nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Tullebobs

mulle85 skriver:

hehe det håber jeg på jeg gør

og mon ik os man lære folk og kende derude, ku jo være skønt når man nu skal bo der

Der er sådan noget børnebongo i Nørre Uttrup Kirke for de 1-3 årige og så er der Forældre-Barn gymnastik på skolen - det er gode måder at lære andre at kende.

Jeg giver osse gerne kaffe, og er sikker på at mine drenge gerne vil lege

Sig ellers bare til, hvis jeg kan hjælpe med noget Nørrenut info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

hihi der var hun så bare for bette til og huske det

men der den 1 december hvor er det hen i ser julemanden hen så?

Regner med at han går rundt inde i aalborg.. de har jo det der julemarked oppe hele december, så håber han går rundt i gaderne den dag...

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Tullebobs skriver:

Der er sådan noget børnebongo i Nørre Uttrup Kirke for de 1-3 årige og så er der Forældre-Barn gymnastik på skolen - det er gode måder at lære andre at kende.

Jeg giver osse gerne kaffe, og er sikker på at mine drenge gerne vil lege

Sig ellers bare til, hvis jeg kan hjælpe med noget Nørrenut info

går du til noget af det med dine så?

jamen det ku sagtens blive aktuelt, det ville min dreng garanteret os synes ku være skægt

Anmeld

22. november 2011

Tullebobs

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det synes jeg helt sikkert.. Bettemanden er godtnok også blevet stor Har luret et par pics ved dig

Ja - det er helt vildt! Han er 20 måneder nu - fatter simpelthen ikke hvor tiden bliver af.

Asta er jo sikkert også en stor og dygtig pige, der siger alt muligt nu, ikke?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Regner med at han går rundt inde i aalborg.. de har jo det der julemarked oppe hele december, så håber han går rundt i gaderne den dag...

åh jah har godt hørt om det faktisk

der er jo masser af aktiviteter for børn i december måned

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

du kan måske ikke så godt med hende?

jah så længe han er glad for hende

nej jeg kan bestemt ikke med hende.. der er altid noget galt hvis du spørger hende..

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

Tullebobs skriver:

Ja - det er helt vildt! Han er 20 måneder nu - fatter simpelthen ikke hvor tiden bliver af.

Asta er jo sikkert også en stor og dygtig pige, der siger alt muligt nu, ikke?

Jo for søren.. Hun er blevet en stor pige på 2år, med sine egne meninger og som tror hun bestemmer alt Så glæder mig til hun inser at hun tager fejl.. hehe

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Nej det gør han ikke.. han ligger på intensiv stue.. hvor der altid er en sygeplejerske der holder øje med ham.. Men vi bor midlertidigt i et familierum i den anden ende af gangen..

det er da altid noget at i er på samme gang med ham heldigvis er de dygtige idag når børn bliver født før tid det er en trøst jo, og er sikker på han nok skal komme til og klare sig sød ser han ud i hvertfald

Anmeld

22. november 2011

Tullebobs

mulle85 skriver:

går du til noget af det med dine så?

jamen det ku sagtens blive aktuelt, det ville min dreng garanteret os synes ku være skægt

Vi har gået til Børnebongo, og det tror jeg at vi gør igen, når det starter op i det nye år. Kathrine, der står for det er supersød og god til børnene.

Ellers har vi ikke så mange aktiviteter for den lille, da vores store søn på 6 år går til både gymnastik og spejder - så vi sparer lige os selv lidt i forhold til det logistiske puskespil, det er en i travl børnefamilie.

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

åh jah har godt hørt om det faktisk

der er jo masser af aktiviteter for børn i december måned

Ja.. hvert år d. 1 december har vi sådan en hyggedag, så det skal vi også iår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.