Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Som en skrev, der skal to til tango, vil han ikke have børn, må han også eller helt selv stå for præventionen. Forstår virkelig ikke hvorfor det SKAL være kvinden der gøre det, mænd tager det jo som en selvfølge.

Pt venter vi på min mens (første efter fødsel) så jeg kan få p-sprøjte, det ved kæresten, så han må bruge bestyttelsen indtil, færdig, slut. Og vi er da enige, men altså min krop skal da også have luft.

Jeg forstår heller ikke hvorfor det kun er kvinder der skal. Men han har jo fået valget , så det er op til ham selv. Kan ikke se at jeg tvinger ham??? Forstår bare ikke hvorfor han siger ja, for derefter at sige nej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg forstår heller ikke hvorfor det kun er kvinder der skal. Men han har jo fået valget , så det er op til ham selv. Kan ikke se at jeg tvinger ham??? Forstår bare ikke hvorfor han siger ja, for derefter at sige nej. 

Også et godt spørgsmål. Hvis han virkelig var sikker i sin sag, så ville han vel stille det meget mere skrapt op. Du kunne jo måske, hvis han spurgte pænt, starte på en anden prævention og ikke bare antage, at du gør det. Vi usætter vores krop for en masse humoner for deres fornøjelses skyld, det kunne de godt vise lidt mere taknemlighed overfor.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Også et godt spørgsmål. Hvis han virkelig var sikker i sin sag, så ville han vel stille det meget mere skrapt op. Du kunne jo måske, hvis han spurgte pænt, starte på en anden prævention og ikke bare antage, at du gør det. Vi usætter vores krop for en masse humoner for deres fornøjelses skyld, det kunne de godt vise lidt mere taknemlighed overfor.

Ja skulle jeg også mene 

Kan vel ikke gøre andet end at tage endnu en snak. 

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja skulle jeg også mene 

Kan vel ikke gøre andet end at tage endnu en snak. 

næh, håber han kommer med et konkert svar så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.