nogle fra Nordjylland!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

mulle85

StineDegn skriver:

Jah knap 4 år nu..... Men nu er vi igang med IVF - så vi krydser fingre.

Mange tak.

det var os noget tid må man sige, så forstår jeg godt i gerne snart vil der sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

jamen der gik omkring en måned eller 2 før hun snakkede ordentlig til mig igen.. hun var virkelig sur over at jeg havde klaget over hende

det er da latterligt, det er jo det de er der til har du overvejet og flytte ham så eller?

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det er jo det hehe

lige præcis, men så længe de små hygger er det hovedsagen

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

det er da latterligt, det er jo det de er der til har du overvejet og flytte ham så eller?

ja det har jeg overvejet mange gange, men han er jo glad for at være der, så synes også det er synd at flytte ham..

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

lige præcis, men så længe de små hygger er det hovedsagen

Ja det er det vigtigste for mig.. Og er også derfor vi holder fast i traditionerne

Anmeld

22. november 2011

mulle85

An&Jo skriver:

ja det har jeg overvejet mange gange, men han er jo glad for at være der, så synes også det er synd at flytte ham..

den er svær, men det jo også træls for dig og have en du ikke kan kommunikere med, det er jo rarest en man kan sammen med

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det er det vigtigste for mig.. Og er også derfor vi holder fast i traditionerne

det forstår jeg godt må indrømme at jeg nyder at vi tager en dag ud af programme til og bage høre julemusik og hygge

Anmeld

22. november 2011

Mor-til-asta-09

mulle85 skriver:

det forstår jeg godt må indrømme at jeg nyder at vi tager en dag ud af programme til og bage høre julemusik og hygge

det gør vi skam også herhjemme.. det er der ikke lavet om på

Anmeld

22. november 2011

mulle85

Mor-til-asta-09 skriver:

det gør vi skam også herhjemme.. det er der ikke lavet om på

det er hyggeligt og have de små med til og bage synes jeg

Anmeld

22. november 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

den er svær, men det jo også træls for dig og have en du ikke kan kommunikere med, det er jo rarest en man kan sammen med

jo det ville da være rigtig rart, men jeg er også nødt til at tænke på min søn, og han er blevet flyttet nok allerede, så vil helst ikke flytte mere på ham før han skal i børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.