Som overskriften siger, har jeg virkelig brug for hjælp, så jeg håber inderligt der sidder en derude der skal svare mig på et par spørgsmål.. Jeg er ikke engang sikker på jeg har skrevet det her det rigtige sted, men pyt..
Sagen er den min kæreste er blevet nægtet at f opholdstilladelse her i DK og at vi u er nødsaget til at flytte til England, for at kunne forblive sammen som en familie. Dette har på ingen måder været en nemt valg
Vi fik brevet i onsdags, og han skal være ude seneste den 30 nov
Så i kan vel godt forstille jer der er meget stress på herhjemme for at få alt ordnet inden han forlader os.
Han må ikke komme tilbage i min 3 mdr, det vil siges jeg står med ALT selv når vi siger på gensyn i lufthavnen.. Nu til nogle af de ting jeg har brug for at få svar på.. Jeg har opsagt vores lejemål pr de 1 dec af de grunde vi flytter derover og fordi jeg ikke ka få det til at løbe rundt med kun mig som indtægtskilde :s Derfor har jeg snakket med mine forældre om at forlade lejligheden asap og flytte hjem til dem med vores pige på knap 11 mdr. Men vil jeg blive frataget min KH som forsøger hvis jeg flytter hjem til mine egne forældre eller andet familie? Jeg vil jo stadig skulle betale husleje i vores lejlighed til den er ude af opsigelses perioden, hvis ikke den når at blive lejet ud inden. (har snakket med boligselvskabet og de vil smide den som ledig pr den dato jeg opgiver jeg kan være ude og har afleveret nøgler osv) Jeg vil kunne spare alle andre udgifter væk, som varme, el osv ved ikke at bo i selvfølgelig og det hjælper jo rigtig meget på det.
Jeg har allerede opsagt min telefon og internet for at spare penge til at kunne få det hele til at løbe rundt og får at kunne betale evt efter regninger, da det indskud vi gav da vi flyttede ind er et lån gennem komunnen, som de jo skal have tilbage.
Hvis jeg flytter hjem til mine forældre i den periode, vil min datter ikke skulle starte i DP alligevel, da jeg hverken har bil eller kørekort til at kunne aflevere og hente, og ikke vil have nok penge til at betale for bus 4 gange om dagen. Jeg er oveni alt det her blevet sygemeldt da jeg døjer med mave problemer, og skal igennem endnu en kikkertundersøgelse samt scanning og evt opereres i sidste ende 
Det føles som om hele min verden falder sammen lige nu, men heldigvis kan vi se et lille lys forude. Desværre er der chance for at N mister vores datters første jul OG fødselsdag, da det ikke er sikket jeg kan rejse derover i 2 uger hvis vejret ikke er til det, plus jeg er bange for at miste min KH
Jeg har dog 14 dages ferie jeg skal have afholdt inden April/inden vi flytter derover. Er det lovligt for mig at holde dem selvom jeg er sygemeldt?
Jeg skulle have været startet i arbejde i dag, men grundet min sygdom kan jeg ikke(jeg får smertestillende med rødt mærke på plus kvalmestillende så jeg kan holde mad i mig)
Jeg vil ikke have mulighed for at tage disse piller fra den dag N er ude af landet da de slår mig helt ud og har brug for min 12 timers søvn efter en gang smertestillende - så jeg går dagligt i smerter og prøver holde gjesten oppe..
Udover dette skulle vi have været gift i April 2012, det er blevet aflyst og har i dag været inde og hente de penge jeg nu kunne få tilbage for min kjole
Gud hvor jeg synes det er hårdt lige nu!!
Undskyld det blev så langt og rodet, men jeg har virkelig brug for at få mine tanker ud og evt få svar på mine spørgsmål. Jeg skal på borgerservice på mandag, men vi var dernede igår og følte ikke rigtig vi fik nogen hjælp vi kunne bruge, andet end jeg har søgt om det der ekstra ordinært børnetilskud til januar...
Tak for du læste med!