Hvad jeg troede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Koen.

Risen skriver:

JJadde

Tak smukke!  Så dejligt! Så kan vi atter følges lidt sammen igen

Ja det er helt fantastisk hvor er jeg bare glad på jeres vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Tona

Risen skriver:

Tusind tak for din empati. Jeg var helt sikker på, at jeg ville få afvide at jeg bare skulle tage hjem og spise en pille idag.Lægen lød virkelig som om det var en spontan abort sidst.. Så det var godt nok overraskende nyheder og meget glædeligt.  

Livet kan være fantastisk. Jeg kan levende forestille mig hvor glad du må være  

Det er dejligt når livet overrasker en positivt.

Anmeld

2. december 2011

Risen

l.kjoeller skriver:

Min status er jeg venter en lille pige og i dag er 18+4 så det er skønt du kan evt læse detaljer om forløbet på min profil hvis du har lyst

Har lige været inde og lurer Tillykke med et perfekt barn Så skønt  

Anmeld

2. december 2011

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej var ikke blevet scannet.. Da jeg var 8+3 fik jeg pludselig frygtelige mavesmerter, følte der var noget der eksploderede inden i mig.. Troede det var forstoppelse men mange herinde sagde jeg skulle kontakte lægen hvilket jeg gjorde 8+5 (27. september).. Jeg blev sendt til akut scanning og der startede et langt forløb.. Enten var jeg nygravid ellers var forsteret gået til.. Og først 9+6 (10. oktober) blev beslutningen endelig taget.. Forsteret var gået til og graviditeten ville ikke udvikle sig. Jeg fik en medicinsk abort da mit hcg var så lavt (ca 6200) og jeg var begyndt at bløde ganske lidt aftenen forinden.. Desværre. Så fosteret var nok allerede gået til omkring uge 4-5..

Nej så er der ikke lang tid til- Det er lidt som en midtvejs scanning.. Du er scannet 6+2, 9+6 (f.eks.) og så til NF.

Velbekomme..

Av, det gør mig ondt. Og det er bare så hårdt at vente den uge på om man enten er for kort tid henne eller om det skyldes en mola graviditet..  

Er du blevet gravid siden hen? 

Anmeld

2. december 2011

Risen

tanja. skriver:

Ja det er helt fantastisk hvor er jeg bare glad på jeres vegne

Tak Søde hvornår mærkede du liv her anden gang?

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Av, det gør mig ondt. Og det er bare så hårdt at vente den uge på om man enten er for kort tid henne eller om det skyldes en mola graviditet..  

Er du blevet gravid siden hen? 

JA det var AV!!!. Og er det stadig... Men det er jo desværre ikke noget vi selv er herre over.. Kan lige se jeg har skrevet forkert.. det var 8+1 smerterne kom og 8+3 den første scanning var. så 1½ uge i uvished. ØV.

Nej er desværre ikke blevet gravid siden.. men har også kun haft 1 mens..Jeg er dog blevet enig med mig selv om at holde pause fra PB, så når mens kommer starter jeg på p-piller igen.. Jeg har simpelthen tabt mig selv på vejen efter aborten, så skal lige have snakket med kæresten..

Anmeld

2. december 2011

Miss Church

TILLYKKE! 

Årh hvor er det dejligt for dig og manden selvfølgelig  Sikke et julemirakel! 
Held og lykke med det hele!

Anmeld

2. december 2011

Mettemus

Risen skriver:

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

Knus og kram, Risen som har fået verdens bedste julegave!

Ih hvor er det en god nyhed! Har fulgt lidt med på sidelinjen, men vist ikke fået slrevet i dine tidligere tråde. Puha, det er godt nok noget at en rutchebanetur - kan godt forstå hvis du er helt rundt på gulvet! TILLYKKE!

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

Risen skriver:

Har lige været inde og lurer Tillykke med et perfekt barn Så skønt  

TUsind tak

Anmeld

2. december 2011

Koen.

Risen skriver:

Tak Søde hvornår mærkede du liv her anden gang?

Det gjorder jeg 14+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.