Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kom nu tøser! Hvis jeg tør så tør i andre også!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke lige et måle bånd skal jeg have købt
start vægt: 59,7kg
slut vægt: ca 54kg
billeder og mål kommer nok først fra mandag hvis det er oka
GO MUHMI Hepper på dig søde. Det skal du nok klare. du er for sej
Ej hvor er du bare super sej.. sådan skal det være ej hvor er jeg stolt af dig og skal nok heppe på dig
jeg vil også være med men holder vist min egen hihihi men lækre opskrifter er altid godt....
Muhmi skriver: Kom nu tøser! Hvis jeg tør så tør i andre også!
ano000
Hvor er du sej!!
Jeg vil gerne være med, men har ikke noget målebånd pt.. Det må jeg lige skaffe mig en af dagene
Men min vægt er: 104,7
og min højde er: 176
Mit mål er under 80 kg..
Jeg er spændt på at se hvordan det kommer til at gå, jeg har det ligesom dig - at nu skal der ske noget, men er dog utrolig god til at falde i, eller miste motivationen
Men jeg er helt klar på at vi kan motivere hinanden allesammen
Chalala85 skriver: GO MUHMI Hepper på dig søde. Det skal du nok klare. du er for sej
B&J skriver: Ej hvor er du bare super sej.. sådan skal det være ej hvor er jeg stolt af dig og skal nok heppe på dig jeg vil også være med men holder vist min egen hihihi men lækre opskrifter er altid godt....
Thihi!! Tusind tak sødesen!
Men det er nu på opfordring af en anden bruger og hun har ikke meldt sin ankomst endnu, men hun kommer nok på
Men ja! Jeg tænker at det nok skal motivere nogle at se min krop og se hvad 118,2 kilo kan gøre ved én... Det er jo for vildt at jeg som 26 årig har en krop som en 41 årig pga. min vægt... DET vil jeg gerne undgå og det er det der får min motivation i top
Og ja der er VIRKELIG nogle lækre opkrifter her i... NOM siger jeg bare
Jamen jeg tør godt
Alder: 22 år
højde: 163 cm
BMI: 32,6
Mave v navle: 117
bryst:142
Hofte: 106
Talje: 96
Arm: 37
Lår: 63,5
Målvægt hedder 65 kg
Har meldt mig ind i madlog og har sat mit mål til ½ kg om ugen det synes jeg selv er tilpas
Kan man kun være med hvis man er plus medlem?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128