Tvillinger!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

MissBee

twinny skriver:

stort tillykke...  

jeg var mundlam i laang tid, da jeg fandt ud af jeg ventede enæggede drenge til nf scanning....  De er nu to måneder og det er helt fantastisk at være tvillingmor.. Men os hårdt... 

du er velkommen til at skrive...

Tak  og Tillykke med drengene!

Fik du lov at føde selv?

Og kan man virkelig som mor kende forskel på dem selv som nyfødte??

Jeg kunne på mine 2 veninder som var enæggede da jeg voksede op på samme gade men kun fordi den ene havde en skønhedsplet den anden ikke havde

Har du nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Babylil

MissBee skriver:

uhha det er meget men som du selv siger babyerne før alt andet  og det sidder jo så smukt på dig, jeg håber at jeg bliver ligeså fin!

Tjah der er jo ikke noget at gøre ved det

Spiser sundt og dyrker gravid yoga. Jeg har ikke taget overflødige kilo på, selvom jeg også synes 13kg er meget

Anmeld

25. november 2011

twinny

MissBee skriver:

Tak  og Tillykke med drengene!

Fik du lov at føde selv?

Og kan man virkelig som mor kende forskel på dem selv som nyfødte??

Jeg kunne på mine 2 veninder som var enæggede da jeg voksede op på samme gade men kun fordi den ene havde en skønhedsplet den anden ikke havde

Har du nogen gode råd?

Jaah de anbefaldede mig at føde selv... Da det er bedst for børn og mor... Og tvilling a lå helt perfekt til det...  Og det var en kæmpe oplevelse...

Nej, jeg kunne ikk i starten.. Men lige pludselig var der ingen problemer.. Jeg kan også mærke det på den ene er meget mere hidsig end den anden.

Nogle gode råd??? hmm det ved jeg ikk.. du kan bare spørger..

Du kommer jo til at blive fulgt med tæt med enæggede scanning hver 14 dag... Jeg vil sige slap a... Man bliver rigtig hurtigt bekymret over ingenting... Især med to.... Men prøv at lad vær med at tænk for meget over du har en mere kompliceret graviditet.... Nyd det..

Anmeld

26. november 2011

MissBee

Babylil skriver:

Tjah der er jo ikke noget at gøre ved det

Spiser sundt og dyrker gravid yoga. Jeg har ikke taget overflødige kilo på, selvom jeg også synes 13kg er meget

Hvornår startede du på det? og går du et godt sted?

Anmeld

26. november 2011

MissBee

twinny skriver:

Jaah de anbefaldede mig at føde selv... Da det er bedst for børn og mor... Og tvilling a lå helt perfekt til det...  Og det var en kæmpe oplevelse...

Nej, jeg kunne ikk i starten.. Men lige pludselig var der ingen problemer.. Jeg kan også mærke det på den ene er meget mere hidsig end den anden.

Nogle gode råd??? hmm det ved jeg ikk.. du kan bare spørger..

Du kommer jo til at blive fulgt med tæt med enæggede scanning hver 14 dag... Jeg vil sige slap a... Man bliver rigtig hurtigt bekymret over ingenting... Især med to.... Men prøv at lad vær med at tænk for meget over du har en mere kompliceret graviditet.... Nyd det..

Jeg ved godt det lyder dumt men havde lidt glædet mig til at føde selvom det skræmmer mig.. så jeg håber da at jeg får chancen for det... Tror nemlig ikke jeg kan overtale manden til et barn mere da han startede ud med kun at ville have et... Godt min krop er så snedig

Anmeld

26. november 2011

CmarianN

MissBee skriver:

Er lige kommet hjem fra termins scanning og vi venter tvillinger!!!!!!!

hjælp!!!??????? Jeg er så meget i chok... alle de tanker...  jeg er glad  men tænker om jeg kan? om vi har råd? OMG!!!! der er f...g 2 børn

Ih jeg ville godt nok også gå i chok... Men vil alligevel ønsksikre TILLYKKE, det er jo dobbelt mirakel :-) Pøj pøj med det hele

Anmeld

26. november 2011

MissBee

CmarianN skriver:

Ih jeg ville godt nok også gå i chok... Men vil alligevel ønsksikre TILLYKKE, det er jo dobbelt mirakel :-) Pøj pøj med det hele

Tak er meget glad for mine 2 mirakler

Anmeld

26. november 2011

Babylil

MissBee skriver:

Hvornår startede du på det? og går du et godt sted?

He he er først lige startet på det for nylig. Har prøvet at træne i fitnesscenter, men har for mange smerter til det, og har endda været til skånsom træning hos fysioterapeut, men det var også for hårdt.  

Så købte jeg en DVD, der hedder Yoga for Gravide. Den er faktisk ret god, og det er ikke for hårdt for mig, så den laver jeg hver morgen.

Jeg føler at det er en god start på dagen

Anmeld

26. november 2011

MissBee

Babylil skriver:

He he er først lige startet på det for nylig. Har prøvet at træne i fitnesscenter, men har for mange smerter til det, og har endda været til skånsom træning hos fysioterapeut, men det var også for hårdt.  

Så købte jeg en DVD, der hedder Yoga for Gravide. Den er faktisk ret god, og det er ikke for hårdt for mig, så den laver jeg hver morgen.

Jeg føler at det er en god start på dagen

Det lyder som en rigtig god ide... Har også måtte stoppe min træning men det var fordi min hjerterytme blev alt for høj hele tiden...  Har dog planer om at starte op igen efter uge 12

Men den DVD vil jeg da helt sikkert lede efter.. det lyder som en god ting at prøve!

Anmeld

26. november 2011

Babylil

MissBee skriver:

Det lyder som en rigtig god ide... Har også måtte stoppe min træning men det var fordi min hjerterytme blev alt for høj hele tiden...  Har dog planer om at starte op igen efter uge 12

Men den DVD vil jeg da helt sikkert lede efter.. det lyder som en god ting at prøve!

Ja - og så er det dejligt nemt at lave derhjemme. Så skal man ikke ud, hvis man ikke lige kan overskue det.

Har fundet et link til dig, der hvor jeg købte min DVD:

http://www.yogaudstyr.dk/gravide.php

Jeg købte pakken med DVD + CD med afspænding for gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.