Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Må jeg få din vægt, så det kan føres ind i tabellen?
Må jeg få din vægt, så det kan føres ind i tabellen?
flot den glemte jeg så
startvægt 86,6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneS2011baby<3 skriver: Takker det er dejligt du vil gøre dette..
Takker det er dejligt du vil gøre dette..
Anonym skriver: Kan man kun være med hvis man er plus medlem?
Kan man kun være med hvis man er plus medlem?
Nej da... Du kan være med ligemeget hvem eller hvad du er...
Ok her står jeg frem med mine tal og billeder, men tror kun jeg springer fra som ano når jeg er stolt af mit vægttab, hvilket jeg forhåbentligt bliver!! Men nu skal vi støtte hinanden op i denne svære kamp mod kiloerne HEP HEP HEP for os piger!!!!!!!!!!!!!!!
Her er mine tal så:
Venstre overarm: 38cmTalje: 102cmVed navle og "håndtag": 122cmVed hofterne og ballerne: 122,5cmvenstre lår: 73cmvenstre Læg: 40cm
Vægt: 97kgønsket vægt: 60kg
Krammer AnoMG
Jeg melder mig også .. Er dog ikke så sej som jer andre og vil derfor gemmer mig bag ano indtil jeg føler mig klar til at stå frem..
Vil fremover kalde mig Ano4x4
Startvægt 95,2 kg
Slutvægt 65 kg
Så her er det 30 kg der skal smides ..
Knus Ano4x4
Muhmi skriver: Thihi!! Tusind tak sødesen! Men det er nu på opfordring af en anden bruger og hun har ikke meldt sin ankomst endnu, men hun kommer nok på Men ja! Jeg tænker at det nok skal motivere nogle at se min krop og se hvad 118,2 kilo kan gøre ved én... Det er jo for vildt at jeg som 26 årig har en krop som en 41 årig pga. min vægt... DET vil jeg gerne undgå og det er det der får min motivation i top Og ja der er VIRKELIG nogle lækre opkrifter her i... NOM siger jeg bare
Thihi!! Tusind tak sødesen!
Men det er nu på opfordring af en anden bruger og hun har ikke meldt sin ankomst endnu, men hun kommer nok på
Men ja! Jeg tænker at det nok skal motivere nogle at se min krop og se hvad 118,2 kilo kan gøre ved én... Det er jo for vildt at jeg som 26 årig har en krop som en 41 årig pga. min vægt... DET vil jeg gerne undgå og det er det der får min motivation i top
Og ja der er VIRKELIG nogle lækre opkrifter her i... NOM siger jeg bare
Nemlig søde ja da jeg startede vejede jeg jo 149,4 kg og jeg er kun 159høj det er altså ikke pænt men men men men men min vægt skriger 99,7 nu så håber inden jeg har ½mdr efter operation at den ryger ned på 99 og min vægt tab siger 50kg
så jeg kan vi jer alle hvordan jeg ser ud nu og før
jeg syntes du er sej du skal bare klø på og hvis man har den indstilling så virker det
Jeg må vist melde mig ind her selv om jeg ikke vil indrømme det. Kommer med mål imorgen.
Så vil jeg også være med, men er ikke så sej som nogle af jer andre, som ikke gemmer sig bag anonymiteten..
Har ikke lige noget at måle med, så her er kun lige vægten til at starte med.
er 168 høj
vægt : 72,0
Målvægt 60kg
så godt og vel 12 kg
Jeg kan kalde mig Ano-taber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128