga Pcos.. men at det skulle hænge sammen med jeg taber .. Tja.. ved det ikke. Jeg skal påbegynde noget hormon behandling af en slags d 16 januar, hvis jeg ikke er blevet naturligt gravid igen inden .. 

Så ja... det er bare så irriterende der ingen svar er og at man skal så meget igennem før man kan blive udredt.. 

min søster har det også og hendes første barn var et rent held siger de.. og da de gerne ville have nr to prøvede de næste i 3 år på at lave hende men det lykkedes ikke og så kom hun på en bestemt kur og nogle piller hun fik ved hendes gyn og vupti efter et par mdr var hun gravid..

Anmeld

6. december 2011

Camillos

sweet skriver:

min søster har det også og hendes første barn var et rent held siger de.. og da de gerne ville have nr to prøvede de næste i 3 år på at lave hende men det lykkedes ikke og så kom hun på en bestemt kur og nogle piller hun fik ved hendes gyn og vupti efter et par mdr var hun gravid..

Ja Jeg er også lige kommet ud af Ppille behandling og er opstartet metformin behandling..  

I mit tilfælde er jeg bare bange for at det ikke kun er Pcos jeg slås med.. Da jeg jo sådan set kan og har været gravid, men har bare ikke kunne holde på fostrene,, 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Camillos skriver:

Ja Jeg er også lige kommet ud af Ppille behandling og er opstartet metformin behandling..  

I mit tilfælde er jeg bare bange for at det ikke kun er Pcos jeg slås med.. Da jeg jo sådan set kan og har været gravid, men har bare ikke kunne holde på fostrene,, 

syntes min søster sagde noget med der er en lidt større risiko for at tabe når man har pcos... men hvordan kan det være du ikke er sendt i udredning???

Anmeld

6. december 2011

Camillos

sweet skriver:

syntes min søster sagde noget med der er en lidt større risiko for at tabe når man har pcos... men hvordan kan det være du ikke er sendt i udredning???

Det er jeg også nu .. .men lægerne jeg har haft haft haft denne tilgangsvinkel : Du er jo ung endnu, du skal nok nå det! 

Men efter 3 gang søgte jeg tid hos gyn , med 7 måneders ventetid. Jeg glædede mig til at komme igang! Da jeg så endelig havde fået tiden hos hende, sad jeg med en graviditet uden for livmoderen som jeg skulle have fjernet med kemoterapi 

Så kom jeg i p pille behandling da mit hcg var i 0, og skulle så tage dem 3 måneder frem og komme op til hende igen.. Nu er jeg her for 1½ måned siden stoppet på p piller, og tager så metformin. 

Nu forsøger hun at gøre mig "øko" gravid og hvis jeg så ikke bliver det, vil hun hjælpe mig med min ægløsning. Hvis så jeg bliver gravid men mister igen, skal jeg til udskrabning med det samme, så der kan blive taget prøver at nydødt foster.. 

Så en form for udredning har jeg i gang.. men det tager bare noget tid... 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Camillos skriver:

Det er jeg også nu .. .men lægerne jeg har haft haft haft denne tilgangsvinkel : Du er jo ung endnu, du skal nok nå det! 

Men efter 3 gang søgte jeg tid hos gyn , med 7 måneders ventetid. Jeg glædede mig til at komme igang! Da jeg så endelig havde fået tiden hos hende, sad jeg med en graviditet uden for livmoderen som jeg skulle have fjernet med kemoterapi 

Så kom jeg i p pille behandling da mit hcg var i 0, og skulle så tage dem 3 måneder frem og komme op til hende igen.. Nu er jeg her for 1½ måned siden stoppet på p piller, og tager så metformin. 

Nu forsøger hun at gøre mig "øko" gravid og hvis jeg så ikke bliver det, vil hun hjælpe mig med min ægløsning. Hvis så jeg bliver gravid men mister igen, skal jeg til udskrabning med det samme, så der kan blive taget prøver at nydødt foster.. 

Så en form for udredning har jeg i gang.. men det tager bare noget tid... 

ved mig vil de ikke tage prøver af fosteret.. fik lavet en udskrabning her sidste gang men de siger de ikke kan se så meget i dem når de ikke er så gamle..

men har fået taget blodprøver for at se om jeg danner blodpropper i moderkagen eller navlestrengen og for blødersygdom. så fik jeg også lavet en gen test og det gjorde min forlovet også..

og rigtig mange andre blodprøver som heller ikke gav noget..

her i mandags fik jeg så lavet en vand/kontrastscanning og der var heller intet at se.. så nu skal jeg henvises til en ny overlæge i skejby.

fandt dog ud af at min ægløsning pludeselig ligger på min 9. dag i stedet for 14-18 dagen, så det var meget rart at vide..

håber bare det er din pcos der driller og at det nok skal lykkedes jer

Anmeld

7. december 2011

Camillos

sweet skriver:

ved mig vil de ikke tage prøver af fosteret.. fik lavet en udskrabning her sidste gang men de siger de ikke kan se så meget i dem når de ikke er så gamle..

men har fået taget blodprøver for at se om jeg danner blodpropper i moderkagen eller navlestrengen og for blødersygdom. så fik jeg også lavet en gen test og det gjorde min forlovet også..

og rigtig mange andre blodprøver som heller ikke gav noget..

her i mandags fik jeg så lavet en vand/kontrastscanning og der var heller intet at se.. så nu skal jeg henvises til en ny overlæge i skejby.

fandt dog ud af at min ægløsning pludeselig ligger på min 9. dag i stedet for 14-18 dagen, så det var meget rart at vide..

håber bare det er din pcos der driller og at det nok skal lykkedes jer

Det håber jeg også 

Okay, sikke mange undersøgelser... 

Min gyn sagde bare man skulle prøve det med fosteret fordi det nok var de bedste resultater man kan få men ved det ikke, det er jo dem der er læger ikke mig hehe. 

Jeg tror da også det lykkes for os en gang, vi må jo bare være tålmodige. 

for dig 

Anmeld

7. december 2011

AmalieL

sweet skriver:

nnnåååå hvor sødt

Min hedder johnny og er 33 år. han har en datter på 5 år.

vi har været sammen snart 3 år og forlovet i to

Undskyld jeg først svare nu  kæresten og jeg havde problemer med logins , så vi blev nød til at lave nye begge to, vores dumme computer  den laver bare så meget l*rt.

Men det er da i pæn lang tid i har været sammen i!

Hader bare når der er problemer i forholdet. ugh.

Anmeld

7. december 2011

sweet

Camillos skriver:

Det håber jeg også 

Okay, sikke mange undersøgelser... 

Min gyn sagde bare man skulle prøve det med fosteret fordi det nok var de bedste resultater man kan få men ved det ikke, det er jo dem der er læger ikke mig hehe. 

Jeg tror da også det lykkes for os en gang, vi må jo bare være tålmodige. 

for dig 

er sikker på det nok skal lykkedes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.