Taberlisten! Uge 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

ano000

Hvor er du sej!!

Jeg vil gerne være med, men har ikke noget målebånd pt.. Det må jeg lige skaffe mig en af dagene

Men min vægt er: 104,7

og min højde er: 176

Mit mål er under 80 kg..

Jeg er spændt på at se hvordan det kommer til at gå, jeg har det ligesom dig - at nu skal der ske noget, men er dog utrolig god til at falde i, eller miste motivationen

Men jeg er helt klar på at vi kan motivere hinanden allesammen

Vi skal nok klare den! Og vi skal nok holde hinanden oppe.. Og tråden og jeg er her altid til hvis man er ved at falde i og man har brug for backup! Man kan ALTID skrive til mig og så skal jeg gøre mit bedste for at svare hurtigt tilbage og svare så godt jeg kan!

Flot at du melder dig ind!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Muhmi

lærkes_mor skriver:

Hvor er det sejt!!!

Vil rigtig gerne være med, men har bare ingen vilje kræft.... falder så hurtigt i... Manden herhjemme er slank og kan spise som han vil, han vil dog gerne hjælpe mig...

Hvordan tager i jer sammen?

Ville ønske jeg kunne være med!

Prøv at være med! Se hvordan du klarer den og se hvor meget vi kan støtte hinanden!

Anmeld

29. november 2011

Mette M

Jeg kommer med mine tal i morgen...

Anmeld

29. november 2011

Sara.

Muhmi skriver:

Prøv at være med! Se hvordan du klarer den og se hvor meget vi kan støtte hinanden!

Hvad skal jeg gøre for at være med? hvordan er det tænkt?

Anmeld

29. november 2011

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Bruger

Lår
Hofte
Talje
Bryst
Overarm
Navle

Startvægt vægt pt - vægt delmål slutmål Været igang 
Muhmi L 80
H 139
T 144
B 122
O 38
N 136
118,2 118,2 - 0 ? 75 0 dage
 Kofoed. L 77
H 130
T 99
B 113
O 32
N 121
110,8 110,8 - 0 99,9 66 0 dage
Madam Blå

L 55,5
H 102
T 87
B 103
O 28,5
N 105

73,2 73,2 - 0 ? 62 0 dage
Ønskerbaby   59,7 59,7 - 0 ? 54 0 dage

Jeg vil ned på min ideal vægt som er 66, puha der er lang vej 44,8 kg, men tager det i små etaber, først skal jeg bare ned under de 100 og helst inden min operation og når ja, ved ikke hvornår den bliver, men engang i foråret

Vi skære alt slik/sodavand fra i det daglige og når julen er ovre ryger det helt. Derudover skifter vi hvedebrød ud med groftbrød og motinere mere. Plus jeg skal spiser oftere.

Madplanen lyder: morgen: frugt + nupo. middag frugt + grovbolle. eftermiddag: frugt + lidt suppe. Aften: alm mad + salat. Sen aften: grovbolle. Vand eller sukkerfri saft om drikkevare. I løbet af dage vil jeg spise gulerødder og frugter, hvis jeg bliver små sulten.

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Kofoed. skriver:

Nu er jeg altså fræk. Samler det lige i en tabel, skal vi gøre sådan fremover, for så skal jeg nok samle op, hvis folk ikke selv kan finde ud af de her tabeler?

Bruger

Lår Hofte Talje Bryst Overarm

Muhmi L80 H139 T144 B122 O38 118,2 118,2 -0 ? 75 0 dage

super fedt

Anmeld

29. november 2011

Hailiesmom11

Kofoed. skriver:

Bruger

Lår
Hofte
Talje
Bryst
Overarm
Navle

Muhmi L 80
H 139
T 144
B 122
O 38
N 136
118,2 118,2 - 0 ? 75 0 dage
 Kofoed. L 77
H 130
T 99
B 113
O 32
N 121
110,8 110,8 - 0 99,9 66 0 dage
Madam Blå

L 55,5
H 102
T 87
B 103
O 28,5
N 105

73,2 73,2 - 0 ? 62 0 dage
Ønskerbaby   59,7 59,7 - 0 ? 54 0 dage

Jeg vil ned på min ideal vægt som er 66, puha der er lang vej 44,8 kg, men tager det i små etaber, først skal jeg bare ned under de 100 og helst inden min operation og når ja, ved ikke hvornår den bliver, men engang i foråret

Vi skære alt slik/sodavand fra i det daglige og når julen er ovre ryger det helt. Derudover skifter vi hvedebrød ud med groftbrød og motinere mere. Plus jeg skal spiser oftere.

Madplanen lyder: morgen: frugt + nupo. middag frugt + grovbolle. eftermiddag: frugt + lidt suppe. Aften: alm mad + salat. Sen aften: grovbolle. Vand eller sukkerfri saft om drikkevare. I løbet af dage vil jeg spise gulerødder og frugter, hvis jeg bliver små sulten.

hvad med mig?

Anmeld

29. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Muhmi skriver:

Goddag de damer

NU skal kiloerne simpelthen af os... Og jeg tænker at vi ikke kunne have valgt et bedre tidspunkt, for hold op hvor skal vi igennem mange fristelser i den næste måneds tid  Men VI KAN GODT og især hvis vi holder hinanden oppe på det!

Jeg har i går meldt mig ind i De Danske Vægtkonsulenter og hold op hvor har vi en dejlig konsulent! HUN kan finde ud af at motivere én!

Jeg vil hver uge, give jer nogle af de råd som hun giver os på holdet og jeg vil så vidt muligt, give jer en opskrift med en lækker ret mad (Fra DDV's bøger) som i selv kan lave derhjemme!

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind!

Og så skiver vi mål og vægt osv.

Mine mål er:

Lår (Hvor det er bredest): 80

Hofte: 139

Talje: 114

Bryst: 122

Overarm: 38

Startvægt: 118,2 kg

Min alder: 26 år

Min alder pga. fedt: 41 år

Vægt jeg vil vil nå: 75 kg

DDV-råd:

Prøv at tage en æbleskive og en hvid serviet (Næste gang du får det) og pres æbleskiven i servietten... Og se så hvor meget fedt det egentlig er du propper dig med! FØJ siger vi bare!

Så tøser! Så er det jeres tur

Opskrift kommer senere

Takker det er dejligt du vil gøre dette..

Anmeld

29. november 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Jamen jeg tør godt

Alder: 22 år

højde: 163 cm

BMI: 32,6

Mave v navle: 117

bryst:142

Hofte: 106

Talje: 96

Arm: 37

Lår: 63,5

Målvægt hedder 65 kg  

Har meldt mig ind i madlog og har sat mit mål til ½ kg om ugen det synes jeg selv er tilpas

Må jeg få din vægt, så det kan føres ind i tabellen?

Anmeld

29. november 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

hvad med mig?

Havde ikke set dine tal før jeg havde skrevet svaret og ret indlæg perioden var slut, samler igen senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.