Jeg har virkelig brug for hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

SussieThyssen

Mileva skriver:

Tak Sussie!

Søde ord er nok det vi har allermest brug for lige pt! Ihvertfald så vi kan holde hovederne oppe og være der 100% for L når hun er vågen..

Vi har givet op nu, så erder jo ingen anden mulighed end at flytte.. Det bliver SÅ dyrt og SÅ hårdt.. Men ja..

Igen tak!!

Det er da en trøst at N's familie står klar til at hjælpe jer, så godt de kan..det ville da værre langt værre hvis I stod helt på bar bund uden nogen.
Og så er England da heldigvis ikke et af de værste EU-lande at flytte til, hvis det endeligt skal være.
Men det bliver hårdt for dig og din familie her at skulle undvære jer..især din mor.
Hvordan tager J. det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Worldwide

SussieThyssen skriver:

Det er da en trøst at N's familie står klar til at hjælpe jer, så godt de kan..det ville da værre langt værre hvis I stod helt på bar bund uden nogen.
Og så er England da heldigvis ikke et af de værste EU-lande at flytte til, hvis det endeligt skal være.
Men det bliver hårdt for dig og din familie her at skulle undvære jer..især din mor.
Hvordan tager J. det??

Det biver vildt hårdt, tror ikk rigtig jeg har nogen ide om hvor hårdt. Men skal nu nok klare den.. Nu har vi sku været igennem så meget sammen, så hvorfor skulle det her slå os ud?

Det bliver hårdt for familien, helt sikkert.. Men det har jo også været hårdt for N familie ikke at have os der.. Så ja - hvis du kan følge mig i det Også tager det jo kun en time i flyet derover Ikke værre end hvis det var København eller Skagen

Familien er da kede af det, men de prøver så godt de kan at hjælpe os med det vi har brug for.. Igen har det ikke været en nem løsning, men livet skal ikke været en dans på roser uden torne..

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Mileva skriver:

Det biver vildt hårdt, tror ikk rigtig jeg har nogen ide om hvor hårdt. Men skal nu nok klare den.. Nu har vi sku været igennem så meget sammen, så hvorfor skulle det her slå os ud?

Det bliver hårdt for familien, helt sikkert.. Men det har jo også været hårdt for N familie ikke at have os der.. Så ja - hvis du kan følge mig i det Også tager det jo kun en time i flyet derover Ikke værre end hvis det var København eller Skagen

Familien er da kede af det, men de prøver så godt de kan at hjælpe os med det vi har brug for.. Igen har det ikke været en nem løsning, men livet skal ikke været en dans på roser uden torne..

Nej..men de behøver jo ikke at blive lagt foran jer på en gang..altså alle tornene.

Anmeld

26. november 2011

Worldwide

SussieThyssen skriver:

Nej..men de behøver jo ikke at blive lagt foran jer på en gang..altså alle tornene.

Det er rigtigt.. Tror bare vi er ekstremt uheldige pt.. :s 2011 har dælme været et år med mange begivenheder og følelser i alle retninger :s

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Mileva skriver:

Det er rigtigt.. Tror bare vi er ekstremt uheldige pt.. :s 2011 har dælme været et år med mange begivenheder og følelser i alle retninger :s

Ja det må man da sige

Anmeld

26. november 2011

Worldwide

SussieThyssen skriver:

Ja det må man da sige

Men det skal nu nok gå

Anmeld

26. november 2011

1000Ben

Hvordan kan man nægte en person fra England at bo i Danmark? Det er jo EU, jeg er lidt forvirret, da min mand er fra Irland og min far er fra England... så var da ret sikker på at jeg kendte reglerne rimelig godt... 

Det lyder som en hård situation du er i og jeg synes slet ikke det lyder retfærdigt. 

Knus

1000Ben

Anmeld

26. november 2011

Worldwide

1000Ben skriver:

Hvordan kan man nægte en person fra England at bo i Danmark? Det er jo EU, jeg er lidt forvirret, da min mand er fra Irland og min far er fra England... så var da ret sikker på at jeg kendte reglerne rimelig godt... 

Det lyder som en hård situation du er i og jeg synes slet ikke det lyder retfærdigt. 

Knus

1000Ben

De samme spørgsmål har vi spurgt - op til flere gange.. Men som de har sagt til os kan de ikke se grundlag for at vi bliver i DK som familie når UK kan tilbyde os en lige så godt familieliv, og vi har åbenbart ikke ret til at vælge hvilket land vi vil bo i :s

Det er så hårdt! Havde aldrig i mit liv troet jeg ville stå som alene mor fordi vi som familie blev tvunget til at skilles Heldigvis er det kun tre mdr, men puha.. Synes virkelig der er voldsomt med alt det man skal nå..

Som det ser ud nu, fraflytter jeg allerede lejligheden i dec, og håber at de kan leje den ud igen pr 1/1 eller 1/2, så at jeg 'slipper' for den udgift.. Det er jo nok en ønsketrækning, men i det mindste spare jeg forbrug her, hvilket jo er dyrt i forhold til at bo ved mine forældre..

Anmeld

26. november 2011

birthee

Du får et kram herfra

Anmeld

26. november 2011

Worldwide

birthee skriver:

Du får et kram herfra

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.