Mileva skriver:
De samme spørgsmål har vi spurgt - op til flere gange.. Men som de har sagt til os kan de ikke se grundlag for at vi bliver i DK som familie når UK kan tilbyde os en lige så godt familieliv, og vi har åbenbart ikke ret til at vælge hvilket land vi vil bo i :s
Det er så hårdt! Havde aldrig i mit liv troet jeg ville stå som alene mor fordi vi som familie blev tvunget til at skilles
Heldigvis er det kun tre mdr, men puha.. Synes virkelig der er voldsomt med alt det man skal nå..
Som det ser ud nu, fraflytter jeg allerede lejligheden i dec, og håber at de kan leje den ud igen pr 1/1 eller 1/2, så at jeg 'slipper' for den udgift.. Det er jo nok en ønsketrækning, men i det mindste spare jeg forbrug her, hvilket jo er dyrt i forhold til at bo ved mine forældre..
Hvis han har en ren straffeattest kan de ikke nægte ham at bo her... Jeg ville gå til Ekstrabladet og BT med det samme, det er da for groft - bare fordi I kan have et lige så godt familieliv i England - ØH NEJ, det er da 1000 gange bedre at lade sit barn vokse op i DK, da der er et MEGET sundere forhold til opdragelsen af børn.....
Ihh kan blive helt tosset på dine vegne...
Knus
1000Ben
Anmeld