Risen skriver:
Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af
Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel.
Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 
Knus og kram, Risen som har fået verdens bedste julegave!
Hvor fantastisk. Super dejligt for jer, stort tillykke. ER ffv 3d eller alm scanning. Vi ønskede ikke at vide kønnet, og var til scanning både i uge 16 og 27. Og var helt fantastisk.
Er det alm scanning vil jeg klart anbefale tid 15-17 alt efter hvornår md og nakkefold ligger, er det 3d vil jeg anbefale slutningen af 2 trimester. Vi havde meget glæde af scanningerne, og vi vidste først at vi ventede dreng, da han blev født
Anmeld