Hvad jeg troede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.275 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Risen

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

Knus og kram, Risen som har fået verdens bedste julegave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Risen

Risen skriver:

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

OBS! STADIG INTET PÅ FACEBOOK 

Anmeld

2. december 2011

Laulund87

Ihh hvor fantastisk søde! Sikke en julenyhed

Anmeld

2. december 2011

morethanperfect

Risen skriver:

Orr hvor dejligt søde  

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

Risen skriver:

Jeg ville ligge den uge 10 ca hvis det skal være før nf så er der ikke mega lang tid til, så du kan få lidt ro ved at se "blyb" , og derefter er der kun et par uger til nf og STORT tillykke hvor er det dejligt Husk at når først de ser hjerteblink er risikoen for spontan abort væsentlig mindre. går fra ca 20-25 % og helt ned til 5% eller mindre

Anmeld

2. december 2011

Risen

Laulund87 skriver:

Ihh hvor fantastisk søde! Sikke en julenyhed

Ja det er nemlig fantastisk  Er helt uvirkelig for mig endnu..

Anmeld

2. december 2011

Risen

l.kjoeller skriver:

Jeg ville ligge den uge 10 ca hvis det skal være før nf så er der ikke mega lang tid til, så du kan få lidt ro ved at se "blyb" , og derefter er der kun et par uger til nf og STORT tillykke hvor er det dejligt Husk at når først de ser hjerteblink er risikoen for spontan abort væsentlig mindre. går fra ca 20-25 % og helt ned til 5% eller mindre

Tak

Orh ja det var da en god ide Uge 10 om 3-4 uger ca.. Det kan jeg vist godt holde ud. 

EJ, hvorfor har lægen ikke sagt det med hjerteblink mindsker risikoen? Hvor ved du det fra? Det lyder jo fantastisk 

Anmeld

2. december 2011

Koen.

Wow søde, det var dagens bedste nyhed stort tillykke!

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Nej hvor fantastisk altså.
Stort tillykke, igen.

Jeg vill personligt ligge den omkring uge 9+,10.. Men det er udelukkende fordi jeg sidst oplevede en MA, derblev opdaget 8+ og fik abort 9+6.. SÅ vil gerne inden NF havde set den lille og skre mig at den der er levende.

Anmeld

2. december 2011

Risen

tanja. skriver:

Wow søde, det var dagens bedste nyhed stort tillykke!

Tak smukke!  Så dejligt! Så kan vi atter følges lidt sammen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.