Hvad jeg troede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har elelrs prøvet at lægge baby på hylden.. Eller tankerne herom og arbejdet en helt masse ekstra, og er i gang med eksamensopgave så har rigeligt at tænke på.. Men hver gang der intet er i mit hoved vender det mod baby igen... Og det er såå træls.. det er slet ikke sjovt og hyggeligt som før graviditeten.

Jaaa, har tit hørt det med at de pludselig blvier gravide.. Når man mindst venter det siger man jo. RIGTIG SØD HISTORIE, ja.

Ja det er bare rigtigt svært at lægge det fra sig. Måske du skulle holde en pause fra baby.dk? - Ikke at det er super skønt at have dig herinde, men for din egen skyld.. Synes selv da jeg begyndte at bløde, at det var hårdt at være herinde og se maver, babyer og test .. Så måtte i en periode forbyde mig selv at være herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Risen

Maja84 skriver:

Hvor fantastisk. Super dejligt for jer, stort tillykke. ER ffv 3d eller alm scanning. Vi ønskede ikke at vide kønnet, og var til scanning både i uge 16 og 27. Og var helt fantastisk.
Er det alm scanning vil jeg klart anbefale tid 15-17 alt efter hvornår md og nakkefold ligger, er det 3d vil jeg anbefale slutningen af 2 trimester. Vi havde meget glæde af scanningerne, og vi vidste først at vi ventede dreng, da han blev født

Tusinde tak.. Det er bar en almindelig scanning vi har.. Har bestilt tid til den 22, lige inden jul så vi forhåbentlig kan give "gaven" videre juleaften.. Der vil jeg være knap 10 uger henne Så håber man kan se lidt.. 

Nu hvor I, ikke ville vide kønnet, hvordan foregik det så da du fødte? Jeg tænker sagde JM se en lille pige eller fandt i selv ud af det ved at kigge? Vil nemlig helst selv gøre mig den iagtagelse.. 

Anmeld

7. december 2011

Risen

M (: skriver:

Kan jeg godt forstå, man føler sig vel ikke sikker før efter nf - og slet ikke med alt den modgang i allerede har haft!

for at lykken må vende nu, og alt kommer til at gå smertefrit fremadrettet!

Tak Vi har bestilt en tid til den 22 dec, og derefter vil vi sige det til familien juleaften.. Jeg vil være omkring de 10 uger henne der og tænker at det burde kunne gøre det

Anmeld

7. december 2011

Kløver

Risen skriver:

scanninscanningi

Tusinde tak.. Det er bar en almindelig scanning vi har.. Har bestilt tid til den 22, lige inden jul så vi forhåbentlig kan give "gaven" videre juleaften.. Der vil jeg være knap 10 uger henne Så håber man kan se lidt.. 

Nu hvor I, ikke ville vide kønnet, hvordan foregik det så da du fødte? Jeg tænker sagde JM se en lille pige eller fandt i selv ud af det ved at kigge? Vil nemlig helst selv gøre mig den iagtagelse.. 

Jeg fik tidlig scanning i 9+ og der kunne man sagtens se en masse synes jeg :-) nu endte det i akut kejsersnit, så de fortalte hvad det blev, eller var det kæresten, kan faktisk ikke huske præcist hvordan, men synes det var rigtig fint jeg fik det fortalt da han blev født. Vi ved det så denne gang, så bliver en anden oplevelse. Men du kan jo snakke med din jordemoder om det og hvad der kan lade sig gøre, så du kan få den ønskede oplevelse :-D

Anmeld

7. december 2011

Risen

Maja84 skriver:

Jeg fik tidlig scanning i 9+ og der kunne man sagtens se en masse synes jeg :-) nu endte det i akut kejsersnit, så de fortalte hvad det blev, eller var det kæresten, kan faktisk ikke huske præcist hvordan, men synes det var rigtig fint jeg fik det fortalt da han blev født. Vi ved det så denne gang, så bliver en anden oplevelse. Men du kan jo snakke med din jordemoder om det og hvad der kan lade sig gøre, så du kan få den ønskede oplevelse :-D

Dejlig at høre.. Jeg håber man kan se en masse. Hvad kunne de fortælle derinde da i var til scanning? Var der armen og ben eller er det stadig en lille spunk? hehe. .

Hvordan kan det være I ved det her anden gang? Plejer at være omvendt  

Anmeld

7. december 2011

Kløver

Risen skriver:

JJeJegomomørønskønskedønskedeaatvti

Dejlig at høre.. Jeg håber man kan se en masse. Hvad kunne de fortælle derinde da i var til scanning? Var der armen og ben eller er det stadig en lille spunk? hehe. .

Hvordan kan det være I ved det her anden gang? Plejer at være omvendt  

Jeg ønskede at vide det, pga oplevelsen sidst, var så syg, at Jeg ikke huskede meget, og vågnede op helt alene på en stue hvor Det uni tid for mig at finde ud af Jeg havde født, og om det var en pige eller dreng. Så først min søn på neonatal nogle timer senere.
På min scanning var han stadig en lille bønne, men var små ben og luffe arme, Og en smule bevægelse men sker jo meget på en uge, og bliver helt sikkert en skøn oplevelse :-)

Anmeld

7. december 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Ja det er bare rigtigt svært at lægge det fra sig. Måske du skulle holde en pause fra baby.dk? - Ikke at det er super skønt at have dig herinde, men for din egen skyld.. Synes selv da jeg begyndte at bløde, at det var hårdt at være herinde og se maver, babyer og test .. Så måtte i en periode forbyde mig selv at være herinde 

- jeg kan ikke undvære baby.dk.. Men det kan være når nu jeg begynder på p-piller nu her at jeg ikke er herinde sååå tit.. Havde også lige et par dage hvor jeg ikke var herinde.. og har egentlig ikke haft de der ej er hun nu gravid og øv ture.. Det er kun når jeg tænker gud jeg kunne være 19+1 idag. MD scanningen ville stå for døren og her sidder jeg så, ikke gravid og på vej til at holde pause fra PB det næste halve år.

Går det godt med graviditeten indtil videre??

Anmeld

7. december 2011

Risen

Maja84 skriver:

Jeg ønskede at vide det, pga oplevelsen sidst, var så syg, at Jeg ikke huskede meget, og vågnede op helt alene på en stue hvor Det uni tid for mig at finde ud af Jeg havde født, og om det var en pige eller dreng. Så først min søn på neonatal nogle timer senere.
På min scanning var han stadig en lille bønne, men var små ben og luffe arme, Og en smule bevægelse men sker jo meget på en uge, og bliver helt sikkert en skøn oplevelse :-)

Det lyder godt nok til at have været en hård oplevelse.  Håber du er ovenpå igen.. 

Tak for dit input og svar på en masse skøre spørgsmål 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.