nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

nej jeg kan bestemt ikke med hende.. der er altid noget galt hvis du spørger hende..

åh gud det lyder godt nok irriterende, de kan vist godt finde på og blande sig i ting de ikke skal men så må man prøve og lukke ørene, du ved trods alt hvad der er bedst for din bette dreng, ingen kan gi ham det samme som dig jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det er da altid noget at i er på samme gang med ham heldigvis er de dygtige idag når børn bliver født før tid det er en trøst jo, og er sikker på han nok skal komme til og klare sig sød ser han ud i hvertfald

Ja de er super dygtige.. og rigtig søde til at hjælpe mig.. Før man får set sig om er vi nok ude her fra.. nu er der trods alt allerede gået 16 dage..

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Tullebobs skriver:

Vi har gået til Børnebongo, og det tror jeg at vi gør igen, når det starter op i det nye år. Kathrine, der står for det er supersød og god til børnene.

Ellers har vi ikke så mange aktiviteter for den lille, da vores store søn på 6 år går til både gymnastik og spejder - så vi sparer lige os selv lidt i forhold til det logistiske puskespil, det er en i travl børnefamilie.

det er jo super der er en masse muligheder for de små i hvertfald

hvor mange børn har du så og hvor gamle er de?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja.. hvert år d. 1 december har vi sådan en hyggedag, så det skal vi også iår

det er os en super god ide de skal os mærke det jul jo

glæder mig super meget til december synes den er hyggelig

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Ja de er super dygtige.. og rigtig søde til at hjælpe mig.. Før man får set sig om er vi nok ude her fra.. nu er der trods alt allerede gået 16 dage..

jah mon ikke, det kan være han er klar til og kom hjem før i regner med

men du har vel en god kæreste og familie til og støtte dig pt så?

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

åh gud det lyder godt nok irriterende, de kan vist godt finde på og blande sig i ting de ikke skal men så må man prøve og lukke ørene, du ved trods alt hvad der er bedst for din bette dreng, ingen kan gi ham det samme som dig jo

ja det er rigtigt.. men normalt så kan jeg jo først hente ham sent hvilket hun bestemt ikke er tilfreds med.. men så idag der kunne jeg hente ham lidt tidligere, og så var det dælme os galt.. han var åbenbart lige kommet ind fra sin lur, så hun havde lige taget jakken osv af ham, og det var hun åbenbart ret træt af, så hun vendte sig om kiggede på kollegerne (de var i legestue) og så slog hun ud med armene og sagde "eeeh"

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

det er os en super god ide de skal os mærke det jul jo

glæder mig super meget til december synes den er hyggelig

jeg er desværre begyndt at have det sådan at julen bare skal overståes.. holder kun noget for asta`s skyld, for at hun skal mærke julen..

Anmeld

22. november 2011

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

jah mon ikke, det kan være han er klar til og kom hjem før i regner med

men du har vel en god kæreste og familie til og støtte dig pt så?

Ja det har jeg helt sikkert.. Vi har 3 hunde, som familien passer for os.. og svigerfar hjælper kæresten med huset.. Men min mor ringer os dagligt og spørg til os.. Så det kan jeg vist ik klage over

Anmeld

22. november 2011

Tullebobs

mulle85 skriver:

det er jo super der er en masse muligheder for de små i hvertfald

hvor mange børn har du så og hvor gamle er de?

Jeg har to dejlige drenge - William er 20 måneder og Simon er 6 år.

Hvor gammel er din dreng?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Tullebobs skriver:

Jeg har to dejlige drenge - William er 20 måneder og Simon er 6 år.

Hvor gammel er din dreng?

okay så er din den yngste ikke så gammel

jamen han er 2 et halvt nu, så han er ved og være en stor dreng nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.