nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

mulle85

Dut-ugle skriver:

Jeg er fra Hobro

dejlig, det en fin by

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Caracatita

Tullebobs skriver:

Jeg forstår det heller ikke - han er SÅ stor - lige nu er det største dog hans temperament  Han er meget bevidst omkring, hvad han gerne vil, og hvad han bestemt ikke vil - og vi forstår ikke altid, så deraf følger indtil flere Maude tilfælde hver eneste dag

Det er altså også vildt, at du snart skal på arbejde igen, hvornår er det? Og hyggeligt at Valde nu er at finde børnehaven  Vi håber også, at William får en plads der, når tiden kommer (efter nytår - er det til næste år, at han skal i børnehave )

Jeg skal starte igen 3. januar - Ludvig har fået dagplejeplads i Uttrup Nord fra d. 2. januar. Heldigvis er det ved samme dagplejer, som Valdemar var ved det første år, så vi kender hende - og hun os. Han skal starte sammen med 2 andre, der er fra januar og februar (han er fra sidst i feb), så hun får nok at se til med 3 små under 1 år.

Det har bare været SUPER nemt at Valdemar er startet i børnehaven - han kendte den i forvejen, så der har ikke været gråd en eneste dag. Han trives der og leger gerne slåskamp med de store drenge - HURRA for Christian!

Ja - lige pludselig skal William også i børnehave - det går bare stærkt! Trives Simon med at være i børnehaven? Er I glade for beslutningen?

Temperament - jeg tror, det må høre til barn nummer 2 - Valdemar har det i stor grad...han vil altid det modsatte, vi må ikke tale til ham, han vil ALT selv - og samtidig vil han intet selv. Stor forvirring

Anmeld

24. november 2011

Tullebobs

Caracatita skriver:

Jeg skal starte igen 3. januar - Ludvig har fået dagplejeplads i Uttrup Nord fra d. 2. januar. Heldigvis er det ved samme dagplejer, som Valdemar var ved det første år, så vi kender hende - og hun os. Han skal starte sammen med 2 andre, der er fra januar og februar (han er fra sidst i feb), så hun får nok at se til med 3 små under 1 år.

Det har bare været SUPER nemt at Valdemar er startet i børnehaven - han kendte den i forvejen, så der har ikke været gråd en eneste dag. Han trives der og leger gerne slåskamp med de store drenge - HURRA for Christian!

Ja - lige pludselig skal William også i børnehave - det går bare stærkt! Trives Simon med at være i børnehaven? Er I glade for beslutningen?

Temperament - jeg tror, det må høre til barn nummer 2 - Valdemar har det i stor grad...han vil altid det modsatte, vi må ikke tale til ham, han vil ALT selv - og samtidig vil han intet selv. Stor forvirring

Jamen det er jo meget snart så - men dejligt lige at have december og julen derhjemme, det havde jeg sidste år, og det var skønt Og skønt med en kendt dp. William er også hos Vibeke som Simon var hos, og er det er altså lækkert, med en man kender, og som kender en. Og indkøringen går lettere, når mor og far er rolige.

Mht. Simon og børnehaven så er det lidt tvetydigt. Simon har helt sikkert haft godt af at modnes lidt mere - der er allerede sket rigtig meget med ham. Og han bliver SÅ skoleklar- ville nok egentligt være optimalt med skolestart efter jul  Men vi må vente til sommer.

Mht. om han trives ja og nej. Han er glad nok for at være i børnehaven, men han savner selvfølgelig alle de store drenge fra sidste år - han havde jo så mange venner, der alle er væk. Storegruppen i år er ret lille, så der er ikke så mange at 'vælge imellem', som han er vant til, og derudover er en del af drengene i gruppen, der er ret umodne (og måske skal de have et år mere i børnehaven) - og nu hvor Simon modnes med lynets hast ,så bliver 'slippet' mellem dem større! Han leger godt med Victor, men han flytter børnehave til 1/1, så det er rigtig trist. 

Vi glæder os til sommer  

Kh Trine

Anmeld

24. november 2011

Caracatita

Tullebobs skriver:

Jamen det er jo meget snart så - men dejligt lige at have december og julen derhjemme, det havde jeg sidste år, og det var skønt Og skønt med en kendt dp. William er også hos Vibeke som Simon var hos, og er det er altså lækkert, med en man kender, og som kender en. Og indkøringen går lettere, når mor og far er rolige.

Mht. Simon og børnehaven så er det lidt tvetydigt. Simon har helt sikkert haft godt af at modnes lidt mere - der er allerede sket rigtig meget med ham. Og han bliver SÅ skoleklar- ville nok egentligt være optimalt med skolestart efter jul  Men vi må vente til sommer.

Mht. om han trives ja og nej. Han er glad nok for at være i børnehaven, men han savner selvfølgelig alle de store drenge fra sidste år - han havde jo så mange venner, der alle er væk. Storegruppen i år er ret lille, så der er ikke så mange at 'vælge imellem', som han er vant til, og derudover er en del af drengene i gruppen, der er ret umodne (og måske skal de have et år mere i børnehaven) - og nu hvor Simon modnes med lynets hast ,så bliver 'slippet' mellem dem større! Han leger godt med Victor, men han flytter børnehave til 1/1, så det er rigtig trist. 

Vi glæder os til sommer  

Kh Trine

Så skulle han måske have været på Løvvangen...de har rullende skolestart. Er det Uttrup, han skal på?
Det er rigtig ærgeligt, at storegruppen ikke er så stor i år Den var rigtig stor sidste år - spørger du min William, så ville han hellere have gået på Gl. Lindholm, for der går dem, han legede med. Men han trives nu rigtig godt, hvor han er - og vi kunne ikke være mere tilfredse med vores skolevalg. ALTID positivt og imødekommende personale, og William suger til sig med viden.

Det skal nok gå med lidt ekstra tid i børnehaven - han bliver da bare endnu mere glad for at komme i skole

Anmeld

10. april 2012

Tro på dig selv.

Jeg bor i Brovst

Anmeld

10. april 2012

janne1986

Jep. Er fra Frederikshavn

Anmeld

10. april 2012

KarinaBF

Jo da jeg er fra Nordjylland :-)

Jeg bor i Veddum ved Hadsund

(er oprindelig fra Moseby, Kaas (har jeg familie), Pandrup omegn, har også familie i brovst)

Anmeld

10. april 2012

JanetBJ

jeg bor i svenstrup, snart aalborg/nørresundby(mig og manden leder efter lejlighed )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.