Taberlisten! Uge 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ville gerne være med men jeg vejer bare meget mere end alle jer ! Synes det er voldsom pinligt men jeg vil gerne prøve at tabe mig for børnenes skyld !

Mvh anonym89

Det at du vejer mere end alle os andre, betyder jo ikke noget... Du er ligeså anonym som du har lyst til at være...

Spring ombord, jo flere jo bedre! Bare skriv din vægt og dine mål, så du kan holde styr på hvor meget du taber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Anonym

Muhmi skriver:

Det at du vejer mere end alle os andre, betyder jo ikke noget... Du er ligeså anonym som du har lyst til at være...

Spring ombord, jo flere jo bedre! Bare skriv din vægt og dine mål, så du kan holde styr på hvor meget du taber

Vil lige se om jeg kan finde vores målebånd så jeg kan måle det hele ..

Mvh Anonym89

Anmeld

5. december 2011

Anonym

Her er mine mål - billeder kommer der måske engang ! jeg starter imorgen med en slankekur ! hvis nogen har nogle gode opskrifter del den endelig med mig !

Mvh Anonym89

05-12-2011

Lår 85 cm
Hofte 158 cm
Talje 164 cm
Bryst 143 cm
Overarm 60 cm
Navle 147 cm
startsvægt 151 kg
Vægt pt 151 kg
Tabt 0 kg
delmål under 100 kg 
slutmål 80

kg

Min alder  22

år

Anmeld

5. december 2011

signe.

Anonym skriver:

Ville gerne være med men jeg vejer bare meget mere end alle jer ! Synes det er voldsom pinligt men jeg vil gerne prøve at tabe mig for børnenes skyld !

Mvh anonym89

Tror ikke at nogen her vil se skævt på dig på grund af din vægt denne tråd, kan måske bare være en god motivation for dig, og så selvfølgelig dine børn og du kan bare være anonym hele vejen igennem  Håber du vil være med, så vi alle kan hjælpe hinanden!

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Muhmi skriver:

Snøft... Du har altså givet mig 30 cm for meget i min talje... Tror det vil se lidt skørt ud hvis min talje var 5 cm, bredere end mine hofter  Nå men skidt pyt... Ville bare lige gøre opmærksom på at det er 114 cm ikke 144

Ha ha klasse gjort af mig Og derfor tjekker man lige om oplysningerne passer

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

signe. skriver:

jeg har også tabt 500 g Skulle gerne stå i tråden et sted, hehe

Ja ja, det har jeg set, men det er er start tråden, dine (manglede) 500 g skal med i den tråd der bliver lavet senere i dag

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Her er mine mål - billeder kommer der måske engang ! jeg starter imorgen med en slankekur ! hvis nogen har nogle gode opskrifter del den endelig med mig !

Mvh Anonym89

05-12-2011

Lår 85 cm
Hofte 158 cm
Talje 164 cm
Bryst 143 cm
Overarm 60 cm
Navle 147 cm
startsvægt 151 kg
Vægt pt 151 kg
Tabt 0 kg
delmål under 100 kg 
slutmål 80

kg

Min alder  22

år

Der kommer en ny tråd senere i dag, skal jeg ikke bare smide dig ind der?

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Snøft... Du har altså givet mig 30 cm for meget i min talje... Tror det vil se lidt skørt ud hvis min talje var 5 cm, bredere end mine hofter  Nå men skidt pyt... Ville bare lige gøre opmærksom på at det er 114 cm ikke 144

Du skal forresten ikke være ked af det, jeg har lige målt mig igen, nu er jeg 178 rundt om hoften hvor jeg før stod til 139 den anden dag. Tror jeg var tal blind der

Anmeld

5. december 2011

signe.

Kofoed. skriver:

Ja ja, det har jeg set, men det er er start tråden, dine (manglede) 500 g skal med i den tråd der bliver lavet senere i dag

arh okay, nu forstår jeg hvordan det fungere! Godt du har styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.