nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mor-til-asta-09

Tullebobs skriver:

Så lad os da lave en aftale  - jeg tænker i starten af de nye år, for er skisme så mange planer her i december, og mon ikke også det er en travl tid for dig på jobbet

Det lyder fornuftigt at vente til det nye år, for som du siger så er der meget ligenu Og i det nye år går jeg ned på 25 timer på jobbet, så der er der lidt mere tid også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Tullebobs

Mor-til-asta-09 skriver:

Det lyder fornuftigt at vente til det nye år, for som du siger så er der meget ligenu Og i det nye år går jeg ned på 25 timer på jobbet, så der er der lidt mere tid også..

Super - så lad os holde kontakten herinde og gøre noget ved det

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

i køre ik med han kommer juleaften måske?

Det kommer an på hvor vi holder det henne.. Iår skal vi holde hos min søster, men tror desværre ikke hun har tænkt på det.. Men for 2 år siden da asta var 4 mdr holdte vi det herhjemme, og der havde vi julemand.. har nemlig 2 niecer på 6 og 7, så de forstod det

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

jah præcis

går din så i dagpleje eller vuggestue?

han går desværre i dagpleje..

bryder mig ikke om min dagplejer, og ville ønske at han stadig gik i vuggestue som han gjorde inden vi flyttede til aalborg..

men han elsker sin dagplejer, så moderen må jo overleve..

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

Tullebobs skriver:

Super - så lad os holde kontakten herinde og gøre noget ved det

Ja det synes jeg helt sikkert.. Bettemanden er godtnok også blevet stor Har luret et par pics ved dig

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Tullebobs skriver:

Du lærer det hurtigt

hehe det håber jeg på jeg gør

og mon ik os man lære folk og kende derude, ku jo være skønt når man nu skal bo der

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Nitz - <3 David skriver:

Jo det er super hårdt at man ik bare kan ta ham op.. Man kan kun stikke hænderne ind til ham.. Og så får jeg ham ud og ligge hos mig et par timer, 1-2 gange om dagen.. Men det er jo ikke helt det samme..

Man føler lidt at det er sygehusets baby..

det ku jeg sagtens forestille mig, han sover vel heller ik samme sted som dig og kæresten eller?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Det kommer an på hvor vi holder det henne.. Iår skal vi holde hos min søster, men tror desværre ikke hun har tænkt på det.. Men for 2 år siden da asta var 4 mdr holdte vi det herhjemme, og der havde vi julemand.. har nemlig 2 niecer på 6 og 7, så de forstod det

hihi der var hun så bare for bette til og huske det

men der den 1 december hvor er det hen i ser julemanden hen så?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

han går desværre i dagpleje..

bryder mig ikke om min dagplejer, og ville ønske at han stadig gik i vuggestue som han gjorde inden vi flyttede til aalborg..

men han elsker sin dagplejer, så moderen må jo overleve..

du kan måske ikke så godt med hende?

jah så længe han er glad for hende

Anmeld

22. november 2011

Nitz - <3 David

mulle85 skriver:

det ku jeg sagtens forestille mig, han sover vel heller ik samme sted som dig og kæresten eller?

Nej det gør han ikke.. han ligger på intensiv stue.. hvor der altid er en sygeplejerske der holder øje med ham.. Men vi bor midlertidigt i et familierum i den anden ende af gangen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.