Hvad jeg troede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

JA det var AV!!!. Og er det stadig... Men det er jo desværre ikke noget vi selv er herre over.. Kan lige se jeg har skrevet forkert.. det var 8+1 smerterne kom og 8+3 den første scanning var. så 1½ uge i uvished. ØV.

Nej er desværre ikke blevet gravid siden.. men har også kun haft 1 mens..Jeg er dog blevet enig med mig selv om at holde pause fra PB, så når mens kommer starter jeg på p-piller igen.. Jeg har simpelthen tabt mig selv på vejen efter aborten, så skal lige have snakket med kæresten..

Det kan jeg absolut godt forstå. Jeg tror også det er sundt at få sine tanker lidt væk fra baby og aborter. Min skole har hjulpet mig utroligt meget, og har nydt hver eneste sekund med dannelsesteorier, filosoffer osv Min mormor fortalte mig en sød lille historie (hun har 7 børn) og skulle komme med et råd til hvordan man bedst mulig får en baby. Hun har arbejdet hårdt for indiske adoptiv børn til danmark, og fortalte da om flere par som ikke har kunne få børn og var så "besat" af tanken om at få børn at de tilsidst valgte at apotere, efter nogle år med deres indiske børn bliver konen pludselig mirakuløst naturlig gravid i en alder af 36, og netop fordi de ikke tænkte over det skete det.. Det har hun oplevet flere gange Ret utrolig historie og så sød..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Risen

Miss Church skriver:

TILLYKKE! 

Årh hvor er det dejligt for dig og manden selvfølgelig  Sikke et julemirakel! 
Held og lykke med det hele!

Mange tak 

Anmeld

2. december 2011

Risen

Mettemus skriver:

Ih hvor er det en god nyhed! Har fulgt lidt med på sidelinjen, men vist ikke fået slrevet i dine tidligere tråde. Puha, det er godt nok noget at en rutchebanetur - kan godt forstå hvis du er helt rundt på gulvet! TILLYKKE!

Tak søde, ja det  er det nemlig virkelig. Tør heller ikke rigtig tro på det før, vi har været til nakkefold og er over "de 12 farlige uger"

Anmeld

2. december 2011

M (:

Det må man sige den er  Vi glæder os meget til at kunne fortælle den søde hemmelighed, meen det bliver dog nok først efter nakkefolden Men hvor er det skønt at vide det nu.. 

Kan jeg godt forstå, man føler sig vel ikke sikker før efter nf - og slet ikke med alt den modgang i allerede har haft!

for at lykken må vende nu, og alt kommer til at gå smertefrit fremadrettet!

Anmeld

2. december 2011

Camillos

Risen skriver:

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

Knus og kram, Risen som har fået verdens bedste julegave!

Anmeld

2. december 2011

otlitrom

Risen skriver:

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

STORT TILLYKKE!!!

På fertilitetsklinikken fik vi vist at vide, at har man set hjerteblink er der 97% chance for at alt går som det skal.. Så endnu en gang tillykke. Hvor må det være fantastisk i denne søde juletid

Anmeld

2. december 2011

mkb123

TILLYKKE  

Anmeld

2. december 2011

Kløver

Risen skriver:

Hvor fantastisk. Super dejligt for jer, stort tillykke. ER ffv 3d eller alm scanning. Vi ønskede ikke at vide kønnet, og var til scanning både i uge 16 og 27. Og var helt fantastisk.
Er det alm scanning vil jeg klart anbefale tid 15-17 alt efter hvornår md og nakkefold ligger, er det 3d vil jeg anbefale slutningen af 2 trimester. Vi havde meget glæde af scanningerne, og vi vidste først at vi ventede dreng, da han blev født

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Det kan jeg absolut godt forstå. Jeg tror også det er sundt at få sine tanker lidt væk fra baby og aborter. Min skole har hjulpet mig utroligt meget, og har nydt hver eneste sekund med dannelsesteorier, filosoffer osv Min mormor fortalte mig en sød lille historie (hun har 7 børn) og skulle komme med et råd til hvordan man bedst mulig får en baby. Hun har arbejdet hårdt for indiske adoptiv børn til danmark, og fortalte da om flere par som ikke har kunne få børn og var så "besat" af tanken om at få børn at de tilsidst valgte at apotere, efter nogle år med deres indiske børn bliver konen pludselig mirakuløst naturlig gravid i en alder af 36, og netop fordi de ikke tænkte over det skete det.. Det har hun oplevet flere gange Ret utrolig historie og så sød..

Jeg har elelrs prøvet at lægge baby på hylden.. Eller tankerne herom og arbejdet en helt masse ekstra, og er i gang med eksamensopgave så har rigeligt at tænke på.. Men hver gang der intet er i mit hoved vender det mod baby igen... Og det er såå træls.. det er slet ikke sjovt og hyggeligt som før graviditeten.

Jaaa, har tit hørt det med at de pludselig blvier gravide.. Når man mindst venter det siger man jo. RIGTIG SØD HISTORIE, ja.

Anmeld

7. december 2011

Risen

kitty skriver:

STORT TILLYKKE!!!

På fertilitetsklinikken fik vi vist at vide, at har man set hjerteblink er der 97% chance for at alt går som det skal.. Så endnu en gang tillykke. Hvor må det være fantastisk i denne søde juletid

Åh det lyder bare godt og lovende Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.