Maja84 skriver:
Du har da en stor smuk mave, og maven fylder jo når man er højgravid, men har da set det der var langt værre.
Jeg var for nogle uger siden til fødselsdag, og Er 2 gangs gravid, så det har hurtigt begyndt at fylde en smule. Men fik lige kommentaren, hold da op, det er da vist ved at være lige op over.. eh NEJ, jeg er så 4 mdr henne, blev også lidt ked af det. Men samtidig synes jeg også det sårer når man er ved at være godt stor, og folk udtaler at de ikke kan se man fs gravid, hm tak fordi du synes jeg normalt ligner en oppustet hval.
Folk har altid en mening, om man ønsker at høre den eller ej, og det kan gøre ondt. JEg fødte for tidligt sidst, og denne gang har vi planlagt bryllu og fået kommentarer om vi nu ikke burde flytte det, og at de havde bekymringer om det ville blive til noget hvis jeg nu skulle føde før tid. Ikke det man ønsker at høre når man giver en invitation, eller da vi fortalte om graviditeten, i stedet for tillykke sagde folk bare. HOld da op det var hurtigt!
Prøv at se om fv kan fokusere på de ting der giver dig glæde selvom det kan være svært
Kæmpe kram herfra
Ej okay, så bliver man da bare så ked af det.. Et stort kram til dig! Jeg tror ikke at der er særlig mange der ved, at man bliver hurtigere stor med nr. 2+, så igen, folk ved nok bare ikke bedre

.. Og det med brylluppet, folk har bare så travlt med andre!! Stort tillykke med at du er gravid og skal giftes!

TAK, jeg syntes den er passende til den uge jeg er i, som du siger er jeg jo snart højgravid, og så er man jo altså ret rund....
Tak for din kommentar, nu sad jeg lige og prøvede og finde noget positivt: Jeg elsker at blive kaldt tykke når jeg er gravid, det syntes jeg er så sødt. Hehe
Anmeld