Hvad jeg troede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Wimmie

Risen skriver:

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

Knus og kram, Risen som har fået verdens bedste julegave!

Hvor dejligt 

Stort tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

M (:

Stort tillykke med den gode nyhed! (: Så må julestemningen være sikret!

Anmeld

2. december 2011

Tona

Risen skriver:

Var ikke sandt.. Smerter, frisk blod og pletblødning førte alligevel til en lille reje idag med et fint hjerte som blinkede derud af  Hvor er det bare vildt. Jeg har slet ikke forstået det endnu, men det har også været en kæmpe rutsjebane tur igennem glæde, sorg, isolering, og nu glæde igen! Min tidligere blodansamling er forsvundet og væk og graviditeten ser rigtig fin ud. Lægen sagde dog at jeg ku nvar 6 plus 2, og derfor stadig er i et skrøbelig stadie, men igen var der intet unormalt. Det kommer heller ikke til at betyde noget for den kommende hjemmefødsel. 

Jeg har en scanning tilbage fra en privatklinik og tænker at jeg skal finde en god uge at lægge den i. Jeg vil dog ikke vide kønnet, så det skal være før de uger hvor man kan se det. Hvornår ville i lægge den? Før nakkefold? 

Knus og kram, Risen som har fået verdens bedste julegave!

Hvor er jeg glad på dine vegne...blev så  ked af det da jeg så din første tråd hvor du mente du havde mistet.

Hvor fantastisk med et julemirakel  

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

Risen skriver:

Tak

Orh ja det var da en god ide Uge 10 om 3-4 uger ca.. Det kan jeg vist godt holde ud. 

EJ, hvorfor har lægen ikke sagt det med hjerteblink mindsker risikoen? Hvor ved du det fra? Det lyder jo fantastisk 

Jeg reseachede lidt på nettet i starten af min egen graviditet , da jeg havde haft en spontan abort inden ... der er lidt uenighed om de præcise tal for risiko bl.a. læger men alle er enige om at riskíkoen falder. tror bare lægerne er forsigtige med at udtale sig .

Anmeld

2. december 2011

Risen

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej hvor fantastisk altså.
Stort tillykke, igen.

Jeg vill personligt ligge den omkring uge 9+,10.. Men det er udelukkende fordi jeg sidst oplevede en MA, derblev opdaget 8+ og fik abort 9+6.. SÅ vil gerne inden NF havde set den lille og skre mig at den der er levende.

Det gør mig ondt at du har mistet så sent. Var du blevet scannet før og havde set hjerteblink? 

Jeg tror også at, jeg vil lægge den der, det virker overskueligt og ikke om alt for lang tid. 

Tak for dit input 

Anmeld

2. december 2011

Risen

M (: skriver:

Stort tillykke med den gode nyhed! (: Så må julestemningen være sikret!

Det må man sige den er  Vi glæder os meget til at kunne fortælle den søde hemmelighed, meen det bliver dog nok først efter nakkefolden Men hvor er det skønt at vide det nu.. 

Anmeld

2. december 2011

Risen

Amandas-mor skriver:

Hvor er jeg glad på dine vegne...blev så  ked af det da jeg så din første tråd hvor du mente du havde mistet.

Hvor fantastisk med et julemirakel  

Tusind tak for din empati. Jeg var helt sikker på, at jeg ville få afvide at jeg bare skulle tage hjem og spise en pille idag.Lægen lød virkelig som om det var en spontan abort sidst.. Så det var godt nok overraskende nyheder og meget glædeligt.  

Anmeld

2. december 2011

Risen

l.kjoeller skriver:

Jeg reseachede lidt på nettet i starten af min egen graviditet , da jeg havde haft en spontan abort inden ... der er lidt uenighed om de præcise tal for risiko bl.a. læger men alle er enige om at riskíkoen falder. tror bare lægerne er forsigtige med at udtale sig .

Jamen det lyder da bare skønt. Tak fordi du deler  

Må man spørge til din status? - Hvad er det for noget? 

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

Risen skriver:

Jamen det lyder da bare skønt. Tak fordi du deler  

Må man spørge til din status? - Hvad er det for noget? 

Min status er jeg venter en lille pige og i dag er 18+4 så det er skønt du kan evt læse detaljer om forløbet på min profil hvis du har lyst

Anmeld

2. december 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Det gør mig ondt at du har mistet så sent. Var du blevet scannet før og havde set hjerteblink? 

Jeg tror også at, jeg vil lægge den der, det virker overskueligt og ikke om alt for lang tid. 

Tak for dit input 

Nej var ikke blevet scannet.. Da jeg var 8+3 fik jeg pludselig frygtelige mavesmerter, følte der var noget der eksploderede inden i mig.. Troede det var forstoppelse men mange herinde sagde jeg skulle kontakte lægen hvilket jeg gjorde 8+5 (27. september).. Jeg blev sendt til akut scanning og der startede et langt forløb.. Enten var jeg nygravid ellers var forsteret gået til.. Og først 9+6 (10. oktober) blev beslutningen endelig taget.. Forsteret var gået til og graviditeten ville ikke udvikle sig. Jeg fik en medicinsk abort da mit hcg var så lavt (ca 6200) og jeg var begyndt at bløde ganske lidt aftenen forinden.. Desværre. Så fosteret var nok allerede gået til omkring uge 4-5..

Nej så er der ikke lang tid til- Det er lidt som en midtvejs scanning.. Du er scannet 6+2, 9+6 (f.eks.) og så til NF.

Velbekomme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.